Heb ook even gegoogled en dat zijn wel erg exterme plaatjesquote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ieuw gegoogled en nee, das het gelukkig niet.
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Word je ook aanhankelijk? Of zijn het weer net niet dié pillen.
ga effe op de grond lggen andersquote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
mensenkinderen, mijn ogen blijven dichtvallen
Koffiee! Suiker! Plens water in je gezicht!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
mensenkinderen, mijn ogen blijven dichtvallen
maar wit dus, gisteren had ik rode soort van stippen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ook even gegoogled en dat zijn wel erg exterme plaatjes
Als ik er eentje heb is het meestal een iniemini wit bultje op het puntje van mn tong wat belachelijk veel pijn doet
eerste twee slaan nog niet aan, derde is geen optie helaasquote:Op maandag 11 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Koffiee! Suiker! Plens water in je gezicht!
schimmel?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar wit dus, gisteren had ik rode soort van stippen.
en mijn optie? denk dat je wel wakker wordt danquote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerste twee slaan nog niet aan, derde is geen optie helaas
Appels. Gegarandeerd dat mijn tandvlees in een bloedbad verandertquote:Op maandag 11 juli 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral met kiwi en ananas. Soms begint het zelfs te bloeden
ga er dan langs, help dat meiskequote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
en mijn optie? denk dat je wel wakker wordt dan
Dat heb ik standaard na weekenden dat ik in de kroeg ben geweest. Glazen zijn meestal niet zo schoonquote:Op maandag 11 juli 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ook even gegoogled en dat zijn wel erg exterme plaatjes
Als ik er eentje heb is het meestal een iniemini wit bultje op het puntje van mn tong wat belachelijk veel pijn doet
nou vooruit danquote:
ik ben ook altijd bang dat ik door die vieze glazen herpes krijg.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat heb ik standaard na weekenden dat ik in de kroeg ben geweest. Glazen zijn meestal niet zo schoon.
gatverdakkequote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef r8v2 het volgende:
Oja SQ: Golden Power. Sinds mijn *kuch professionele loopbaan kan ik niet zonder.
heb je geen allergie dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Appels. Gegarandeerd dat mijn tandvlees in een bloedbad verandert.
Fixedquote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef r8v2 het volgende:
Oja SQ: Golden shower. Sinds mijn *kuch professionele loopbaan kan ik niet zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |