Maar je bent zelf wel vernoemd; Yuupquote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die van ons is in 2009 en 2010 niet voorgekomen in die lijst
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:33 schreef Inu het volgende:
Au, heb ballerina's gekocht van het weekend, maar ze steken in mn hiel en nu bloedt het
Koop een taart en ga het vierenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:47 schreef Blueman het volgende:
Het is vandaag een jaar geleden dat Nederland de WK finale verloor.
Nee, meer; wie lekker wil lopen moet geen goedkope schoenen kopenquote:
Met enige regelmaatquote:Op maandag 11 juli 2011 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of noem je 't kind ook echt zo, met tweede naam erbij?
Ik heb zaterdag ook nieuwe schoenen gekocht, de goedkoopste lopen het lekkerstquote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, meer; wie lekker wil lopen moet geen goedkope schoenen kopen![]()
Maar ik wilde leuke suede ballerinas, maar die hebben ze nergensDus nu toch maar stoffen gekocht....
een uur? je lijkt wel een wijf!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook nieuwe schoenen gekocht, de goedkoopste lopen het lekkerst.
Overigens was dat echt het langst ooit dat ik in een schoenenwinkel heb doorgebracht, normaal ben ik in een halfuur wel klaar. Dit keer was het een uur, pff.
Ik heb een iets andere maat dan jij hequote:Op maandag 11 juli 2011 11:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
een uur? je lijkt wel een wijf!
10 minuten, max!
ja daarom. meer keuzequote:Op maandag 11 juli 2011 11:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb een iets andere maat dan jij he.
ze moesten de boten eerst binnen halen?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb een iets andere maat dan jij he.
tsja, dat krijg je als je ouder wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
ik ben nog steeds een beetje van de brakjes...
kon vannacht ook al niet voor half 2 naar bedje..
Ik slaap op zondag standaard niet voor 2 uurquote:Op maandag 11 juli 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
ik ben nog steeds een beetje van de brakjes...
kon vannacht ook al niet voor half 2 naar bedje..
ik ben alvast begonnen aan de voorbereiding van de 90s set voor over 2 weken.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, dat krijg je als je ouder wordt.
hoezo kon je niet eerder naar bed?
Ja ik ook. Maar al ga ik om 23.30 braaf in bed liggen slaap ik nog steeds niet voor 2 uurquote:Op maandag 11 juli 2011 11:36 schreef -moppie- het volgende:
Boh, ik heb mijn slaap echt nodig, 12 uur is wel max.
ik ook, maar het slapen vlot niet zo de laatste dagen. Vannacht ook weer veel te kort geslapen, ik ben echt zo gaar als een hoedje nuquote:Op maandag 11 juli 2011 11:36 schreef -moppie- het volgende:
Boh, ik heb mijn slaap echt nodig, 12 uur is wel max.
die van mij werken heel goedquote:Op maandag 11 juli 2011 11:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga straks ook fruitsalade maken.
Ik heb al een dag of 5 een keizere tong! Zit al aan de vitaminepillen maar die werken nog niet zo goed dus dan maar fruit naar binnen schuiven.
Ik wilde al bijna gaan googlen wat een keizere tong isquote:Op maandag 11 juli 2011 11:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga straks ook fruitsalade maken.
Ik heb al een dag of 5 een keizere tong! Zit al aan de vitaminepillen maar die werken nog niet zo goed dus dan maar fruit naar binnen schuiven.
Oh vast maar ik moet eerst ontdekken of het met vitaminetekort te maken heeft. Je zou denken dat je dan eerst weer van die uitgescheurde mondhoeken krijgt toch??!! Gisteren had ik allemaal rode puntjes op het 'puntje' van mijn tong.quote:
je gaat er wel heel erg goed door zien enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, maar zijn dat echte vitaminepillen?.
nee alleen als je negers pijptquote:Op maandag 11 juli 2011 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh vast maar ik moet eerst ontdekken of het met vitaminetekort te maken heeft. Je zou denken dat je dan eerst weer van die uitgescheurde mondhoeken krijgt toch??!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |