Gaat nu De Weert de tour winnen?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Weert loopt uit, zijn podiumkansen groeien.
Is inderdaad niet meer echt van toepassingquote:
Zo zo... Het zou mij verbazen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:55 schreef Hammer20 het volgende:
volgens letour.fr krijgen Flecha EN Hoogerland het rode rugnummer
Bloed enzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:55 schreef Hammer20 het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:55 schreef Hammer20 het volgende:
Op zich terecht...in RL zou dat ook gebeuren..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef marcodej het volgende:
Bewuste auto wordt weggeleid door de gendarme.
Hebben we hier ook pas 239 keer gepost.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens de belgen komt het goed, qua tijd.
Dat was al lang al duidelijk.quote:
Natuurlijk, je maakt je zorgen voor nietsquote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens de belgen komt het goed, qua tijd.
Ze doen daar toch niet moeilijk over testosteron?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef Gitank2 het volgende:
Johnny be good.
Kan ie met de bolletjes naar de Curaçao gold race (wel oppassen bij de douane)
Een soort gladiatorenpodium, the survivors of the battle.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Flecha en Hoogerland samen op het podium, dat wil ik wel eens zien.
Schiphol met z'n bolletjesscan.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze doen daar toch niet moeilijk over testosteron?
Okéquote:Op zondag 10 juli 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Voeckler wordt in de alpen van zn trui beroofd
Dat meen je nietquote:Op zondag 10 juli 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou mijn verband er af halen en de dames en bobo's een knuffel geven.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef Sautor het volgende:
Ik zou gewoon die bergtrui pakken en van het podium aflopen
zelfde hierquote:Op zondag 10 juli 2011 18:05 schreef marcodej het volgende:
Ga ik allemaal obscure streams opzoeken, is de NOS nog de enige die werkt. Het moet niet gekker worden.
houd gewoon je bek als je er niets van weetquote:
Ik zou 'm niet eens pakken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef Sautor het volgende:
Ik zou gewoon die bergtrui pakken en van het podium aflopen
Schadeclaim naar Vacansquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef kiwiduck het volgende:
Zal die boer ook niet blij mee zijn... Hele hek aan gort!
Lijkt er niet op, ze blijven het maar aan elkaar lullen...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Ensaf het volgende:
Komt 'ie nog wel op het podium?
Zou een stunt zijn als 'ie weigert.
Die paalquote:
Dit, ook voor Fletcha had het helemaal verkeerd af kunnen lopen, die maakte ook een smak...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die paal
Ik ben best wel van slag na deze rit, het heeft niet veel gescheeld of we hadden Weylandt 2.
Och, bloed schijnt goede kunstmest te zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef kiwiduck het volgende:
Zal die boer ook niet blij mee zijn... Hele hek aan gort!
Moet hij ook geliujk wegblijven van de hetzequote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef TheArt het volgende:
Johnny krijgt dus eerst medische verzorging volgens Daniel Mangeas.
Wat dacht je van vino en vdb2quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit, ook voor Fletcha had het helemaal verkeerd af kunnen lopen, die maakte ook een smak...
Er staat vast ook in contracten dat je geen renners van hun fiets af rijdt.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij mag 'm niet weigeren.. contracten enzo :/
Tja, het schijnt dat je ook geen renners in de greppel mag rijden met je volgwagen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Jep, samen met Flecha. En terecht.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef SanAnt het volgende:
1. HOOGERLAND Johnny 204 VACANSOLEIL-DCM
Het rode rugNR
Haha denk je dat ze hem gaan aanklagen als hij het niet doet? Even gratis enorm negatieve publiciteit pakken?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Flecha ookquote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef SanAnt het volgende:
Het rode rugNR
Ook, zeker. Die val heb ik helaas ( ??? ) gemist, zag inderdaad wel vino over de vangrail geholpen door 2 man. Was dat op een net wat dieper stuk gebeurd, ai ai..quote:
Zouden ze die een keer met goed fatsoen wel aan een fransoos kunnen geven krijg je ditquote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef SanAnt het volgende:
Het rode rugNR
Ooh ik hoop dat ie Johnny inderdad gewoon weigert hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha denk je dat ze hem gaan aanklagen als hij het niet doet? Even gratis enorm negatieve publiciteit pakken?
Als hij had verloren, meteen contract opzeggen. Die gast heeft hele dag niet getrapt. Casar zat allang stuk en Voeckler was moe.quote:
Netter dan jij kan ik het niet zeggen...quote:
kan haast niet dat die samen op het podium gaan staanquote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Maver24 het volgende:
ben benieuwd naar flecha en hoogerland samen op het podium
Enige reden dat ik die stream nog kijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Maver24 het volgende:
ben benieuwd naar flecha en hoogerland samen op het podium
waarom niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Cara het volgende:
[..]
kan haast niet dat die samen op het podium gaan staan
Ze laten alles behalve de huldiging zien alleen...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef Keselo het volgende:
[..]
Enige reden dat ik die stream nog kijk.
ik zie het gewoon niet gebeuren..quote:
Jup, toen ik dat hoorde en met al die ongelukken in het achterhoofd had ik al weinig zin om nog te gaan kijken.quote:
Omdat hij nog verzorgd wordtquote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ze laten alles behalve de huldiging zien alleen...
Okee, dacht dat ze het niet lieten zien, net bij dat grote gejuich...quote:
Met Feillu, Cavendish en Chavanel? Die moesten ook vroeg lossen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef TheArt het volgende:
Er is nog een groep die binnen moet komen met o.a. Addy.
vincent jeromequote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef TheArt het volgende:
Er is nog een groep die binnen moet komen met o.a. Addy.
Cavendish kwam in ieder geval nog terug na die eerste grote val.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Feillu, Cavendish en Chavanel? Die moesten ook vroeg lossen.
Dadelijk vallen ze erafquote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Cara het volgende:
[..]
kan haast niet dat die samen op het podium gaan staan
pm eens gauw.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef Keselo het volgende:
[..]
Enige reden dat ik die stream nog kijk.
Wat zou er met die kerel gebeuren? Gevangenis? Het is gewoon een moordwapen met die snelheden zo onverantwoord..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:15 schreef marcodej het volgende:
Het is heel onduidelijk, maar focus even op wat er in die auto gebeurd tijdens de slomo. Die bestuurder kijkt niet naar voren, maar zit naar de zijkant gebogen met een hand aan het stuur/ kijkt naar de kopgroep? Die doet iets heel raars.
http://nos.nl/video/255082-auto-rijdt-johnny-prikkeldraad-in.html
Dat zijn ze zelf schuld door het tweetal het rode rugnummer te willen uitreiken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:16 schreef Cara het volgende:
denk dat de organisatie ze ook liever niet samen op het podium heeft staan, levert een leuke foto op voor in de krant met koptekst
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:17 schreef Micson het volgende:
Ik wil Hoogerland met het bloed gutsend uit zijn wonden op het podium zien, voor het dramatische effect
kan t niet goed zien, maar ohh wat valt johnny hard. Niet normaal!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:15 schreef marcodej het volgende:
Het is heel onduidelijk, maar focus even op wat er in die auto gebeurd tijdens de slomo. Die bestuurder kijkt niet naar voren, maar zit naar de zijkant gebogen met een hand aan het stuur/ kijkt naar de kopgroep? Die doet iets heel raars.
De auto ontwijkt de boom die links van hem staat....het was of de boom of de renner op dat moment.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:15 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt inderdaad wel of dat hij met een arm over de pasagiersstoel naar de kopgroep zit te kijken ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:15 schreef marcodej het volgende:
Heeft die auto geen rem dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De auto ontwijkt de boom die links van hem staat....het was of de boom of de renner op dat moment.
Had gewoon moeten afremmen. Een bestuurder moet een eind naar voren kijken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De auto ontwijkt de boom die links van hem staat....het was of de boom of de renner op dat moment.
Het lijkt mij logisch dat je dan voor de boom kiest.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar als je in een etappe als deze al b uiten tijd binnenkomt, is de tour nog langquote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik denk dat het groepje dat te laat binnen komt gewoon mag blijven
De Pyreneeen en Alpen moeten inderdaad nog komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Maar als je in een etappe als deze al b uiten tijd binnenkomt, is de tour nog lang
Ik ook. Als zo'n Spartaanse strijder.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:17 schreef Micson het volgende:
Ik wil Hoogerland met het bloed gutsend uit zijn wonden op het podium zien, voor het dramatische effect
Hij had die boom gemist hoor als hij was doorgereden. Had alleen het hobbeltje van de wortels meegepakt, maar meer niet. Moet ie maar leren anticiperen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd, kwestie van ver & breed waarnemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Had gewoon moeten afremmen. Een bestuurder moet een eind naar voren kijken.
http://nos.nl/sport/livestream/stream/158/quote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef Geo3kant het volgende:
Welke zender kijken jullie nu? Eurosport + ned1 zend niks meer uit..
http://nos.nl/sport/livestream/stream/158/quote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/livestream/stream/158/
Rijdt die auto misschien met een of twee wielen in de berm, waardoor het extra moeilijk werd om te corrigeren voor die boom?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:15 schreef marcodej het volgende:
Het is de fout van de bestuurder, dat is duidelijk, maar met de snelheid die de auto had, denk ik echt dat hij anders de boom had gepakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hij had die boom gemist hoor als hij was doorgereden. Had alleen het hobbeltje van de wortels meegepakt, maar meer niet. Moet ie maar leren anticiperen.
Hij valt heel erg hard. Ach, het is niet zo heel erg als een open lichaam.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef Lann555 het volgende:
Hoe erg zijn die beelden? Ik heb de valpartij gemist en ugh, weet niet of ik het wel wil zien
Sportjournaal waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet kunnen zienweet je waar ik ze kan terug kijken?
Die komen zeker vanavond wel langs bij 1 van de wielerprogrammasquote:Op zondag 10 juli 2011 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet kunnen zienweet je waar ik ze kan terug kijken?
Ja, ze vallen allemaal over hem heen hè? "Door het stof" heet dat.quote:
Mentaal kun je hier alleen maar sterker uitkomen lijkt me...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef Culthit. het volgende:
Ik hoop zo erg dat hij goed zal herstellen, zowel fysiek als mentaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |