Ik kan niet fappen op plaatjes er moet iets gebeuren voordat ik echt geil wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even eerlijk: gefapt op gerrie? Mag ook via dm
fapregelsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet fappen op plaatjes er moet iets gebeuren voordat ik echt geil wordt.
Dus nee, anders ook niet want toen ik 11 was heb ik rare fapregels ingesteld voor mezelf.
Als ze je vriendin niet was geweest had je hem wel gevoeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik voel geen pijn. Niet of nauwelijks.
Neequote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze je vriendin niet was geweest had je hem wel gevoeld.
Ik bedoelde eerder dat ik gewoon niet zo snel en public over mijn vriend zeg dat ik hem sexy vind. Ik vind em wel sexy, ik wil dat ook best uitleggen, maar dat boeit je vast nietquote:
Waarschijnlijk niet neuh.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat ik gewoon niet zo snel en public over mijn vriend zeg dat ik hem sexy vind. Ik vind em wel sexy, ik wil dat ook best uitleggen, maar dat boeit je vast niet
Dan ben ik waarschijnlijk te gevoelig.quote:
Dat geldt wel voor meer vrouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
De conclusie is toch wel: Faye moet niet zeiken, want ze weet dat haar vriend haar een prachtlichaam vindt hebben.
Je was ook depressief, dat zal ik vrijwel nooit worden. Optimist tot in de kistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk te gevoelig.
Depressief enkel vandaag, gefrustreerd tot het lot zich eindelijk keert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je was ook depressief, dat zal ik vrijwel nooit worden. Optimist tot in de kist
De conclusie is dat Faye droog staat en daardoor weer eens geen zelfvertrouwen heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
De conclusie is toch wel: Faye moet niet zeiken, want ze weet dat haar vriend haar een prachtlichaam vindt hebben.
Die link moet je even uitleggen: droogstaan --> geen zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De conclusie is dat Faye droog staat en daardoor weer eens geen zelfvertrouwen heeft.
Normaal ben ik ook optimist, dat weet je, maar gewoon onzekerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je was ook depressief, dat zal ik vrijwel nooit worden. Optimist tot in de kist
Wie zeikt er?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
De conclusie is dat jullie gewoon moeten neuken en moeten stoppen met zeiken jullie hebben elkaar wees blij.
Ik maar ik ben alleen dus ik heb dat recht.quote:
Lichamelijk contact is voor mij heel belangrijk. Als er niemand aan me zit voel ik me lelijk en dan heb ik geen zelfvertrouwen meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die link moet je even uitleggen: droogstaan --> geen zelfvertrouwen
Je zei jullie, maar ik zeek niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maar ik ben alleen dus ik heb dat recht.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
De conclusie is dat jullie gewoon moeten neuken en moeten stoppen met zeiken jullie hebben elkaar wees blij.
Ze heeft wel zelfkennis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |