ik zet de beesten altijd voor me, hand in nek, plat drukken en dan kammen. Ze worden wel boos, but it gets the job donequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en dan zelf beschermende kleding aantrekken.
http://www.vantilburg.nl/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bakkes. Ik moet schoenen, broeken en nette shirts hebben.
Nein. Ik ga naar Den Bosch, aangezien moeders daar werkt en ik graag schuldgevoelens afgekocht wil hebben haar zoveel mogelijk probeer te laten betalenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef Inu het volgende:
[..]
http://www.vantilburg.nl/
Een winkel waar je alles hebt, en fatsoenlijke hulp
Juist. Ons beest schreeuwde ook altijd moord en brand als ik ze naar buiten moest helpen als ze moest kotsen, maar naar buiten ging zequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet de beesten altijd voor me, hand in nek, plat drukken en dan kammen. Ze worden wel boos, but it gets the job done
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nein. Ik ga naar Den Bosch, aangezien moeders daar werkt en ik graag schuldgevoelens afgekocht wil hebben haar zoveel mogelijk probeer te laten betalen.
Ja, als Dot kotst smijt ik der ook naar buiten, maar dat is toch een iets ander verhaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Juist. Ons beest schreeuwde ook altijd moord en brand als ik ze naar buiten moest helpen als ze moest kotsen, maar naar buiten ging ze.
kom er dan uit jonguh!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bakkes. Ik moet schoenen, broeken en nette shirts hebben.
veenstra?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:54 schreef FUFR het volgende:
nog een uurtje en dan mag ik bellen met Marije
XS4allquote:
doe ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vraag ff wat ze van het hedendaags feminisme vindt
Niet alleen je moederquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, met puppyogen opzetten biedt mijn moeder me ook vanalles aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |