we houden beiden niet echt van plasseks, dus over mij zal ze niet snel zeiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik ook doen de volgende keer als je komt zeiken over naat.
Tis al goed schatjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik ook doen de volgende keer als je komt zeiken over naat.
Oké.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet weer even zeggen dat ik van je hou
SPOILER: sorry heloef, klef gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dyanne
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké.SPOILER: sorry heloef, klef gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss![]()
nu pas vogels?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoor vogels door 3fm heen. Ik ga slapen, tot straks!![]()
Okee na Gerrie, die cassiere, donkerblond ijsmeisje ben ik ook verliefd op Dyanne.C'est la vie
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké.SPOILER: sorry heloef, klef gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je niet druk jongen de liefde is mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Zo moet het dus niettttttttttttttquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:40 schreef heloef het volgende:
Okee na Gerrie, die cassiere, donkerblond ijsmeisje ben ik ook verliefd op Dyanne.![]()
Dyanne is leuk.quote:
C'est la vie
Laat me ik vind Dyanne leuk.quote:
C'est la vie
Kut, nog geen 2 minuten mijn ogen dicht en ik.droom over enge dansende bomen die me vermoorden.Anonimity is a bliss![]()
jij slaapt echt verbazingwekkend snel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut, nog geen 2 minuten mijn ogen dicht en ik.droom over enge dansende bomen die me vermoorden.![]()
WTFquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut, nog geen 2 minuten mijn ogen dicht en ik.droom over enge dansende bomen die me vermoorden.![]()
C'est la vie
dus byebye man, byebye (en mijn vrouwlief)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:33 schreef naatje_1 het volgende:
Chipszak leegNa sodimitriop ben ik ook opgesodimitriet.
![]()
Ik ook maar weer dan.C'est la vie
beste NachteGiel van dit jaar, wat een hiphop act en wat een DJ (Real El Canario)
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Real el Canario is idd wel een goede gast, vanmiddag naar eens terugkijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:16 schreef hole1988 het volgende:
beste NachteGiel van dit jaar, wat een hiphop act en wat een DJ (Real El Canario)![]()
de mix om 03:13quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Real el Canario is idd wel een goede gast, vanmiddag naar eens terugkijken.![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik heb een vraagje tussendoor over twitter in dit programma.
Welke tweets komen nu op tv of worden behandeld want ik krijg het gevoel dat men alleen tweets van vrienden of bners/artiesten laat zien terwijl normale tweets gewoon niet getoond,laat staan behandeld worden.
kortom netzo als met dat SMS bij RTL herrie in......... worden we genaaid dat ze zo betrokken zijn.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Wat een oeverloze slowchat heeft hier vannacht plaatsgevondenMSN bestaat toch nog wel ga daar chatten ofzo?
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
En dan ook nog tussen vriend en vriendin, nóg kanslozerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:40 schreef themauster het volgende:
Wat een oeverloze slowchat heeft hier vannacht plaatsgevondenMSN bestaat toch nog wel ga daar chatten ofzo?
.
![]()
plus die botergeile buitenstaander die rond 4 uur dingen deed die ik niet wil weten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog tussen vriend en vriendin, nóg kanslozer.
verder, wat een kutweer, ik moet eigenlijk nog wat boodschappen doen, maar heb geen zin om zeiknat te worden.
en ook het laatste weekend van Timur en Ramon voorlopigen ik bedenk me net dat ik vrijdag Ekstra Weekend niet kan meemaken :;(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog tussen vriend en vriendin, nóg kanslozer.
Ga elkaar dan bellen,smsen of whatsappen ofzo maar dit is echt irritant.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
De grap is er nu wel af.quote:If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
GRAP????quote:And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm broken minded![]()
Ik luisterde dat fragment nog even terug en toen had Timur het er in de show ook net over... oh oh die Rob, wat zonde...know'm sayin?
word? word.![]()
was echt geniale radioquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef alors het volgende:
Ik luisterde dat fragment nog even terug en toen had Timur het er in de show ook net over... oh oh die Rob, wat zonde...![]()
![]()
Ramon was bijna dood!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm broken minded
Forum Opties Forumhop: Hop naar: