quote:
Heloef was erbij, hij kan getuigen dat ik heb gezegd dat jij cijfer 10 had... Dat je het niet gelooft, ligt aan jou, daar kan ik niets aan doenquote:
Ik heb weinig beters rond zien lopen anders.quote:
Jij luistert voor het eerst?quote:
I can confirm naatje's statement.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heloef was erbij, hij kan getuigen dat ik heb gezegd dat jij cijfer 10 had... Dat je het niet gelooft, ligt aan jou, daar kan ik niets aan doen
Gebeurt elke week wel, alleen deze was wel beter dan voorgaande keren.quote:
Rudy spreekt volgens mij ook een dosis in.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebeurt elke week wel, alleen deze was wel beter dan voorgaande keren.
Oh ik welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb weinig beters rond zien lopen anders.
Ik kan moeilijk zeggen dat ik jou sexy vind.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en heloef kan ook bevestigen dat jij zat te geilen op Arie Boomsma en die dus boven mij hebt staan.
Ik dacht dat ik erg was met Gerrie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en heloef kan ook bevestigen dat jij zat te geilen op Arie Boomsma en die dus boven mij hebt staan.
Okee die moet gewoon pijn doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat ik jou sexy vind.
Nou dan, niet zeiken dat ik zeg dat ik iemand lekker vind, terwijl je zelf dondersgoed weet dat ik jou ook lekker vind. Dit zou ik erger moeten vinden, want ik ben niet sexy... Terwijl jij wel lekker bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat ik jou sexy vind.
Even eerlijk: gefapt op gerrie? Mag ook via dmquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was met Gerrie.
Maar zij begon nog net niet met vingeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |