ja al 3 weken net als Gerard en Michiel de vervanger.quote:
(ik check de webcam)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja al 3 weken net als Gerard en Michiel de vervanger.
Dit is wel legendarisch natuurlijk. En Giel houdt hier ook echt van. Dat vind ik dan zo raar, hij weet best wat goede muziek is en dan bv Lange Frans en Mis Mondriool zo'n podium geven vind ik zo onverenigbaar.quote:
wat een baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i.mobypicture.com/user/timknol/view/10062484
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is wel legendarisch natuurlijk. En Giel houdt hier ook echt van. Dat vind ik dan zo raar, hij weet best wat goede muziek is en dan bv Lange Frans en Mis Mondriool zo'n podium geven vind ik zo onverenigbaar.
Timur heeft niks te willen nieuws wordt in Hilversum ingeschovenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:59 schreef Qunix het volgende:
Timur zal Timur niet zijn als hij perse van 3FM moet stoppen en nieuws moet aanzetten
baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i.mobypicture.com/user/timknol/view/10062484
qftquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed.
welterusten iedereen en tot Timur!
discodipquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
Wat heeft die vrouw op der lippen gesmeerd?
Ik wacht met smart op Gerard.quote:
Je zit stiekem wel te fappen.quote:
Ik moet nog snel voordat Ekdom begint.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die wijven zijn wel lekker ja, maar ik heb al gefapt vandaag.
toch niet dezelfde als ik op het oog heb?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel verliefd op die met het donkerblonde haar.
Jij kan die zwarte hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toch niet dezelfde als ik op het oog heb?
'Wijven?' 'Lekker?'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die wijven zijn wel lekker ja, maar ik heb al gefapt vandaag.
Naat vlucht nu het nog kan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'Wijven?' 'Lekker?'en zo praat mijn vriend? Ik voel onzekerheid opborrelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat vlucht nu het nog kan.
Ze gaat zogenaamd slapen om je daarna in de gaten te houden.Ik luister 3fm atm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Jij bent voormalig breezer... niet zeiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'Wijven?' 'Lekker?'en zo praat mijn vriend? Ik voel onzekerheid opborrelen
Gerard gaat mij gelukkig straks weer spuitend laten klaar komen met Joni.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Het klink alleen nergens na dus ik zit het topic te lezen, kom ik dat tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |