zij wilde toch met hem?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de nieuwe single van dat meiske waar Frank zijn ODOL in wil hangen.
ah, dat heb ik dan even gemistquote:
ja ze hosselt jongens bij de vleet en gebruikt ze om anderen jaloers te makenquote:
Meer een sletjequote:
Zeg ik dat ik het van jongens wel goedkeur?quote:
Ik vind het maar een matige plaatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
wat een plaat dit! geweldig. de jeugd flikt het weer!
jij haat de jeugd van tegenwoordig? ouwe moppersmurf!quote:
iig over een Yolanta met een limburgs accent die in 2007 wel eens uitging in Kerkrade. Hoezo? jij bent 1 van haar vriendjes?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Ging het net over een Yolanta uit Kerkrade?
of ze daar vandaan kwam, heb ik niet gevolgd. Haar naam was wel zo en ook Limburgs (Litouws). Ken je haar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Ging het net over een Yolanta uit Kerkrade?
Zou het?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iig over een Yolanta met een limburgs accent die in 2007 wel eens uitging in Kerkrade. Hoezo? jij bent 1 van haar vriendjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Niks bijzonders hoor.
Zag een paar jaar geleden wel een meisje hier die Yolanta heet, maar ken haar verder niet ofzo heb haar nooit gesproken.ze wil je vast wel een kans geven denk ik. de dinsdag en de donderdag zijn waarschijnlijk nog wel vrij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Is het zo een slet dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze wil je vast wel een kans geven denk ik. de dinsdag en de donderdag zijn waarschijnlijk nog wel vrij...
er waren al 4 "mannen" in haarl even en deze flirtsukkel was nr 5....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is het zo een slet dan?
Kreeg het niet goed mee op de radio
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:38 schreef Cee het volgende:
Geweldig nummer, die MH. Toen ik gisteren hoorde dat het MH was, werd ik meteen blij voor ons alorske.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef themauster het volgende:
Je zou maar in Lamburgjj wonen krijg je er automatisch een kutaccent bij
Ach Grunners zijn ook niet te verstaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef themauster het volgende:
Je zou maar in Lamburgjj wonen krijg je er automatisch een kutaccent bij
juist wel, die spreken gewoon duidelijk ABNquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach Grunners zijn ook niet te verstaan
Dit dus, als Groningers nederlands spreken dan is dat meestal zonder 1 of ander accent drenten en twenten spreken meestal met een boers accentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
juist wel, die spreken gewoon duidelijk ABN
Iedereen heeft een accent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit dus, als Groningers nederlands spreken dan is dat meestal zonder 1 of ander accent drenten en twenten spreken meestal met een boers accent
Jawel maar veel brabanders en limburgers vergeten hun dialectmodus uit te zetten als ze Nederlands gaan praten. Dat ze met zachte g praten snap ik wel, maar zovaak hoor ik ze gewoon met die a (ipv e) doorpraten. Dos achh keichoaf ha, i.p.v. dat is echt keigaaf he.quote:
Limburgers met hun 'kei'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel maar veel brabanders en limburgers vergeten hun dialectmodus uit te zetten als ze Nederlands gaan praten. Dat ze met zachte g praten snap ik wel, maar zovaak hoor ik ze gewoon met die a (ipv e) doorpraten. Dos achh keichoaf ha, i.p.v. dat is echt keigaaf he.
Voor veel mensen is het lastig die modus uit te zetten. Zou het zelfde zijn als dat je je hele leven rechts rijdt en, terwijl je in de auto zit, ineens de regel wordt ingezet dat iedereen verplicht links moet rijden. Het lukt mij niet om m'n accent helemaal te verbloemen maar ik pas me wel aan zover het kan natuurlijk. Maar m'n vader is vrijwel onverstaanbaar voor niet brabo's denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel maar veel brabanders en limburgers vergeten hun dialectmodus uit te zetten als ze Nederlands gaan praten. Dat ze met zachte g praten snap ik wel, maar zovaak hoor ik ze gewoon met die a (ipv e) doorpraten. Dos achh keichoaf ha, i.p.v. dat is echt keigaaf he.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
juist wel, die spreken gewoon duidelijk ABN
ik zei niks over een kutaccent hoor, ik zeg alleen dat Limburgers en Brabanders voor de rest van Nederland veel minder verstaanbaar praten. Daarom worden ze ook vaker ondertiteld op tv.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het lastig die modus uit te zetten. Zou het zelfde zijn als dat je je hele leven rechts rijdt en, terwijl je in de auto zit, ineens de regel wordt ingezet dat iedereen verplicht links moet rijden. Het lukt mij niet om m'n accent helemaal te verbloemen maar ik pas me wel aan zover het kan natuurlijk. Maar m'n vader is vrijwel onverstaanbaar voor niet brabo's denk ik.Het dédain waarmee sommige mensen (niet jij) kijken/luisteren naar mensen zoals mijn vader, alsof het holenberen zijn, vind ik echt rete-arrogant.
Oh nee, wacht: kei-arrogant.
wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:08 schreef borisz het volgende:
Nu we het toch over taal hebben. Wat ik nooit snap van de Provincies in het oosten en ook wel zuiden. van harte proficiat. Het is of proficiat of zoals in de normale wereld van harte gefeliciteerd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
kippen kunnen vliegen, bij mijn weten zijn er maar 5 die niet kunnen vliegen:
pinguin
struisvogel
emoe
kasuaris
kiwi
(en evt ondersoorten van bovengenoemde dieren)
kippen kunnen niet hoog of ver vliegen, tis meer springen metbehulp van vleugels, maar toch....
Ik moest denken aan de vrucht en dacht dat 3rd kieviet bedoelde maar die vliegt wel natuurlijk.quote:
Ik stond vanochtend in de plaatselijke buurtsupermarkt en moest echt 2 keer aan de cassiere vragen wat ze zeiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit dus, als Groningers nederlands spreken dan is dat meestal zonder 1 of ander accent drenten en twenten spreken meestal met een boers accent
Wauw wauw wauw. Godsamme zeg. Kippenvel.quote:
je moet ff iets van Timur horen, zal het ff zoeken....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Hebben ze veel gezegd over Prince?
Het was dik feest, over een paar uur mag ik weer
Deze moet je even luisteren oh-ohquote:
Ik heb er weinig over gehoord. Haast niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat had ik net zitten luisteren, hilarisch ja!
Ik heb nog gekeken of ik Timur ergens zag, maar nee![]()
Hebben ze het niet meer gehad over hoe ze het concert vonden?
Is er vandaag nog wat te beleven in Emmen, Hole? Ik besef terwijl ik het typ dat het een hele stomme vraag isquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er vandaag nog wat te beleven in Emmen, Hole? Ik besef terwijl ik het typ dat het een hele stomme vraag is
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er vandaag nog wat te beleven in Emmen, Hole? Ik besef terwijl ik het typ dat het een hele stomme vraag is
twitter:coen3fm twitterde op zondag 10-07-2011 om 02:11:31Bij #Prince in Ahoy. Eerste nummer is kwartier geleden begonnen...en nog bezig
#NSJ11 http://moby.to/h1e4vt reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |