Je ziet het niet aan de fiets hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
Ik ga nog liever met een stuiterbal op de A2 spelen dan een fietsplan-fiets krijgen.
Mijn fiets was geen 1000 euro.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:11 schreef Inu het volgende:
Ik fiets niet genoeg om een fiets van 1000 euro te rechtvaardigenFiets al jaren op de fiets die mn moeder heeft gekocht toen ze zwanger was van mijn zus
Je krijgt die fiets niet. Je koopt een fiets en je betaald het bruto van je salaris.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
Ik ga nog liever met een stuiterbal op de A2 spelen dan een fietsplan-fiets krijgen.
Ah... maar de mijne doet het nog prima voor hoeveel ik fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn fiets was geen 1000 euro.
Ook al koop je een fiets van 200 euro. Als je em bij een fietsenwinkel koopt kan je em opvoeren in het fietsplan.
Ik betaal nog liever belasting dan een fietsplan-fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je krijgt die fiets niet. Je koopt een fiets en je betaald het bruto van je salaris.
Scheelt dus gewoon een berg belasting.
In het weekend pak ik de autoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is dus mijn fietsplan fiets:
[ afbeelding ]
Maar die heb ik meer voor weekendfietsen. Naar het station pak ik gewoon mijn elcheapo omafiets.
Die is alleen voor zakelijk, dus bijna alleen mn vader gebruikt die. En verders heb ik mijn eigen kleintje, dus hoef ik geen auto meer te lenen van de ouders...quote:
Dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is alleen voor zakelijk, dus bijna alleen mn vader gebruikt die. En verders heb ik mijn eigen kleintje, dus hoef ik geen auto meer te lenen van de ouders...
Dat is ook de vraag niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zakelijk vervoer voor zijn bedrijf te doen?...
wat moet ik met een opgevoerde fiets?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn fiets was geen 1000 euro.
Ook al koop je een fiets van 200 euro. Als je em bij een fietsenwinkel koopt kan je em opvoeren in het fietsplan.
hier issie rozequote:
ja das andere cake dan een vulva.quote:
Zo'n tractor? Beter rijden dan een V70?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja das andere cake dan een vulva.
rijdt ook relaxter vinnik.
kost ook niet veel meer....
Je vergeet dit!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoelde eigenlijk dat ik elke ochtend word ingehaald door hi-speed fietsforenzen die frantic aan hun 83 versnellingen draaien. Ik noem ze 'klikkertjes', omdat ze constant schakelen en daarbij een klikgeluid produceren.
En ze hebben dan een fietscomputer en een bijpassende tassenset met matching regenpak en plastic oversloffen. Van die mensen krijg ik wel jeuk.
En weigeren op een fietsplan-fiets te rijden is gewoon dom
ja een merc vind ik net iets beter dan een volvo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zo'n tractor? Beter rijden dan een V70?.
ja, maar bij jou is het geen gare principekwestiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef -moppie- het volgende:
ik hoef geen fiets van een paar honderd euro dus ik weiger.
ik fiets dan ook niet naar het werk en kom ook niet in aanmerking voor het fietsplan.
amen!
Ik heb een fiets van 75 euro. Zonder bon. Hoe ga ik die in een fietsplan invoeren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk echter dat r8al het principe fietsplan niet helemaal begrijpt
je koopt zelf een fiets. Maakt niet uit welke. Alleen dan bruto.
mijne ook niet.quote:
bon maken natuurlijk duh!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb een fiets van 75 euro. Zonder bon. Hoe ga ik die in een fietsplan invoeren?.
koewestie van even je activities bij kvk aanpassen...quote:
heb je masterchef voor kinderen gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef Inu het volgende:
Ik krijg altijd zo'n trek van kookprogramma's, maar het is ook zo leuk om te zien...
ik kan wel ff een rekening maken. komen er wel 44,03 aan incassokosten bijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Oh, mijn eigen zaak heeft anders een prima fiets. Van 75 euro zonder bon.
Moet binnenkort inderdaad eens even caravan-, auto- en scooterhandel toevoegenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
koewestie van even je activities bij kvk aanpassen...
Nee, maar ik vond die Engelse masterchef van de BBC nog wel geinig, maar die Australische en Nederlandse niet echt... maar zal eens niet voorbij zappen als ik het tegenkomquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je masterchef voor kinderen gezien?![]()
zo cute!
Dan maak ik hem zelf welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan wel ff een rekening maken. komen er wel 44,03 aan incassokosten bij
vind je?.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je masterchef voor kinderen gezien?![]()
zo cute!
Maak dan eerst ff de incassokosten naar me overquote:
doe toch maar es kijken, kun je wat van leren... zitten echt talentjes bij hoor..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vind je?.
niet gekeken maar het lijkt me ook niks eerst in de zandbak spelen en dan mijn eten maken zeker
niet nodig, ik wil geen masterchef worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe toch maar es kijken, kun je wat van leren... zitten echt talentjes bij hoor..
flauwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:41 schreef Inu het volgende:
Ja, ambtenaren mogen nog net niet tv kijken op t werk
Ja duh. Ook op de scooter kunnen ze mijn felbegeerde BE afpakken hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rond acht - half negen?
Wel met de fiets he!
haal maar even koffie danquote:
nee, Juup werkt tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef r8v2 het volgende:
Zou Juup een notifier hebben draaien dat zodra zijn naam in het topic wordt genoemd hij automatisch een sms/mail bericht krijgt?.
ik dacht ik maak ook effe een garpjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef r8v2 het volgende:
[..]. Bleef de aarde even stilstaan? Kan ie het aan? Worden ze al gek van hem?
Vragen.
dat is een optie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:14 schreef -moppie- het volgende:
maar wat doet hij dan wel? de Paaz onveilig maken
en als je de haren -voorzichtig- er af brandt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Inu het volgende:
Ok, poes heeft een aaiverbodAlles zit onder de haren
En ik heb al zo'n hekel aan stofzuigen
Ik zat ook al te denken aan zo'n rollerding voor je klerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
en als je de haren -voorzichtig- er af brandt?
met fire?
Heb je niet zo'n speciale kam? Vind beest geweldig en trek je alle haren mee uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Inu het volgende:
Ok, poes heeft een aaiverbodAlles zit onder de haren
En ik heb al zo'n hekel aan stofzuigen
Ja, maar die vindt ze vervelend...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n speciale kam? Vind beest geweldig en trek je alle haren mee uit.
eh hoest wijf?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef r8v2 het volgende:
En ik ga morgen shoppen totdat ik er dood bij neerval.
Ja, dan kan je er toch niet bij?...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet een dier geen keuze geven, gewoon klem zetten en kammen.
en dan zelf beschermende kleding aantrekken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet een dier geen keuze geven, gewoon klem zetten en kammen.
ik zet de beesten altijd voor me, hand in nek, plat drukken en dan kammen. Ze worden wel boos, but it gets the job donequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en dan zelf beschermende kleding aantrekken.
http://www.vantilburg.nl/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bakkes. Ik moet schoenen, broeken en nette shirts hebben.
Nein. Ik ga naar Den Bosch, aangezien moeders daar werkt en ik graag schuldgevoelens afgekocht wil hebben haar zoveel mogelijk probeer te laten betalenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef Inu het volgende:
[..]
http://www.vantilburg.nl/
Een winkel waar je alles hebt, en fatsoenlijke hulp
Juist. Ons beest schreeuwde ook altijd moord en brand als ik ze naar buiten moest helpen als ze moest kotsen, maar naar buiten ging zequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet de beesten altijd voor me, hand in nek, plat drukken en dan kammen. Ze worden wel boos, but it gets the job done
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nein. Ik ga naar Den Bosch, aangezien moeders daar werkt en ik graag schuldgevoelens afgekocht wil hebben haar zoveel mogelijk probeer te laten betalen.
Ja, als Dot kotst smijt ik der ook naar buiten, maar dat is toch een iets ander verhaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Juist. Ons beest schreeuwde ook altijd moord en brand als ik ze naar buiten moest helpen als ze moest kotsen, maar naar buiten ging ze.
kom er dan uit jonguh!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bakkes. Ik moet schoenen, broeken en nette shirts hebben.
veenstra?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:54 schreef FUFR het volgende:
nog een uurtje en dan mag ik bellen met Marije
XS4allquote:
doe ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vraag ff wat ze van het hedendaags feminisme vindt
Niet alleen je moederquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, met puppyogen opzetten biedt mijn moeder me ook vanalles aan
12, maximaalquote:
Viel spass!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
zo, tijd voor de vrijgezellen party
dj app =check
whiskey = check
water = check
een zeer onwillende bruidegom = check
lets hope zoquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer een jurk gemaakt
[ afbeelding ]
Veel plezier fufrt! Jij als oudegediende kan hem vast wat leren![]()
thanksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer een jurk gemaakt
[ afbeelding ]
Veel plezier fufrt! Jij als oudegediende kan hem vast wat leren![]()
omdat peer wel een vgparty wilde maar eigenlijk niets wilquote:
Sinds mijn hoofd altijd stom op foto's staatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
thanks
leuke jurkje.
sinds wanneer is je hoofd er af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ruiken wij niet hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Sinds mijn hoofd altijd stom op foto's staatEn sinds ik nog niet eens gedouched ben
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef FUFR het volgende:
ben ik de enige die overeenkomsten ziet?Moet ik mn voeten er nu ook al af gaan knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dichter bij dordt....quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet ik mn voeten er nu ook al af gaan knippen?
Maar als het dan zover is vind ie het keileuk!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat peer wel een vgparty wilde maar eigenlijk niets wil
ik denk dat achmed dat doetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar als het dan zover is vind ie het keileuk!
Wie brengt hem vanavond thuis!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet ik mn voeten er nu ook al af gaan knippen?
die hebben allemaal een vaginatie in de autoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hopen dat hij weet waar zijn huis woont!
om je vaginatie te vingeren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
die hebben allemaal een vaginatie in de auto
anders hebben we r8 nog
Lquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
die hebben allemaal een vaginatie in de auto
anders hebben we r8 nog
Zo heb ik ooit een collega de trein richting Leiden ingeduwd en kwam ie er een half jaar later achter dat ik dat wasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
L
Vtel jij dan waar hij naar toe moet rijden? Die peer gaat natuurlijk zo zat als SQ als een aap worden!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een collega de trein richting Leiden ingeduwd en kwam ie er een half jaar later achter dat ik dat wasIssie me nog even komen bedanken, want hij kon zich echt niet meer herinneren hoe hij thuis was gekomen
Inu, kijk naar mijn post..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:39 schreef Inu het volgende:
Nouhou, ik heb al zo'n anti-voetentik, nu wordt ie alleen maar erger
me strong like bull = me stay soberquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
L
Vtel jij dan waar hij naar toe moet rijden? Die peer gaat natuurlijk zo zat als SQ als een aap worden!
Ik had gevraagd aan iemand in dezelfde coupé of die dat even wilde doen, is schijnbaar dus goed gegaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wie heeft hem in leiden de trein uitgeduwd?
Dat is echt erg!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had gevraagd aan iemand in dezelfde coupé of die dat even wilde doen, is schijnbaar dus goed gegaan
mwah valt wel mee toch, het is voornamelijk droog.quote:
Ja maar het is zomer! Wil graag in de zon buiten zitten!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah valt wel mee toch, het is voornamelijk droog.
vanmorgen wel wat regen gehad op de fiets maar ik kon nog aardig de bochten door gelukkig
huh? waarom? heb ik nu geen tijd voor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja maar het is zomer! Wil graag in de zon buiten zitten!
Dan woon je in het verkeerde landquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja maar het is zomer! Wil graag in de zon buiten zitten!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:49 schreef FUFR het volgende:
van tussen
http://www.videobash.com/(...)-getting-bread-10014
wees een echte kerel en parkeer dat ding gewoon zonder hulpmiddelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef bleiblei het volgende:
Onze burgerbak is.
Alleen de park distance control werkt niet.
jij bent dronken en mag niet rijdenquote:
en was ik op de grond in slaap gevallenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef r8v2 het volgende:
Zo, ook lekker uitgeslapen.
Het was gezellig. Bla bla bla bla, zuip, bla bla bla, zuip en toen was het 1.30
.
Gij wit niet hoe zulks een auto eruit zietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
maarre...waar blijven de pics van de voiture?
Ja, en het duurde geen 20 seconden voordat je weg wasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en was ik op de grond in slaap gevallensorry nog daarvoor
Teveel bier!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, en het duurde geen 20 seconden voordat je weg was. Nog naar de kroeg gaan was niet heel slim geweest
.
Die wilde ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Teveel bier!
Je had met BB naar de kroeg kunnen gaan
Gezellig op de camping?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:21 schreef FUFR het volgende:
Echt niet?![]()
ik heb het klokje weer rond gedraaid. wel vet stijve rug nu.
nee we zijn thuis,quote:
zwaar hoofd (vreemd zou ze aan gewend moeten zijn)quote:
Whwehe, geef haar nu een wijntje gaat het vanzelf over!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
zwaar hoofd (vreemd zou ze aan gewend moeten zijn)
pijn in de keel (ik heb daar een heel fijn medicijn voor maar wil ze niet, misschien helpt minder praten ook)
nog moe van de vrijgezellenparty.
ergo: wijn.
wil ze niet, ligt nu plat..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Whwehe, geef haar nu een wijntje gaat het vanzelf over!
Die van ons is in 2009 en 2010 niet voorgekomen in die lijstquote:Op zondag 10 juli 2011 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Die maken elk jaar een lijst van hoeveel keer dat jaar een kindernaam toegekend is.
Kan je kijken hoe populair je naam is maar je ook verwonderen over de debieliteit van veel ouders.
Of verwonderen dat er mensen zijn die hun kinderen een naam incl. spelfout geven.
alleen als je de tweede naam ook meerekent, wa uiteraard niet gedaan wordtquote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die van ons is in 2009 en 2010 niet voorgekomen in die lijst
Aha, die criteria ben ik nergens tegengekomenquote:Op maandag 11 juli 2011 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen als je de tweede naam ook meerekent, wa uiteraard niet gedaan wordt
of noem je 't kind ook echt zo, met tweede naam erbij?quote:Op maandag 11 juli 2011 07:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, die criteria ben ik nergens tegengekomen
Maar je bent zelf wel vernoemd; Yuupquote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die van ons is in 2009 en 2010 niet voorgekomen in die lijst
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:33 schreef Inu het volgende:
Au, heb ballerina's gekocht van het weekend, maar ze steken in mn hiel en nu bloedt het
Koop een taart en ga het vierenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:47 schreef Blueman het volgende:
Het is vandaag een jaar geleden dat Nederland de WK finale verloor.
Nee, meer; wie lekker wil lopen moet geen goedkope schoenen kopenquote:
Met enige regelmaatquote:Op maandag 11 juli 2011 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of noem je 't kind ook echt zo, met tweede naam erbij?
Ik heb zaterdag ook nieuwe schoenen gekocht, de goedkoopste lopen het lekkerstquote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, meer; wie lekker wil lopen moet geen goedkope schoenen kopen![]()
Maar ik wilde leuke suede ballerinas, maar die hebben ze nergensDus nu toch maar stoffen gekocht....
een uur? je lijkt wel een wijf!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook nieuwe schoenen gekocht, de goedkoopste lopen het lekkerst.
Overigens was dat echt het langst ooit dat ik in een schoenenwinkel heb doorgebracht, normaal ben ik in een halfuur wel klaar. Dit keer was het een uur, pff.
Ik heb een iets andere maat dan jij hequote:Op maandag 11 juli 2011 11:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
een uur? je lijkt wel een wijf!
10 minuten, max!
ja daarom. meer keuzequote:Op maandag 11 juli 2011 11:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb een iets andere maat dan jij he.
ze moesten de boten eerst binnen halen?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb een iets andere maat dan jij he.
tsja, dat krijg je als je ouder wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
ik ben nog steeds een beetje van de brakjes...
kon vannacht ook al niet voor half 2 naar bedje..
Ik slaap op zondag standaard niet voor 2 uurquote:Op maandag 11 juli 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
ik ben nog steeds een beetje van de brakjes...
kon vannacht ook al niet voor half 2 naar bedje..
ik ben alvast begonnen aan de voorbereiding van de 90s set voor over 2 weken.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, dat krijg je als je ouder wordt.
hoezo kon je niet eerder naar bed?
Ja ik ook. Maar al ga ik om 23.30 braaf in bed liggen slaap ik nog steeds niet voor 2 uurquote:Op maandag 11 juli 2011 11:36 schreef -moppie- het volgende:
Boh, ik heb mijn slaap echt nodig, 12 uur is wel max.
ik ook, maar het slapen vlot niet zo de laatste dagen. Vannacht ook weer veel te kort geslapen, ik ben echt zo gaar als een hoedje nuquote:Op maandag 11 juli 2011 11:36 schreef -moppie- het volgende:
Boh, ik heb mijn slaap echt nodig, 12 uur is wel max.
die van mij werken heel goedquote:Op maandag 11 juli 2011 11:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga straks ook fruitsalade maken.
Ik heb al een dag of 5 een keizere tong! Zit al aan de vitaminepillen maar die werken nog niet zo goed dus dan maar fruit naar binnen schuiven.
Ik wilde al bijna gaan googlen wat een keizere tong isquote:Op maandag 11 juli 2011 11:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga straks ook fruitsalade maken.
Ik heb al een dag of 5 een keizere tong! Zit al aan de vitaminepillen maar die werken nog niet zo goed dus dan maar fruit naar binnen schuiven.
Oh vast maar ik moet eerst ontdekken of het met vitaminetekort te maken heeft. Je zou denken dat je dan eerst weer van die uitgescheurde mondhoeken krijgt toch??!! Gisteren had ik allemaal rode puntjes op het 'puntje' van mijn tong.quote:
je gaat er wel heel erg goed door zien enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, maar zijn dat echte vitaminepillen?.
nee alleen als je negers pijptquote:Op maandag 11 juli 2011 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh vast maar ik moet eerst ontdekken of het met vitaminetekort te maken heeft. Je zou denken dat je dan eerst weer van die uitgescheurde mondhoeken krijgt toch??!!
ze bedoelde een keizerlijke tong. ze is een beetje over het paard getild denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna gaan googlen wat een keizere tong is![]()
Maar een overkill aan vitamines lost zoiets toch niet op? En een vitaminepil is in zichzelf al een overkill aan vitamines
Zijn het niet gewoon aften?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh vast maar ik moet eerst ontdekken of het met vitaminetekort te maken heeft. Je zou denken dat je dan eerst weer van die uitgescheurde mondhoeken krijgt toch??!! Gisteren had ik allemaal rode puntjes op het 'puntje' van mijn tong.
Word je ook aanhankelijk? Of zijn het weer net niet dié pillenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
je gaat er wel heel erg goed door zien enzo
Hier nog eenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg altijd een zere bek als ik teveel fruitzuren binnen krijg
Oh dat kan het ook nog zijn, ik proef natuurlijk niksquote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef r8v2 het volgende:
Of Colt moet eens een keer ook achter het randje wassen.
Heb ook even gegoogled en dat zijn wel erg exterme plaatjesquote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ieuw gegoogled en nee, das het gelukkig niet.
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Word je ook aanhankelijk? Of zijn het weer net niet dié pillen.
ga effe op de grond lggen andersquote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
mensenkinderen, mijn ogen blijven dichtvallen
Koffiee! Suiker! Plens water in je gezicht!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
mensenkinderen, mijn ogen blijven dichtvallen
maar wit dus, gisteren had ik rode soort van stippen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ook even gegoogled en dat zijn wel erg exterme plaatjes
Als ik er eentje heb is het meestal een iniemini wit bultje op het puntje van mn tong wat belachelijk veel pijn doet
eerste twee slaan nog niet aan, derde is geen optie helaasquote:Op maandag 11 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Koffiee! Suiker! Plens water in je gezicht!
schimmel?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar wit dus, gisteren had ik rode soort van stippen.
en mijn optie? denk dat je wel wakker wordt danquote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerste twee slaan nog niet aan, derde is geen optie helaas
Appels. Gegarandeerd dat mijn tandvlees in een bloedbad verandertquote:Op maandag 11 juli 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral met kiwi en ananas. Soms begint het zelfs te bloeden
ga er dan langs, help dat meiskequote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
en mijn optie? denk dat je wel wakker wordt dan
Dat heb ik standaard na weekenden dat ik in de kroeg ben geweest. Glazen zijn meestal niet zo schoonquote:Op maandag 11 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ook even gegoogled en dat zijn wel erg exterme plaatjes
Als ik er eentje heb is het meestal een iniemini wit bultje op het puntje van mn tong wat belachelijk veel pijn doet
nou vooruit danquote:
ik ben ook altijd bang dat ik door die vieze glazen herpes krijg.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat heb ik standaard na weekenden dat ik in de kroeg ben geweest. Glazen zijn meestal niet zo schoon.
gatverdakkequote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef r8v2 het volgende:
Oja SQ: Golden Power. Sinds mijn *kuch professionele loopbaan kan ik niet zonder.
heb je geen allergie dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Appels. Gegarandeerd dat mijn tandvlees in een bloedbad verandert.
Fixedquote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef r8v2 het volgende:
Oja SQ: Golden shower. Sinds mijn *kuch professionele loopbaan kan ik niet zonder.
Ja, mijn tandvlees is niet bepaald goed. Maar daar kan ik niets aan doen aangezien ik vruuger veul penicilline gehad heb. Mijn tanden zijn wel sterk (nog geen gaatje ever) maar hebben zogenaamde plateaus (gestopt met groeien, daarna weer hervat maar dan met de maat omtrek die die dan zeg maar zou moeten hebben). En eigenlijk heb ik er niet zo'n last van alleen smaakt je appel soms een beetje raarquote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe de fuck eet jij die dingen? Is je tandvlees van snijkoek gemaakt??
Oh, ik doe dat hier wel eens en dan onhandig afdrogen aan zo'n handdoekautomaatquote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerste twee slaan nog niet aan, derde is geen optie helaas
dat beter dan met je gezicht onder zo'n handföhn hangenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat hier wel eens en dan onhandig afdrogen aan zo'n handdoekautomaat
Leg dat maar eens uit aan je binnengelopen collega!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat beter dan met je gezicht onder zo'n handföhn hangen
Ja, dat zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat beter dan met je gezicht onder zo'n handföhn hangen
ja, als ik dat doe krijg ik zo'n pandahoofdquote:Op maandag 11 juli 2011 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat hier wel eens en dan onhandig afdrogen aan zo'n handdoekautomaat
Heb je niet eens watterproef mascara?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als ik dat doe krijg ik zo'n pandahoofd
Waarom zou dat moeten? Je kan toch de hele dag bellen?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:10 schreef Inu het volgende:
Pff... ik moet nog steeds een huisarts, maar ik wil me niet inschrijven bij een praktijk waar je tussen 8 en 8.03 moet bellen om een afspraak te maken
Dat kan inderdaad, maar dan kan je niet meer die dag komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Je kan toch de hele dag bellen?
Nee, dat kan dus niet bij die ik gewend ben... Dan gaat er een bandje aan en kan je alleen voor spoed doorverbonden wordenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar dan kan je niet meer die dag komen.
Is het een overheidspraktijk ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet bij die ik gewend ben... Dan gaat er een bandje aan en kan je alleen voor spoed doorverbonden worden
Oren uitspuiten?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef -moppie- het volgende:
Dat is apart, waar is de doktersassistente dan voor?!
Nee, dat staat meestal bij alle praktijken...quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Oren uitspuiten?
[..]
De rest van de dag?!![]()
Nee, dat staat meestal bij alle praktijken...
En ik ben gewoon zo'n druif die pas ergens laat in de middag zich realiseert dat ze nog een afspraak moet maken en dat vlot 5 dagen achter elkaar doetquote:Bereikbaar: 's ochtends van 8.00 tot 11.30 uur
Voor het maken van afspraken,
aanvragen van visites en
voor eventuele andere vragen aan de assistente.
's middags van 13.30 tot 17.00 uur
Alleen voor dringende zaken.
Als het zo lang kan wachten is het ook niet zo heel erg.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Inu het volgende:
Deze zit in hetzelfde gebouw als mijn tandarts;
[..]
En ik ben gewoon zo'n druif die pas ergens laat in de middag zich realiseert dat ze nog een afspraak moet maken en dat vlot 5 dagen achter elkaar doetHeb mn tandarts uiteindelijk ook maar gemaild toen ik 3 weken na het briefje nog geen afspraak had gemaakt
Nee, vaak niet idd, maar wel onhandig... Heb een hele tijd geen pil gehad, omdat ik dus telkens vergat een afspraak te makenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als het zo lang kan wachten is het ook niet zo heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |