vind je?.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je masterchef voor kinderen gezien?![]()
zo cute!
Maak dan eerst ff de incassokosten naar me overquote:
doe toch maar es kijken, kun je wat van leren... zitten echt talentjes bij hoor..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vind je?.
niet gekeken maar het lijkt me ook niks eerst in de zandbak spelen en dan mijn eten maken zeker
niet nodig, ik wil geen masterchef worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe toch maar es kijken, kun je wat van leren... zitten echt talentjes bij hoor..
flauwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:41 schreef Inu het volgende:
Ja, ambtenaren mogen nog net niet tv kijken op t werk
Ja duh. Ook op de scooter kunnen ze mijn felbegeerde BE afpakken hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rond acht - half negen?
Wel met de fiets he!
haal maar even koffie danquote:
nee, Juup werkt tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef r8v2 het volgende:
Zou Juup een notifier hebben draaien dat zodra zijn naam in het topic wordt genoemd hij automatisch een sms/mail bericht krijgt?.
ik dacht ik maak ook effe een garpjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef r8v2 het volgende:
[..]. Bleef de aarde even stilstaan? Kan ie het aan? Worden ze al gek van hem?
Vragen.
dat is een optie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:14 schreef -moppie- het volgende:
maar wat doet hij dan wel? de Paaz onveilig maken
en als je de haren -voorzichtig- er af brandt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Inu het volgende:
Ok, poes heeft een aaiverbodAlles zit onder de haren
En ik heb al zo'n hekel aan stofzuigen
Ik zat ook al te denken aan zo'n rollerding voor je klerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
en als je de haren -voorzichtig- er af brandt?
met fire?
Heb je niet zo'n speciale kam? Vind beest geweldig en trek je alle haren mee uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Inu het volgende:
Ok, poes heeft een aaiverbodAlles zit onder de haren
En ik heb al zo'n hekel aan stofzuigen
Ja, maar die vindt ze vervelend...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n speciale kam? Vind beest geweldig en trek je alle haren mee uit.
eh hoest wijf?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef r8v2 het volgende:
En ik ga morgen shoppen totdat ik er dood bij neerval.
Ja, dan kan je er toch niet bij?...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet een dier geen keuze geven, gewoon klem zetten en kammen.
en dan zelf beschermende kleding aantrekken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet een dier geen keuze geven, gewoon klem zetten en kammen.
ik zet de beesten altijd voor me, hand in nek, plat drukken en dan kammen. Ze worden wel boos, but it gets the job donequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en dan zelf beschermende kleding aantrekken.
http://www.vantilburg.nl/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bakkes. Ik moet schoenen, broeken en nette shirts hebben.
Nein. Ik ga naar Den Bosch, aangezien moeders daar werkt en ik graag schuldgevoelens afgekocht wil hebben haar zoveel mogelijk probeer te laten betalenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef Inu het volgende:
[..]
http://www.vantilburg.nl/
Een winkel waar je alles hebt, en fatsoenlijke hulp
Juist. Ons beest schreeuwde ook altijd moord en brand als ik ze naar buiten moest helpen als ze moest kotsen, maar naar buiten ging zequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet de beesten altijd voor me, hand in nek, plat drukken en dan kammen. Ze worden wel boos, but it gets the job done
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nein. Ik ga naar Den Bosch, aangezien moeders daar werkt en ik graag schuldgevoelens afgekocht wil hebben haar zoveel mogelijk probeer te laten betalen.
Ja, als Dot kotst smijt ik der ook naar buiten, maar dat is toch een iets ander verhaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Juist. Ons beest schreeuwde ook altijd moord en brand als ik ze naar buiten moest helpen als ze moest kotsen, maar naar buiten ging ze.
kom er dan uit jonguh!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bakkes. Ik moet schoenen, broeken en nette shirts hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |