ja al 3 weken net als Gerard en Michiel de vervanger.quote:
(ik check de webcam)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja al 3 weken net als Gerard en Michiel de vervanger.
Dit is wel legendarisch natuurlijk. En Giel houdt hier ook echt van. Dat vind ik dan zo raar, hij weet best wat goede muziek is en dan bv Lange Frans en Mis Mondriool zo'n podium geven vind ik zo onverenigbaar.quote:
wat een baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i.mobypicture.com/user/timknol/view/10062484
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is wel legendarisch natuurlijk. En Giel houdt hier ook echt van. Dat vind ik dan zo raar, hij weet best wat goede muziek is en dan bv Lange Frans en Mis Mondriool zo'n podium geven vind ik zo onverenigbaar.
Timur heeft niks te willen nieuws wordt in Hilversum ingeschovenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:59 schreef Qunix het volgende:
Timur zal Timur niet zijn als hij perse van 3FM moet stoppen en nieuws moet aanzetten
baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i.mobypicture.com/user/timknol/view/10062484
qftquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed.
welterusten iedereen en tot Timur!
discodipquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
Wat heeft die vrouw op der lippen gesmeerd?
Ik wacht met smart op Gerard.quote:
Je zit stiekem wel te fappen.quote:
Ik moet nog snel voordat Ekdom begint.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die wijven zijn wel lekker ja, maar ik heb al gefapt vandaag.
toch niet dezelfde als ik op het oog heb?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel verliefd op die met het donkerblonde haar.
Jij kan die zwarte hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toch niet dezelfde als ik op het oog heb?
'Wijven?' 'Lekker?'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die wijven zijn wel lekker ja, maar ik heb al gefapt vandaag.
Naat vlucht nu het nog kan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'Wijven?' 'Lekker?'en zo praat mijn vriend? Ik voel onzekerheid opborrelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat vlucht nu het nog kan.
Ze gaat zogenaamd slapen om je daarna in de gaten te houden.Ik luister 3fm atm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Jij bent voormalig breezer... niet zeiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'Wijven?' 'Lekker?'en zo praat mijn vriend? Ik voel onzekerheid opborrelen
Gerard gaat mij gelukkig straks weer spuitend laten klaar komen met Joni.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Het klink alleen nergens na dus ik zit het topic te lezen, kom ik dat tegen.
Ik zei nooit 'die is lekker'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent voormalig breezer... niet zeiken.
Maar dat is een grapjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:47 schreef naatje_1 het volgende:
VrouwenAls zij iemand 'echtgenoot' noemen, moet er niets aan de hand zijn, maar als jij iemand een lekker wijf noemt, OH WEE, dan zwaait er wat
Vrouwen zeggen het ook niet, die stralen het uit. Mannen zijn wat dat betreft verbaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zei nooit 'die is lekker'ik was een geraffineerde Breezer. Nooit leek het alsof ik de intentie had en al die jongens die dan twijfelend dichterbij kwamen en dan toch gewoon ervoor gingen. Waren ze leuk, dan liet ik niks meer van me horen, waren ze erg leuk dan kwam ik wel terug voor meer, maar ik maakte geen worden aan vuil of ik iemand wel zag zitten.
Daar weet jij niks van, je gaat niet uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen het ook niet, die stralen het uit. Mannen zijn wat dat betreft verbaal.
Je zegt het net zelfquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van, je gaat niet uit.
Ik ben ook nog nooit lekker genoemd, misschien omdat ik dat niet ben. Maar mijn scharrels zeiden dat ook niet, meestal was het een normaal gesprek en dan ineens dat moment. Dat ken jij niet.quote:
OOOOOOOOOOOOOHquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit lekker genoemd, misschien omdat ik dat niet ben. Maar mijn scharrels zeiden dat ook niet, meestal was het een normaal gesprek en dan ineens dat moment. Dat ken jij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Heb jij ervaring met versieren dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
maargoed, bij het uitgaan zeg je het sowieso niet, dan is het gewoon versieren en niets zeggen. Ik bedoelde buiten het uitgaan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOHHet was een feit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: dit klinkt lekker!Anonimity is a bliss
DAAR GAAT HET TOCH OOK NIET OMquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met versieren dan?
Dat krenkte echt mijn ego. Ik wil ook lekker zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET TOCH OOK NIET OM![]()
!
Je kijkt naar de TV en ziet, hé, die is lekker. Of je ligt in het zwembad en ziet, hé, die is lekker. Of je ligt in een park bij parkpop en je gaat met je vrienden de meiden een cijfer geven, hé, die is lekker.
Ik vind je anders best leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat krenkte echt mijn ego. Ik wil ook lekker zijnik ga slapen ofzo, tot morgen.
Zondag mag je weer los.quote:
Jij had het cijfer 10, dat weet je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat krenkte echt mijn ego. Ik wil ook lekker zijnik ga slapen ofzo, tot morgen.
quote:
Heloef was erbij, hij kan getuigen dat ik heb gezegd dat jij cijfer 10 had... Dat je het niet gelooft, ligt aan jou, daar kan ik niets aan doenquote:
Ik heb weinig beters rond zien lopen anders.quote:
Jij luistert voor het eerst?quote:
I can confirm naatje's statement.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heloef was erbij, hij kan getuigen dat ik heb gezegd dat jij cijfer 10 had... Dat je het niet gelooft, ligt aan jou, daar kan ik niets aan doen
Gebeurt elke week wel, alleen deze was wel beter dan voorgaande keren.quote:
Rudy spreekt volgens mij ook een dosis in.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebeurt elke week wel, alleen deze was wel beter dan voorgaande keren.
Oh ik welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb weinig beters rond zien lopen anders.
Ik kan moeilijk zeggen dat ik jou sexy vind.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en heloef kan ook bevestigen dat jij zat te geilen op Arie Boomsma en die dus boven mij hebt staan.
Ik dacht dat ik erg was met Gerrie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en heloef kan ook bevestigen dat jij zat te geilen op Arie Boomsma en die dus boven mij hebt staan.
Okee die moet gewoon pijn doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat ik jou sexy vind.
Nou dan, niet zeiken dat ik zeg dat ik iemand lekker vind, terwijl je zelf dondersgoed weet dat ik jou ook lekker vind. Dit zou ik erger moeten vinden, want ik ben niet sexy... Terwijl jij wel lekker bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat ik jou sexy vind.
Even eerlijk: gefapt op gerrie? Mag ook via dmquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was met Gerrie.
Maar zij begon nog net niet met vingeren.
Ik kan niet fappen op plaatjes er moet iets gebeuren voordat ik echt geil wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even eerlijk: gefapt op gerrie? Mag ook via dm
fapregelsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet fappen op plaatjes er moet iets gebeuren voordat ik echt geil wordt.
Dus nee, anders ook niet want toen ik 11 was heb ik rare fapregels ingesteld voor mezelf.
Als ze je vriendin niet was geweest had je hem wel gevoeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik voel geen pijn. Niet of nauwelijks.
Neequote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze je vriendin niet was geweest had je hem wel gevoeld.
Ik bedoelde eerder dat ik gewoon niet zo snel en public over mijn vriend zeg dat ik hem sexy vind. Ik vind em wel sexy, ik wil dat ook best uitleggen, maar dat boeit je vast nietquote:
Waarschijnlijk niet neuh.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat ik gewoon niet zo snel en public over mijn vriend zeg dat ik hem sexy vind. Ik vind em wel sexy, ik wil dat ook best uitleggen, maar dat boeit je vast niet
Dan ben ik waarschijnlijk te gevoelig.quote:
Dat geldt wel voor meer vrouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
De conclusie is toch wel: Faye moet niet zeiken, want ze weet dat haar vriend haar een prachtlichaam vindt hebben.
Je was ook depressief, dat zal ik vrijwel nooit worden. Optimist tot in de kistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk te gevoelig.
Depressief enkel vandaag, gefrustreerd tot het lot zich eindelijk keert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je was ook depressief, dat zal ik vrijwel nooit worden. Optimist tot in de kist
De conclusie is dat Faye droog staat en daardoor weer eens geen zelfvertrouwen heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
De conclusie is toch wel: Faye moet niet zeiken, want ze weet dat haar vriend haar een prachtlichaam vindt hebben.
Die link moet je even uitleggen: droogstaan --> geen zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De conclusie is dat Faye droog staat en daardoor weer eens geen zelfvertrouwen heeft.
Normaal ben ik ook optimist, dat weet je, maar gewoon onzekerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je was ook depressief, dat zal ik vrijwel nooit worden. Optimist tot in de kist
Wie zeikt er?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
De conclusie is dat jullie gewoon moeten neuken en moeten stoppen met zeiken jullie hebben elkaar wees blij.
Ik maar ik ben alleen dus ik heb dat recht.quote:
Lichamelijk contact is voor mij heel belangrijk. Als er niemand aan me zit voel ik me lelijk en dan heb ik geen zelfvertrouwen meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die link moet je even uitleggen: droogstaan --> geen zelfvertrouwen
Je zei jullie, maar ik zeek niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maar ik ben alleen dus ik heb dat recht.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
De conclusie is dat jullie gewoon moeten neuken en moeten stoppen met zeiken jullie hebben elkaar wees blij.
Ze heeft wel zelfkennis.quote:
Ik ben ook bezig met de site naatneukfayenu.nlquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met de site naatneukfayenu.nl
Isnaatalontmaagd.nlquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met de site naatneukfayenu.nl
Trap me maar verder die eenzame depressieput in.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Isnaatalontmaagd.nl
Isheloefalontmaagd.nl!!
Ga naar [singles], daar zijn er nog meer met die eenzame depressieput.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Trap me maar verder die eenzame depressieput in.
Dat had je toch al...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Fijn jongens, nu heb ik zin. En bedankt.
Je weet wie je kan bellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Fijn jongens, nu heb ik zin. En bedankt.
Ja maar die zijn meestal 30 en hebben al 200 keer geneukt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga naar [singles], daar zijn er nog meer met die eenzame depressieput.
zoals jofu... ER IS NOG HOOP HELOEF! en ga maar weer fappen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar die zijn meestal 30 en hebben al 200 keer geneukt.
Ik heb mezelf al om 03:58 huilend klaar getrokken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoals jofu... ER IS NOG HOOP HELOEF! en ga maar weer fappen!
TMIquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al om 03:58 huilend klaar getrokken.
Tooooo much infoooquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al om 03:58 huilend klaar getrokken.
Zal ik ook doen de volgende keer als je komt zeiken over naat.quote:
we houden beiden niet echt van plasseks, dus over mij zal ze niet snel zeiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik ook doen de volgende keer als je komt zeiken over naat.
Tis al goed schatjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik ook doen de volgende keer als je komt zeiken over naat.
Oké.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet weer even zeggen dat ik van je hou
SPOILER: sorry heloef, klef gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dyanne
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké.SPOILER: sorry heloef, klef gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss![]()
nu pas vogels?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoor vogels door 3fm heen. Ik ga slapen, tot straks!![]()
Okee na Gerrie, die cassiere, donkerblond ijsmeisje ben ik ook verliefd op Dyanne.C'est la vie
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké.SPOILER: sorry heloef, klef gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je niet druk jongen de liefde is mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Zo moet het dus niettttttttttttttquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:40 schreef heloef het volgende:
Okee na Gerrie, die cassiere, donkerblond ijsmeisje ben ik ook verliefd op Dyanne.![]()
Dyanne is leuk.quote:
C'est la vie
Laat me ik vind Dyanne leuk.quote:
C'est la vie
Kut, nog geen 2 minuten mijn ogen dicht en ik.droom over enge dansende bomen die me vermoorden.Anonimity is a bliss![]()
jij slaapt echt verbazingwekkend snel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut, nog geen 2 minuten mijn ogen dicht en ik.droom over enge dansende bomen die me vermoorden.![]()
WTFquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut, nog geen 2 minuten mijn ogen dicht en ik.droom over enge dansende bomen die me vermoorden.![]()
C'est la vie
dus byebye man, byebye (en mijn vrouwlief)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:33 schreef naatje_1 het volgende:
Chipszak leegNa sodimitriop ben ik ook opgesodimitriet.
![]()
Ik ook maar weer dan.C'est la vie
beste NachteGiel van dit jaar, wat een hiphop act en wat een DJ (Real El Canario)
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Real el Canario is idd wel een goede gast, vanmiddag naar eens terugkijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:16 schreef hole1988 het volgende:
beste NachteGiel van dit jaar, wat een hiphop act en wat een DJ (Real El Canario)![]()
de mix om 03:13quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Real el Canario is idd wel een goede gast, vanmiddag naar eens terugkijken.![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik heb een vraagje tussendoor over twitter in dit programma.
Welke tweets komen nu op tv of worden behandeld want ik krijg het gevoel dat men alleen tweets van vrienden of bners/artiesten laat zien terwijl normale tweets gewoon niet getoond,laat staan behandeld worden.
kortom netzo als met dat SMS bij RTL herrie in......... worden we genaaid dat ze zo betrokken zijn.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Wat een oeverloze slowchat heeft hier vannacht plaatsgevondenMSN bestaat toch nog wel ga daar chatten ofzo?
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
En dan ook nog tussen vriend en vriendin, nóg kanslozerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:40 schreef themauster het volgende:
Wat een oeverloze slowchat heeft hier vannacht plaatsgevondenMSN bestaat toch nog wel ga daar chatten ofzo?
.
![]()
plus die botergeile buitenstaander die rond 4 uur dingen deed die ik niet wil weten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog tussen vriend en vriendin, nóg kanslozer.
verder, wat een kutweer, ik moet eigenlijk nog wat boodschappen doen, maar heb geen zin om zeiknat te worden.
en ook het laatste weekend van Timur en Ramon voorlopigen ik bedenk me net dat ik vrijdag Ekstra Weekend niet kan meemaken :;(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog tussen vriend en vriendin, nóg kanslozer.
Ga elkaar dan bellen,smsen of whatsappen ofzo maar dit is echt irritant.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
De grap is er nu wel af.quote:If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
GRAP????quote:And if you think that I've been loosing my way
Ik luisterde dat fragment nog even terug en toen had Timur het er in de show ook net over... oh oh die Rob, wat zonde...know'm sayin?
word? word.![]()
was echt geniale radioquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef alors het volgende:
Ik luisterde dat fragment nog even terug en toen had Timur het er in de show ook net over... oh oh die Rob, wat zonde...![]()
![]()
Ramon was bijna dood!
Plage![]()
![]()
ah, de nieuwe single van dat meiske waar Frank zijn ODOL in wil hangen.And if you think that I've been loosing my way
zij wilde toch met hem?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de nieuwe single van dat meiske waar Frank zijn ODOL in wil hangen.know'm sayin?
word? word.![]()
ah, dat heb ik dan even gemistquote:nja, als hij vrijgezel is zou ik het wel weten als ik hem was...
Smells Like Teen Spirit![]()
![]()
jahoor, een eikel in FjS
NA 4 JAAR???? wat een bosmongool
Je zou maar in Lamburgjj wonen krijg je er automatisch een kutaccent bij
ja ze hosselt jongens bij de vleet en gebruikt ze om anderen jaloers te makenquote:![]()
maar toch een flirt
know'm sayin?
word? word.![]()
heeft iemand haar nummer? ik verdien ook een kans!
Meer een sletjequote:
Zeg ik dat ik het van jongens wel goedkeur?quote:If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
wat een plaat dit! geweldig. de jeugd flikt het weer!
Ik vind het maar een matige plaatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
wat een plaat dit! geweldig. de jeugd flikt het weer!know'm sayin?
word? word.![]()
jij haat de jeugd van tegenwoordig? ouwe moppersmurf!quote:
iig over een Yolanta met een limburgs accent die in 2007 wel eens uitging in Kerkrade. Hoezo? jij bent 1 van haar vriendjes?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Ging het net over een Yolanta uit Kerkrade?And if you think that I've been loosing my way
of ze daar vandaan kwam, heb ik niet gevolgd. Haar naam was wel zo en ook Limburgs (Litouws). Ken je haar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Ging het net over een Yolanta uit Kerkrade?know'm sayin?
word? word.![]()
Zou het?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iig over een Yolanta met een limburgs accent die in 2007 wel eens uitging in Kerkrade. Hoezo? jij bent 1 van haar vriendjes?
Niks bijzonders hoor.
Zag een paar jaar geleden wel een meisje hier die Yolanta heet, maar ken haar verder niet ofzo heb haar nooit gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Niks bijzonders hoor.
Zag een paar jaar geleden wel een meisje hier die Yolanta heet, maar ken haar verder niet ofzo heb haar nooit gesproken.ze wil je vast wel een kans geven denk ik. de dinsdag en de donderdag zijn waarschijnlijk nog wel vrij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Is het zo een slet dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze wil je vast wel een kans geven denk ik. de dinsdag en de donderdag zijn waarschijnlijk nog wel vrij...
Kreeg het niet goed mee op de radio![]()
![]()
er waren al 4 "mannen" in haarl even en deze flirtsukkel was nr 5....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is het zo een slet dan?
Kreeg het niet goed mee op de radioAnd if you think that I've been loosing my way
Geweldig nummer, die MH. Toen ik gisteren hoorde dat het MH was, werd ik meteen blij voor ons alorske.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:38 schreef Cee het volgende:
Geweldig nummer, die MH. Toen ik gisteren hoorde dat het MH was, werd ik meteen blij voor ons alorske.![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef themauster het volgende:
Je zou maar in Lamburgjj wonen krijg je er automatisch een kutaccent bij![]()
Ach Grunners zijn ook niet te verstaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef themauster het volgende:
Je zou maar in Lamburgjj wonen krijg je er automatisch een kutaccent bij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
aan een kind van 10 vragen of ie gedronken heeft gisteren
kip met zwarte thee![]()
juist wel, die spreken gewoon duidelijk ABNquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach Grunners zijn ook niet te verstaan
know'm sayin?
word? word.![]()
Dit dus, als Groningers nederlands spreken dan is dat meestal zonder 1 of ander accent drenten en twenten spreken meestal met een boers accentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
juist wel, die spreken gewoon duidelijk ABN
Iedereen heeft een accent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit dus, als Groningers nederlands spreken dan is dat meestal zonder 1 of ander accent drenten en twenten spreken meestal met een boers accent![]()
Jawel maar veel brabanders en limburgers vergeten hun dialectmodus uit te zetten als ze Nederlands gaan praten. Dat ze met zachte g praten snap ik wel, maar zovaak hoor ik ze gewoon met die a (ipv e) doorpraten. Dos achh keichoaf ha, i.p.v. dat is echt keigaaf he.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Limburgers met hun 'kei'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel maar veel brabanders en limburgers vergeten hun dialectmodus uit te zetten als ze Nederlands gaan praten. Dat ze met zachte g praten snap ik wel, maar zovaak hoor ik ze gewoon met die a (ipv e) doorpraten. Dos achh keichoaf ha, i.p.v. dat is echt keigaaf he.![]()
![]()
Voor veel mensen is het lastig die modus uit te zetten. Zou het zelfde zijn als dat je je hele leven rechts rijdt en, terwijl je in de auto zit, ineens de regel wordt ingezet dat iedereen verplicht links moet rijden. Het lukt mij niet om m'n accent helemaal te verbloemen maar ik pas me wel aan zover het kan natuurlijk. Maar m'n vader is vrijwel onverstaanbaar voor niet brabo's denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel maar veel brabanders en limburgers vergeten hun dialectmodus uit te zetten als ze Nederlands gaan praten. Dat ze met zachte g praten snap ik wel, maar zovaak hoor ik ze gewoon met die a (ipv e) doorpraten. Dos achh keichoaf ha, i.p.v. dat is echt keigaaf he.Het dédain waarmee sommige mensen (niet jij) kijken/luisteren naar mensen zoals mijn vader, alsof het holenberen zijn, vind ik echt rete-arrogant.
Oh nee, wacht: kei-arrogant.![]()
![]()
Nu we het toch over taal hebben. Wat ik nooit snap van de Provincies in het oosten en ook wel zuiden. van harte proficiat. Het is of proficiat of zoals in de normale wereld van harte gefeliciteerd
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
juist wel, die spreken gewoon duidelijk ABN.
![]()
ik zei niks over een kutaccent hoor, ik zeg alleen dat Limburgers en Brabanders voor de rest van Nederland veel minder verstaanbaar praten. Daarom worden ze ook vaker ondertiteld op tv.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het lastig die modus uit te zetten. Zou het zelfde zijn als dat je je hele leven rechts rijdt en, terwijl je in de auto zit, ineens de regel wordt ingezet dat iedereen verplicht links moet rijden. Het lukt mij niet om m'n accent helemaal te verbloemen maar ik pas me wel aan zover het kan natuurlijk. Maar m'n vader is vrijwel onverstaanbaar voor niet brabo's denk ik.Het dédain waarmee sommige mensen (niet jij) kijken/luisteren naar mensen zoals mijn vader, alsof het holenberen zijn, vind ik echt rete-arrogant.
Oh nee, wacht: kei-arrogant.
Als noorderlingen Nederlands praten dan praten ze vaak heel duidelijk (soms zelf behoorlijk overdreven articulerend) en Friezen vaak nog met zo'n zeurderige iets te lang gerek van klanken. Maar dat is qua klanken veel minder vervormd.
Maar wees blij dat ze het gewoon nog spreken daar. Ik het idee dat ze zich er hier vaak voor schamen. Hoor hier ook steeds meer kinderen die Nederlands opgevoed worden (waarom geen idee) maar dan net zo'n dik accent hebben
know'm sayin?
word? word.![]()
wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:08 schreef borisz het volgende:
Nu we het toch over taal hebben. Wat ik nooit snap van de Provincies in het oosten en ook wel zuiden. van harte proficiat. Het is of proficiat of zoals in de normale wereld van harte gefeliciteerd
.
know'm sayin?
word? word.![]()
DESTIIIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kippen kunnen vliegen, bij mijn weten zijn er maar 5 die niet kunnen vliegen:
pinguin
struisvogel
emoe
kasuaris
kiwi
(en evt ondersoorten van bovengenoemde dieren)
kippen kunnen niet hoog of ver vliegen, tis meer springen metbehulp van vleugels, maar toch....And if you think that I've been loosing my way
?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
kippen kunnen vliegen, bij mijn weten zijn er maar 5 die niet kunnen vliegen:
pinguin
struisvogel
emoe
kasuaris
kiwi
(en evt ondersoorten van bovengenoemde dieren)
kippen kunnen niet hoog of ver vliegen, tis meer springen metbehulp van vleugels, maar toch....If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
Kippen kunnen idd wel vliegen maar veel moet je je er niet bij voorstellen. Veel kippen hebben ook geknipte vleugels dus die kunnen sowieso weinig. We hadden vroeger een hele rare wilde kip, die kwam wel een paar meter de lucht in, maarja daarna kwam ie ook wel weer naar beneden
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik moest denken aan de vrucht en dacht dat 3rd kieviet bedoelde maar die vliegt wel natuurlijk.quote:If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
zo, ff boodschappen doen en tour kijken. tot morgen ofzo!And if you think that I've been loosing my way
Ik stond vanochtend in de plaatselijke buurtsupermarkt en moest echt 2 keer aan de cassiere vragen wat ze zeiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit dus, als Groningers nederlands spreken dan is dat meestal zonder 1 of ander accent drenten en twenten spreken meestal met een boers accent![]()
![]()
Wauw wauw wauw. Godsamme zeg. Kippenvel.quote:![]()
Hebben ze veel gezegd over Prince?
Het was dik feest, over een paar uur mag ik weer
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
je moet ff iets van Timur horen, zal het ff zoeken....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Hebben ze veel gezegd over Prince?
Het was dik feest, over een paar uur mag ik weerknow'm sayin?
word? word.![]()
Deze moet je even luisteren oh-ohquote:!!!
Ik heb nauwelijks geluisterd vandaag, weet dat Coen er heen gaat, maar die hoor je pas maandag weer...know'm sayin?
word? word.![]()
Oh dat had ik net zitten luisteren, hilarisch ja!
Ik heb nog gekeken of ik Timur ergens zag, maar nee![]()
Hebben ze het niet meer gehad over hoe ze het concert vonden?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Ik heb er weinig over gehoord. Haast niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat had ik net zitten luisteren, hilarisch ja!
Ik heb nog gekeken of ik Timur ergens zag, maar nee![]()
Hebben ze het niet meer gehad over hoe ze het concert vonden?![]()
Tiësto heeft er zin inBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Is er vandaag nog wat te beleven in Emmen, Hole? Ik besef terwijl ik het typ dat het een hele stomme vraag isquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er vandaag nog wat te beleven in Emmen, Hole? Ik besef terwijl ik het typ dat het een hele stomme vraag isIk gok dat er in heel Drenthe niets meer te beleven is rond dit tijdstip
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er vandaag nog wat te beleven in Emmen, Hole? Ik besef terwijl ik het typ dat het een hele stomme vraag is
twitter:coen3fm twitterde op zondag 10-07-2011 om 02:11:31Bij #Prince in Ahoy. Eerste nummer is kwartier geleden begonnen...en nog bezig
#NSJ11 http://moby.to/h1e4vt reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: