Fixedquote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef r8v2 het volgende:
Oja SQ: Golden shower. Sinds mijn *kuch professionele loopbaan kan ik niet zonder.
Ja, mijn tandvlees is niet bepaald goed. Maar daar kan ik niets aan doen aangezien ik vruuger veul penicilline gehad heb. Mijn tanden zijn wel sterk (nog geen gaatje ever) maar hebben zogenaamde plateaus (gestopt met groeien, daarna weer hervat maar dan met de maat omtrek die die dan zeg maar zou moeten hebben). En eigenlijk heb ik er niet zo'n last van alleen smaakt je appel soms een beetje raarquote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe de fuck eet jij die dingen? Is je tandvlees van snijkoek gemaakt??
Oh, ik doe dat hier wel eens en dan onhandig afdrogen aan zo'n handdoekautomaatquote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerste twee slaan nog niet aan, derde is geen optie helaas
dat beter dan met je gezicht onder zo'n handföhn hangenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat hier wel eens en dan onhandig afdrogen aan zo'n handdoekautomaat
Leg dat maar eens uit aan je binnengelopen collega!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat beter dan met je gezicht onder zo'n handföhn hangen
Ja, dat zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat beter dan met je gezicht onder zo'n handföhn hangen
ja, als ik dat doe krijg ik zo'n pandahoofdquote:Op maandag 11 juli 2011 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat hier wel eens en dan onhandig afdrogen aan zo'n handdoekautomaat
Heb je niet eens watterproef mascara?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als ik dat doe krijg ik zo'n pandahoofd
Waarom zou dat moeten? Je kan toch de hele dag bellen?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:10 schreef Inu het volgende:
Pff... ik moet nog steeds een huisarts, maar ik wil me niet inschrijven bij een praktijk waar je tussen 8 en 8.03 moet bellen om een afspraak te maken
Dat kan inderdaad, maar dan kan je niet meer die dag komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Je kan toch de hele dag bellen?
Nee, dat kan dus niet bij die ik gewend ben... Dan gaat er een bandje aan en kan je alleen voor spoed doorverbonden wordenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar dan kan je niet meer die dag komen.
Is het een overheidspraktijk ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet bij die ik gewend ben... Dan gaat er een bandje aan en kan je alleen voor spoed doorverbonden worden
Oren uitspuiten?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef -moppie- het volgende:
Dat is apart, waar is de doktersassistente dan voor?!
Nee, dat staat meestal bij alle praktijken...quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Oren uitspuiten?
[..]
De rest van de dag?!![]()
Nee, dat staat meestal bij alle praktijken...
En ik ben gewoon zo'n druif die pas ergens laat in de middag zich realiseert dat ze nog een afspraak moet maken en dat vlot 5 dagen achter elkaar doetquote:Bereikbaar: 's ochtends van 8.00 tot 11.30 uur
Voor het maken van afspraken,
aanvragen van visites en
voor eventuele andere vragen aan de assistente.
's middags van 13.30 tot 17.00 uur
Alleen voor dringende zaken.
Als het zo lang kan wachten is het ook niet zo heel erg.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Inu het volgende:
Deze zit in hetzelfde gebouw als mijn tandarts;
[..]
En ik ben gewoon zo'n druif die pas ergens laat in de middag zich realiseert dat ze nog een afspraak moet maken en dat vlot 5 dagen achter elkaar doetHeb mn tandarts uiteindelijk ook maar gemaild toen ik 3 weken na het briefje nog geen afspraak had gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |