Ja, en het duurde geen 20 seconden voordat je weg wasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en was ik op de grond in slaap gevallensorry nog daarvoor
Teveel bier!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, en het duurde geen 20 seconden voordat je weg was. Nog naar de kroeg gaan was niet heel slim geweest
.
Die wilde ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Teveel bier!
Je had met BB naar de kroeg kunnen gaan
Gezellig op de camping?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:21 schreef FUFR het volgende:
Echt niet?![]()
ik heb het klokje weer rond gedraaid. wel vet stijve rug nu.
nee we zijn thuis,quote:
zwaar hoofd (vreemd zou ze aan gewend moeten zijn)quote:
Whwehe, geef haar nu een wijntje gaat het vanzelf over!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
zwaar hoofd (vreemd zou ze aan gewend moeten zijn)
pijn in de keel (ik heb daar een heel fijn medicijn voor maar wil ze niet, misschien helpt minder praten ook)
nog moe van de vrijgezellenparty.
ergo: wijn.
wil ze niet, ligt nu plat..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Whwehe, geef haar nu een wijntje gaat het vanzelf over!
Die van ons is in 2009 en 2010 niet voorgekomen in die lijstquote:Op zondag 10 juli 2011 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Die maken elk jaar een lijst van hoeveel keer dat jaar een kindernaam toegekend is.
Kan je kijken hoe populair je naam is maar je ook verwonderen over de debieliteit van veel ouders.
Of verwonderen dat er mensen zijn die hun kinderen een naam incl. spelfout geven.
alleen als je de tweede naam ook meerekent, wa uiteraard niet gedaan wordtquote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die van ons is in 2009 en 2010 niet voorgekomen in die lijst
Aha, die criteria ben ik nergens tegengekomenquote:Op maandag 11 juli 2011 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen als je de tweede naam ook meerekent, wa uiteraard niet gedaan wordt
of noem je 't kind ook echt zo, met tweede naam erbij?quote:Op maandag 11 juli 2011 07:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, die criteria ben ik nergens tegengekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |