Heeft die auto geen rem dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De auto ontwijkt de boom die links van hem staat....het was of de boom of de renner op dat moment.
Had gewoon moeten afremmen. Een bestuurder moet een eind naar voren kijken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De auto ontwijkt de boom die links van hem staat....het was of de boom of de renner op dat moment.
Het lijkt mij logisch dat je dan voor de boom kiest.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar als je in een etappe als deze al b uiten tijd binnenkomt, is de tour nog langquote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik denk dat het groepje dat te laat binnen komt gewoon mag blijven
De Pyreneeen en Alpen moeten inderdaad nog komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Maar als je in een etappe als deze al b uiten tijd binnenkomt, is de tour nog lang
Ik ook. Als zo'n Spartaanse strijder.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:17 schreef Micson het volgende:
Ik wil Hoogerland met het bloed gutsend uit zijn wonden op het podium zien, voor het dramatische effect
Hij had die boom gemist hoor als hij was doorgereden. Had alleen het hobbeltje van de wortels meegepakt, maar meer niet. Moet ie maar leren anticiperen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd, kwestie van ver & breed waarnemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Had gewoon moeten afremmen. Een bestuurder moet een eind naar voren kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |