Ja duh. Ook op de scooter kunnen ze mijn felbegeerde BE afpakken hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rond acht - half negen?
Wel met de fiets he!
haal maar even koffie danquote:
nee, Juup werkt tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef r8v2 het volgende:
Zou Juup een notifier hebben draaien dat zodra zijn naam in het topic wordt genoemd hij automatisch een sms/mail bericht krijgt?.
ik dacht ik maak ook effe een garpjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef r8v2 het volgende:
[..]. Bleef de aarde even stilstaan? Kan ie het aan? Worden ze al gek van hem?
Vragen.
dat is een optie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:14 schreef -moppie- het volgende:
maar wat doet hij dan wel? de Paaz onveilig maken
en als je de haren -voorzichtig- er af brandt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Inu het volgende:
Ok, poes heeft een aaiverbodAlles zit onder de haren
En ik heb al zo'n hekel aan stofzuigen
Ik zat ook al te denken aan zo'n rollerding voor je klerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
en als je de haren -voorzichtig- er af brandt?
met fire?
Heb je niet zo'n speciale kam? Vind beest geweldig en trek je alle haren mee uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Inu het volgende:
Ok, poes heeft een aaiverbodAlles zit onder de haren
En ik heb al zo'n hekel aan stofzuigen
Ja, maar die vindt ze vervelend...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n speciale kam? Vind beest geweldig en trek je alle haren mee uit.
eh hoest wijf?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef r8v2 het volgende:
En ik ga morgen shoppen totdat ik er dood bij neerval.
Ja, dan kan je er toch niet bij?...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet een dier geen keuze geven, gewoon klem zetten en kammen.
en dan zelf beschermende kleding aantrekken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet een dier geen keuze geven, gewoon klem zetten en kammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |