Je ziet het niet aan de fiets hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
Ik ga nog liever met een stuiterbal op de A2 spelen dan een fietsplan-fiets krijgen.
Mijn fiets was geen 1000 euro.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:11 schreef Inu het volgende:
Ik fiets niet genoeg om een fiets van 1000 euro te rechtvaardigenFiets al jaren op de fiets die mn moeder heeft gekocht toen ze zwanger was van mijn zus
Je krijgt die fiets niet. Je koopt een fiets en je betaald het bruto van je salaris.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
Ik ga nog liever met een stuiterbal op de A2 spelen dan een fietsplan-fiets krijgen.
Ah... maar de mijne doet het nog prima voor hoeveel ik fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn fiets was geen 1000 euro.
Ook al koop je een fiets van 200 euro. Als je em bij een fietsenwinkel koopt kan je em opvoeren in het fietsplan.
Ik betaal nog liever belasting dan een fietsplan-fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je krijgt die fiets niet. Je koopt een fiets en je betaald het bruto van je salaris.
Scheelt dus gewoon een berg belasting.
In het weekend pak ik de autoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is dus mijn fietsplan fiets:
[ afbeelding ]
Maar die heb ik meer voor weekendfietsen. Naar het station pak ik gewoon mijn elcheapo omafiets.
Die is alleen voor zakelijk, dus bijna alleen mn vader gebruikt die. En verders heb ik mijn eigen kleintje, dus hoef ik geen auto meer te lenen van de ouders...quote:
Dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is alleen voor zakelijk, dus bijna alleen mn vader gebruikt die. En verders heb ik mijn eigen kleintje, dus hoef ik geen auto meer te lenen van de ouders...
Dat is ook de vraag niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zakelijk vervoer voor zijn bedrijf te doen?...
wat moet ik met een opgevoerde fiets?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn fiets was geen 1000 euro.
Ook al koop je een fiets van 200 euro. Als je em bij een fietsenwinkel koopt kan je em opvoeren in het fietsplan.
hier issie rozequote:
ja das andere cake dan een vulva.quote:
Zo'n tractor? Beter rijden dan een V70?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja das andere cake dan een vulva.
rijdt ook relaxter vinnik.
kost ook niet veel meer....
Je vergeet dit!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoelde eigenlijk dat ik elke ochtend word ingehaald door hi-speed fietsforenzen die frantic aan hun 83 versnellingen draaien. Ik noem ze 'klikkertjes', omdat ze constant schakelen en daarbij een klikgeluid produceren.
En ze hebben dan een fietscomputer en een bijpassende tassenset met matching regenpak en plastic oversloffen. Van die mensen krijg ik wel jeuk.
En weigeren op een fietsplan-fiets te rijden is gewoon dom
ja een merc vind ik net iets beter dan een volvo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zo'n tractor? Beter rijden dan een V70?.
ja, maar bij jou is het geen gare principekwestiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef -moppie- het volgende:
ik hoef geen fiets van een paar honderd euro dus ik weiger.
ik fiets dan ook niet naar het werk en kom ook niet in aanmerking voor het fietsplan.
amen!
Ik heb een fiets van 75 euro. Zonder bon. Hoe ga ik die in een fietsplan invoeren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk echter dat r8al het principe fietsplan niet helemaal begrijpt
je koopt zelf een fiets. Maakt niet uit welke. Alleen dan bruto.
mijne ook niet.quote:
bon maken natuurlijk duh!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb een fiets van 75 euro. Zonder bon. Hoe ga ik die in een fietsplan invoeren?.
koewestie van even je activities bij kvk aanpassen...quote:
heb je masterchef voor kinderen gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef Inu het volgende:
Ik krijg altijd zo'n trek van kookprogramma's, maar het is ook zo leuk om te zien...
ik kan wel ff een rekening maken. komen er wel 44,03 aan incassokosten bijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Oh, mijn eigen zaak heeft anders een prima fiets. Van 75 euro zonder bon.
Moet binnenkort inderdaad eens even caravan-, auto- en scooterhandel toevoegenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
koewestie van even je activities bij kvk aanpassen...
Nee, maar ik vond die Engelse masterchef van de BBC nog wel geinig, maar die Australische en Nederlandse niet echt... maar zal eens niet voorbij zappen als ik het tegenkomquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je masterchef voor kinderen gezien?![]()
zo cute!
Dan maak ik hem zelf welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan wel ff een rekening maken. komen er wel 44,03 aan incassokosten bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |