houd gewoon je bek als je er niets van weetquote:
Ik zou 'm niet eens pakken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef Sautor het volgende:
Ik zou gewoon die bergtrui pakken en van het podium aflopen
Schadeclaim naar Vacansquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef kiwiduck het volgende:
Zal die boer ook niet blij mee zijn... Hele hek aan gort!
Lijkt er niet op, ze blijven het maar aan elkaar lullen...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Ensaf het volgende:
Komt 'ie nog wel op het podium?
Zou een stunt zijn als 'ie weigert.
Die paalquote:
Dit, ook voor Fletcha had het helemaal verkeerd af kunnen lopen, die maakte ook een smak...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die paal
Ik ben best wel van slag na deze rit, het heeft niet veel gescheeld of we hadden Weylandt 2.
Och, bloed schijnt goede kunstmest te zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef kiwiduck het volgende:
Zal die boer ook niet blij mee zijn... Hele hek aan gort!
Moet hij ook geliujk wegblijven van de hetzequote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef TheArt het volgende:
Johnny krijgt dus eerst medische verzorging volgens Daniel Mangeas.
Wat dacht je van vino en vdb2quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit, ook voor Fletcha had het helemaal verkeerd af kunnen lopen, die maakte ook een smak...
Er staat vast ook in contracten dat je geen renners van hun fiets af rijdt.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij mag 'm niet weigeren.. contracten enzo :/
Tja, het schijnt dat je ook geen renners in de greppel mag rijden met je volgwagen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Jep, samen met Flecha. En terecht.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef SanAnt het volgende:
1. HOOGERLAND Johnny 204 VACANSOLEIL-DCM
Het rode rugNR
Haha denk je dat ze hem gaan aanklagen als hij het niet doet? Even gratis enorm negatieve publiciteit pakken?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Flecha ookquote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef SanAnt het volgende:
Het rode rugNR
Ook, zeker. Die val heb ik helaas ( ??? ) gemist, zag inderdaad wel vino over de vangrail geholpen door 2 man. Was dat op een net wat dieper stuk gebeurd, ai ai..quote:
Zouden ze die een keer met goed fatsoen wel aan een fransoos kunnen geven krijg je ditquote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef SanAnt het volgende:
Het rode rugNR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |