Je ziet het niet aan de fiets hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
Ik ga nog liever met een stuiterbal op de A2 spelen dan een fietsplan-fiets krijgen.
Mijn fiets was geen 1000 euro.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:11 schreef Inu het volgende:
Ik fiets niet genoeg om een fiets van 1000 euro te rechtvaardigenFiets al jaren op de fiets die mn moeder heeft gekocht toen ze zwanger was van mijn zus
Je krijgt die fiets niet. Je koopt een fiets en je betaald het bruto van je salaris.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
Ik ga nog liever met een stuiterbal op de A2 spelen dan een fietsplan-fiets krijgen.
Ah... maar de mijne doet het nog prima voor hoeveel ik fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn fiets was geen 1000 euro.
Ook al koop je een fiets van 200 euro. Als je em bij een fietsenwinkel koopt kan je em opvoeren in het fietsplan.
Ik betaal nog liever belasting dan een fietsplan-fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je krijgt die fiets niet. Je koopt een fiets en je betaald het bruto van je salaris.
Scheelt dus gewoon een berg belasting.
In het weekend pak ik de autoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is dus mijn fietsplan fiets:
[ afbeelding ]
Maar die heb ik meer voor weekendfietsen. Naar het station pak ik gewoon mijn elcheapo omafiets.
Die is alleen voor zakelijk, dus bijna alleen mn vader gebruikt die. En verders heb ik mijn eigen kleintje, dus hoef ik geen auto meer te lenen van de ouders...quote:
Dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is alleen voor zakelijk, dus bijna alleen mn vader gebruikt die. En verders heb ik mijn eigen kleintje, dus hoef ik geen auto meer te lenen van de ouders...
Dat is ook de vraag niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zakelijk vervoer voor zijn bedrijf te doen?...
wat moet ik met een opgevoerde fiets?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn fiets was geen 1000 euro.
Ook al koop je een fiets van 200 euro. Als je em bij een fietsenwinkel koopt kan je em opvoeren in het fietsplan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |