Ooh ik hoop dat ie Johnny inderdad gewoon weigert hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha denk je dat ze hem gaan aanklagen als hij het niet doet? Even gratis enorm negatieve publiciteit pakken?
Als hij had verloren, meteen contract opzeggen. Die gast heeft hele dag niet getrapt. Casar zat allang stuk en Voeckler was moe.quote:
Netter dan jij kan ik het niet zeggen...quote:
kan haast niet dat die samen op het podium gaan staanquote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Maver24 het volgende:
ben benieuwd naar flecha en hoogerland samen op het podium
Enige reden dat ik die stream nog kijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Maver24 het volgende:
ben benieuwd naar flecha en hoogerland samen op het podium
waarom niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Cara het volgende:
[..]
kan haast niet dat die samen op het podium gaan staan
Ze laten alles behalve de huldiging zien alleen...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef Keselo het volgende:
[..]
Enige reden dat ik die stream nog kijk.
ik zie het gewoon niet gebeuren..quote:
Jup, toen ik dat hoorde en met al die ongelukken in het achterhoofd had ik al weinig zin om nog te gaan kijken.quote:
Omdat hij nog verzorgd wordtquote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ze laten alles behalve de huldiging zien alleen...
Okee, dacht dat ze het niet lieten zien, net bij dat grote gejuich...quote:
Met Feillu, Cavendish en Chavanel? Die moesten ook vroeg lossen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef TheArt het volgende:
Er is nog een groep die binnen moet komen met o.a. Addy.
vincent jeromequote:Op zondag 10 juli 2011 18:13 schreef TheArt het volgende:
Er is nog een groep die binnen moet komen met o.a. Addy.
Cavendish kwam in ieder geval nog terug na die eerste grote val.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Feillu, Cavendish en Chavanel? Die moesten ook vroeg lossen.
Dadelijk vallen ze erafquote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Cara het volgende:
[..]
kan haast niet dat die samen op het podium gaan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |