Daar zou ik niet heel treurig over zijn, tbhquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb vandeweek gelezen dat het niet uit te sluiten is dat men 1 boek over 2 seizoenen uit zal moeten smeren.
nope.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:18 schreef Creatix het volgende:
Zijn ze al bezig met opnames?
Tevens verkapte tvp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
maar het is king in the north (zo staat het in het boek)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
King of the North is stoerder vind ik.
onafhankelijkheid > veroveringsdrang
http://insidetv.ew.com/2011/07/08/brienne-game-of-thrones/quote:'Game of Thrones' casts fan favorite Brienne
by James Hibberd
Another role has been filled on HBO’s Game of Thrones!
Actress Gwendoline Christie has been cast in the pivotal part of Brienne, announced Thrones author George R.R. Martin on his blog.
Brienne isn’t physically a very flattering character in the books, described as a large and piggish-looking woman with an awkward personality who’s mocked as “Brienne the Beauty.” But her character, who serves the late king’s brother Renly, is a fan favorite. Brienne is as tough and skilled with a sword as most men and longs for knighthood despite her gender. Christie is a relatively unknown actress who was in The Imaginarium of Doctor Parnassus and joins former Tudors star Natalie Dormer who was added to the Thrones season 2 cast a couple weeks back.
Meh, die chick is veel te mager. Brienne had gewoon een stevige Hollandse meid moeten zijn, zoals Eva Damen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:42 schreef Jester65 het volgende:
[..]
http://insidetv.ew.com/2011/07/08/brienne-game-of-thrones/
Dat is sowieso het belangrijkste. Schouders kun je camoufleren met padding in harnassen enzo, met acteerwerk gaat dat moeilijker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het met haar wel goed komt, hoop eerder dat ze een beetje kan acteren dan dat ze bredere schouders heeft.
ga spartacus maar kijken, vrijwel elke aflevering xena. maar dan toplessquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef JimboSlice het volgende:
Aardige serie dit, maar het kan natuurlijk niet tippen aan Xena: Warrior Princess.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kewlquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:58 schreef IrfieJ het volgende:
[ afbeelding ]
ow, hier is ie lees baar kon hem niet direct linken :
http://io9.com/5819555/ma(...)rones-seven-kingdoms
ziet er mooi uit die kaart maar om spoilers te vermijden kijk ik toch maar niet verder...quote:Check out this amazing illustrated map of the seven kingdoms of Westeros — riddled with crests, beasts and heaps and heaps of amazing spoilers. It's simply gorgeous.
je moet er wel heel erg in zitten om hier spoilers uit te halenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
ziet er mooi uit die kaart maar om spoilers te vermijden kijk ik toch maar niet verder...
quote:Dear XXXXXX,
I am pleased to let you know that we have just received notification that your pre-ordered book has been made available by the publisher.
A Dance with Dragons
Als je het nog niet gelezen hebt begrijp je verwijzing niet en als je het wel gelezen hebt valt er weinig meer te verklappen. Wel leuk gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
je moet er wel heel erg in zitten om hier spoilers uit te halen
Kings Landing staat zelfs nog afgebeeld met de Mad King erin en met de sigil van Targaryen erop.
Leukquote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef franske19 het volgende:
http://skyatlantic.sky.co(...)talia-tena-interview
Interviews met een aantal leden van de cast.
Gut wat een moeilijke vraag ook.quote:
Nah, dat aantal koninkrijken is toch echt punt van discussie hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Gut wat een moeilijke vraag ook.
Zo is het geen prijsvraag, maar een loterij.
Gelukkig heb ik 'm al, weliswaar ongesigneerd, maar dat leest er niet minder prettig om
Paar weken al, zo zo, wat zit er toch veel tijd tussen 12 en 13 juli.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:56 schreef robdriessen het volgende:
Voor de boekenlezers onder ons:
Deel 5 "A Dance Of Dragons" is net een paar weken uit in de US en UK (wisten jullie natuurlijk allang)
Goed idee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:08 schreef Dagonet het volgende:
Maar is het niet handiger om de boeken te bespreken in het topic over de boeken?
Ja, is wel makkelijker, maar aangezien ik nog maar net met Feast for Crows bezig ben vermijd ik dat topic. Ik wil inhoudelijk niets posten/lezen over de laatste boeken en de tv-serie is toch nog een paar maandjes van de buis.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Paar weken al, zo zo, wat zit er toch veel tijd tussen 12 en 13 juli.!
Maar is het niet handiger om de boeken te bespreken in het topic over de boeken?
Zelfde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:06 schreef janeway het volgende:
Wauw mooi die theme hierboven..
Net seizoen 1 uitgekeken en we zijn verslaafd... Op naar seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem al een week of 2 dankzij de Duitse Amazon, die het te vroeg verstuurde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Paar weken al, zo zo, wat zit er toch veel tijd tussen 12 en 13 juli.!
Na ja het is wel een award die gegeven wordt door mensen uit de industrie zelf, dus het is niet zo'n omkoopschandaal als de Golden Globes altijd zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:22 schreef planethugo het volgende:
die emmy's neem ik niet erg serieus, maar als Dinklage niet wint dan is het helemaal een farce
mwa daar komt ook veel vriendjespolitiek en gelobby bij kijken, Kiefer Sutherland werd steevast als beste acteur genomineerd(en won ook een paar keer) als Jack Bauer. Vette serie maar een hoogstaande acteerprestatie is dat natuurlijk niet. Dit jaar is ook Dexter weer veel erbij terwijl het seizoen zelf het minste tot nu toe is. The Wire is zelfs compleet genegeerd terwijl dát nu echt een show is waar de prijzen heen kunnen gaan. Maar de maker (David Simon) heeft een hekel aan lobbyen etc dus die wint ook nooit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Na ja het is wel een award die gegeven wordt door mensen uit de industrie zelf, dus het is niet zo'n omkoopschandaal als de Golden Globes altijd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Nerdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
2 onsuccesvolle hd downloads later.
"kan bestand niet openen als archief" Fuck you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Hoezo zou je op de blu-ray wachten? 720p ziet er ook nog redelijk prima uit hoor, hoewel 1080p natuurlijk wat mooier is.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:35 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb deze serie helemaal gemist, een vriend bracht me op de hoogte. Ziet er geweldig uit, maar ik wacht wel op de release van de blu ray seizoen 1. Iemand enig idee wanneer dat zal zijn? Ik kan er niet veel over vinden, eind van het jaar, klopt dat??
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo zou je op de blu-ray wachten? 720p ziet er ook nog redelijk prima uit hoor, hoewel 1080p natuurlijk wat mooier is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik koop hem liever ipv downloaden
Tell that to the horsequote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef turance het volgende:
Ook genomineerd voor "Outstanding Stunt Coordination" ... Waarom, zoveel stunts waren er toch niet in de serie?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nerd.
NL subs zijn kutttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Dus? Die kun je natuurlijk aan- en uitzetten.quote:
Omdat het een totaal oninteressante categorie is die ook gevuld moet worden met genomineerden.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef turance het volgende:
Ook genomineerd voor "Outstanding Stunt Coordination" ... Waarom, zoveel stunts waren er toch niet in de serie?
Wat zwaardgevechten, denk ik. Dat gevecht tussen Khal Drogo en de Dothraki was erg gaaf, en het zwaardgevecht tussen Sandor en Gregor Clegane (Hound en Mountain) had de briljante afsluiter van de knielende Hound terwijl het zwaard van zijn broer over zijn hoofd vloog.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef turance het volgende:
Bron: http://www.towerofthehand.com/quote:Melisandre, Stannis cast.
Dutch stage and film actress Carice van Houten has been cast as Melisandre, the mysterious red priestess who serves as an adviser to Stannis Baratheon. Van Houten has won international acclaim for her performance in the film Black Book and recently appeared in Repo Men and Valkyrie.
British actor Stephen Dillane has been cast as Stannis Baratheon, younger brother to King Robert, who was oft-mentioned but never seen in the first season. Dillane is perhaps best known to American audiences as Thomas Jefferson in HBO's John Adams miniseries. He also portrayed Merlin in King Arthur and notably appeared in The Hours and Spy Game.
wow, die had ik niet zien aankomen! ze mist ook wat roodsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Felagund het volgende:
Carice van Houten is gecast als Melisandre.
[..]
Bron: http://www.towerofthehand.com/
Oh tof zegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Felagund het volgende:
Carice van Houten is gecast als Melisandre.
[..]
Bron: http://www.towerofthehand.com/
Nou ja Carice is 34 ofzo, zo ontzettend ver zit dat er niet vandaan tochquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Frag_adder het volgende:
misschien mijn eigengefaal bij het lezen van de boeken, maar ik had mij Melisandre altijd zo ergens in de 40 voorgesteld. Statig en alsof ze van een compleet andere wereld kwam. Nou snap ik de keuze voor een buitenlander voor een ander accent, maar Carice is veel jonger dan mijn Melissandre
Dat Daenerys in boek 1 de rijpe leeftijd van dertien jaar heeft is ook maar achterwege gelaten in de serie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja Carice is 34 ofzo, zo ontzettend ver zit dat er niet vandaan toch?
Sowieso rommelen ze wel met leeftijden, Robb hoort nog maar 15 te zijn en lijkt toch wel ietsjes ouder in de serie. Maar ja, ik zit er niet zo mee.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja Carice is 34 ofzo, zo ontzettend ver zit dat er niet vandaan toch?
Sowieso rommelen ze wel met leeftijden, Robb hoort nog maar 15 te zijn en lijkt toch wel ietsjes ouder in de serie. Maar ja, ik zit er niet zo mee.
SPOILER: aDwD over leeftijd MelisandreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carice speelde trouwens kort geleden met Sean Bean in 'Black Death'
Kijk haar eens hot zijn
http://www.imdb.com/media/rm3333195008/tt1181791
Al compleet met rode jurk en roodblonde haren
Beneath the gold, bitter steel
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Fingon het volgende:
[..]Hmmm ik neem mijn statement terug, daar heeft ze zelfs wat weg van melisandreSPOILER: aDwD over leeftijd MelisandreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carice speelde trouwens kort geleden met Sean Bean in 'Black Death'
Kijk haar eens hot zijn
http://www.imdb.com/media/rm3333195008/tt1181791
Al compleet met rode jurk en roodblonde harenEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Meer dan je lief is, aantal(veel) karakters komt ook niet voor in seizoen 1...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef turance het volgende:
En als ik in boek 2 begin, heb ik dan veel gemist?
Shit, dus het eerste boek van +800 pagina's moet eerst gelezen wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef Fingon het volgende:
[..]
Meer dan je lief is, aantal(veel) karakters komt ook niet voor in seizoen 1...
Daar ben je zo doorheen hoor, het leest behoorlijk vlot weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef turance het volgende:
[..]
Shit, dus het eerste boek van +800 pagina's moet eerst gelezen worden
Ja, maar daar ben je zo doorheen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef turance het volgende:
[..]
Shit, dus het eerste boek van +800 pagina's moet eerst gelezen worden
ik ben na het zien van de serie wel in deel 2 begonnen....omdat de gebeurtenissen zo vers waren dat ik het niet leuk vond om daar ook nog over te lezen...doe ik een andere keer nog wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je zo doorheen hoor
kan ook, maar ik raad je toch aan om het boek 1 ook te lezen, op die manier snap je denk ik ook meer van de tv serie. Ook zijn er aardig wat dingen die in de tv serie anders zijn of helemaal niet voorkomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
ik ben na het zien van de serie wel in deel 2 begonnen....omdat de gebeurtenissen zo vers waren dat ik het niet leuk vond om daar ook nog over te lezen...doe ik een andere keer nog wel.
Oh dear, ik zie het al helemaal voor me helaas. Dat wordt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef Jivis het volgende:
Leuk van Carice. Beetje jammer wel dat er nu tevens een faal item in DWDD aan zit te komen waarin Matthijs allemaal domme dingen over Game of Thrones gaat zeggen.
"Dus, vertel eens, het is een soort Lord of the Rings?".
laten we even een stukje gaan kijken, en dan een fragment van S1 waar in geknipt is want fragmenten mogen niet langer dan 15 secondenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef Jivis het volgende:
Leuk van Carice. Beetje jammer wel dat er nu tevens een faal item in DWDD aan zit te komen waarin Matthijs allemaal domme dingen over Game of Thrones gaat zeggen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Tweek het volgende:
Het is alleen zo jammer dat Carice niet goed kan acteren als ze Engels moet praten, in Black Death was ze ook slecht.
Ik ben er ook niet erg enthousiast over, normaliter schijt ik op Nederlandse acteurs in actrices in buitenlandse rollen. Meestal lijden ze sowieso aan gebrekkig Engelsquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Tweek het volgende:
Het is alleen zo jammer dat Carice niet goed kan acteren als ze Engels moet praten, in Black Death was ze ook slecht.
Oh God, bespaar me de horror!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef Jivis het volgende:
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Thory het volgende:
Ik vind het prima casting. Nooit verwacht, maar ik denk dat ze goed gekozen is. Over haar acteerwerk in het engels kan ik niets zeggen. Maar naar Nederlandse begrippen is ze wel goed, niet dat dat moeilijk is.
Pluspunt: Melisandre is een buitenlander voor Westeros. Dus ze mag met dik accent acteren. Sterker nog, denk dat ze daarom uitgekozen is. In de boeken heeft Melisandre een accent.
Hahaha.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?
Het begint een beetje kut, maar na een aflevering of 5 begin je aan alle onzin te wennen en wordt het leuker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Hmm, Carice in een HBO-serie wil ik wel zien, maar dan moet ik me dus eerst door de rest van seizoen 1 heen worstelen.
Dilemma.
Nou zeg, Symertquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Hmm, Carice in een HBO-serie wil ik wel zien, maar dan moet ik me dus eerst door de rest van seizoen 1 heen worstelen.
Dilemma.
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Dilemma.
Falling Skies, wat een bagger is dat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijn
Juist wel, Falling Skies is een luchtige 'quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijn
Luisterboekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?
worstelen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Dilemma.
Als je geen wow-nerd bent moet je je even door de eerste afleveringen heen worstelen ja.quote:
Moet je eens legend of the seeker kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je geen wow-nerd bent moet je je even door de eerste afleveringen heen worstelen ja.
Ja, en die afleveringen erna ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:31 schreef murp het volgende:
[..]
Moet je eens legend of the seeker kijkenDaar moet je juist de eerste paar afleveringen door worstelen
Omg, waarom heb ik haar nog nooit gezien?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Fingon het volgende:
Enige redemption daar is de ongelooflijke hotness van Kahlan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik generaliseer.
Dat was ook de enige reden om die serie te kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja, en die afleveringen erna ook
Enige redemption daar is de ongelooflijke hotness van Kahlan
Tyrion en Arya tot nu toe. Met een lichte voorsprong voor Tyrion.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:11 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is jullie favoriete personage?
wat heeft wow met game of thrones te maken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je geen wow-nerd bent moet je je even door de eerste afleveringen heen worstelen ja.
als je het tros muziekfeest gewend bent is het wel even zwaar jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Zouden wow-nerds niet sneller fan zijn van GoT dan "normale" mensen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
wat heeft wow met game of thrones te maken?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:23 schreef Young_David het volgende:
misschien zijn de wow-nerds wel de normale mensen
Normale mensen bestaan niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Zouden wow-nerds niet sneller fan zijn van GoT dan "normale" mensen?
The Walking Dead is niet van HBO, maar van AMCquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef Rivalo het volgende:
Morgen ook maar eens een aflevering proberen.
Had van die vorige HBO serie 'walking dead' maar 3 afleveringen gezien omdat ik het saai vond worden.
Maar goed het hele seizoen is geloof ik al uit en iedereen vindt het geweldig. (van Game of Thrones)
En komt er ook nog eens bij dat ik van fantasy games hou met een goed verhaal erin en LotR een geweldige trilogie was.
Ik ben benieuwd
Oke hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
The Walking Dead is niet van HBO, maar van AMC
nee, wow gaat over elfjes en dwarfs en verschil tussen goed en slecht (denk ik, als ik nu fout zit, en dat zit ik aangezien ik nix over wie weet, corrigeren me dan aub ff xD )quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
720p bedoel je denk ik :pquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik zie net dan the pacific ook van HBO was, was wel een goede serie. Ik zal morgen ff een 1080p aflevering van usenet afhalen aangezien ik geen idee heb hoe je de series anders moet kijken in nederland.
Wordt tegenwoordig niet meer opgenomen in 1080?quote:
het is voor zover ik weet nog nergens te vinden in 1080 pquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wordt tegenwoordig niet meer opgenomen in 1080?
Kan wel volgens mij was The Pacific en Walking Death ook in 720p
Vaak zijn mensen die van WoW houden ook mensen die überhaupt van fantasy houden dan sowieso GoT gaan kijken, ongeacht of er overeenkomsten in verhaal in zitten. Ik kom hier op fok in de topics van Legend of the Seeker, Camelot, Merlin etc ook vaak dezelfde mensen tegen. Zij mij ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
nee, wow gaat over elfjes en dwarfs en verschil tussen goed en slecht (denk ik, als ik nu fout zit, en dat zit ik aangezien ik nix over wie weet, corrigeren me dan aub ff xD )
De enige dwarf in GoT is Tyrion, en die is veel cooler dan alle dwarfs uit wow bij elkaar![]()
GoT zal misschien we eerder mensen aantrekken die wow spelen, omdat er toevallig een labeltje 'fantasy' op de serie is geplakt. Toch gaat het hier duidelijk niet om, het gaat om mensen in een bepaalde situatie, en hoe ze zich eruit proberen te halen.
toch vond ik het een rot opmerking, om ons wow nerds te noemen :pquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vaak zijn mensen die van WoW houden ook mensen die überhaupt van fantasy houden dan sowieso GoT gaan kijken, ongeacht of er overeenkomsten in verhaal in zitten. Ik kom hier op fok in de topics van Legend of the Seeker, Camelot, Merlin etc ook vaak dezelfde mensen tegen. Zij mij ook.
Ik speel overigens geen WoW (of wat voor MMO of RPG dan ook).
Het probleem is dat GoT gepositioneerd wordt als Fantasy, terwijl de kern van het verhaal (tot nu toe in ieder geval) niks met fantasy te maken heeft. Het verhaal draait om de intriges en daaruit voortkomende oorlogen om de troon van een land. Een en ander is ook licht gebaseerd op War of the Roses, toch ook absoluut geen fantasy-verhaaltje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen zender die op kabel of satelliet 1080p uitzend. Dat is vrijwel altijd 1080i of 720p. Natuurlijk wordt het wel in 1080p opgenomen omdat de extra kosten daarvoor vrij laag zijn en het wel op bluray en eventuele latere tv-uitzendingen gebruikt wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:47 schreef DustPuppy het volgende:
Het wordt opgenomen in 1080p, maar uitgezonden in 720p in verband met de bandbreedte op de kabel, vermoed ik.
De 1080p wordt dan bewaard voor de blurays.
Rome/Band of Brothers/The Pacific en msschm de andere ook, weet ik niet, zijn gewoon via dvd/blu-ray te verkrijgen hoor!?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik zie net dan the pacific ook van HBO was, was wel een goede serie. Ik zal morgen ff een 1080p aflevering van usenet afhalen aangezien ik geen idee heb hoe je de series anders moet kijken in nederland.
Eens. Heb gister gepoogd m'n vriendin ook aan GoT te krijgen. Ik kreeg ook de opmerking terug 'ik heb hier niks mee'. Jammer, dan moet ik het weer alleen kijken. Vervelend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens dat WoW-fans misschien eerder geneigd zijn om een serie als GoT te gaan kijken dan mensen die niks met middeleeuwen en fantasy hebben. Ik ben het er alleen niet mee eens dat GoT specifiek voor die doelgroep is; daarmee doe je de serie te kort.
QFTquote:En wat favoriete characters betreft: Tyrion en Arya. De TV-Daenerys vind ik ook best oke, maar dat komt meer door het acteerwerk en hoe de actrice er naakt uitziet
Wauw kijk jij je series in HD vet manquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Rivalo het volgende:
verkapte-ik-heb-geen-hd-tv-post--grapjequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wauw kijk jij je series in HD vet man![]()
![]()
.
De dwerg is gewoon een misvormd mens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
En voor de fantasy-ontkenners, er zitten draken, dwergen en oude grijze mannen met baarden in.
Met draken ja. Dat verpest de serie toch behoorlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:59 schreef Chevalric het volgende:
[..]
De dwerg is gewoon een misvormd mens.
Die oude mannen zijn geen vuurbal-slingerende tovenaars, maar gewoon vieze mannetjes.
Het is een middeleeuws drama met fantasy-elementen, punt.
Draken zijn stoerquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:35 schreef Jahr00n het volgende:
Met draken ja. Dat verpest de serie toch behoorlijk.
Jongen, wat moet je met Blu-rays? Schijfjes zijn echt niet meer van deze tijd. Koop lekker een mediaplayertje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:27 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Rome/Band of Brothers/The Pacific en msschm de andere ook, weet ik niet, zijn gewoon via dvd/blu-ray te verkrijgen hoor!?
GoT binnenkort ook vast wel
The Walking Dead is gewoon een cheap ass voorspelbare soap met zombies.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef Rivalo het volgende:
Morgen ook maar eens een aflevering proberen.
Had van die vorige HBO serie 'walking dead' maar 3 afleveringen gezien omdat ik het saai vond worden.
Maar goed het hele seizoen is geloof ik al uit en iedereen vindt het geweldig. (van Game of Thrones)
En komt er ook nog eens bij dat ik van fantasy games (Guildwars(2), eerste deel van Dragon Age)hou met een goed verhaal erin en LotR een geweldige trilogie was.
Ik ben benieuwd
wow-nerds hechten een hoge waarde aan symboliek, precies hetgene wat GoT ook is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
nee, wow gaat over elfjes en dwarfs en verschil tussen goed en slecht (denk ik, als ik nu fout zit, en dat zit ik aangezien ik nix over wie weet, corrigeren me dan aub ff xD )
De enige dwarf in GoT is Tyrion, en die is veel cooler dan alle dwarfs uit wow bij elkaar![]()
GoT zal misschien we eerder mensen aantrekken die wow spelen, omdat er toevallig een labeltje 'fantasy' op de serie is geplakt. Toch gaat het hier duidelijk niet om, het gaat om mensen in een bepaalde situatie, en hoe ze zich eruit proberen te halen.
Ik snap niet dat iedereen die dwerg zo fantastisch vindt. De beste character is natuurlijk dat kereltje dat nog borstvoeding krijgt. En de koningin is ook geniaal evil.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef Chevalric het volgende:
[..]
En wat favoriete characters betreft: Tyrion en Arya. De TV-Daenerys vind ik ook best oke, maar dat komt meer door het acteerwerk en hoe de actrice er naakt uitziet
Dat vond ik wel stoer juist. Het is verdomme toch fantasy of niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Met draken ja. Dat verpest de serie toch behoorlijk.
Voorlopig zijn ze er nog, tot die tijd lkkr op schijfjes kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongen, wat moet je met Blu-rays? Schijfjes zijn echt niet meer van deze tijd. Koop lekker een mediaplayertje.
GoT is zo hard fantasy dat het pijn doet. Daar heb je niet perse bij elke scene een Orc voor nodig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:59 schreef Chevalric het volgende:
[..]
De dwerg is gewoon een misvormd mens.
Die oude mannen zijn geen vuurbal-slingerende tovenaars, maar gewoon vieze mannetjes.
Het is een middeleeuws drama met fantasy-elementen, punt.
Meer een iedereen-kijkt-tegenwoordig-toch-in-hd-grapjequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-geen-hd-tv-post--grapje
Het nadeel is, dat een accent pas irritant is als het stamt uit je eigen moedertaal. Ik vind bijvoorbeeld een Russich of Frans accent in het Engels echt heerlijk, maar een Nederlands accent gruwelijk. Maar misschien dat het voor anderstaligen juist een heel mooie, exotische klank heeft...quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Tweek het volgende:
Ze heeft een scene waar ze helemaal naakt gaat, maar die waarschijnlijk niet echt lekker is om te zienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef JedimindhaX het volgende:
Carice van Houtvoordedeur
Hoop dat ze iig topless gaat
fijn, maar ik hoef het niet te weten. Ik ZIE het welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
dit is wel wat functioneler naakt dan normaal
quote:Carice van Houten ruikt fris bij vrijscènes
Carice van Houten laat tijdens het filmen van intieme scènes niets aan het toeval over. De 34-jarige actrice wil niet worden betrapt op onaangename geurtjes.
"Als ik een vrijscène moet doen, zorg ik wel dat ik driedubbel gewassen en gescrubd ben", vertelt Carice aan RTL Boulevard. Haar tegenspelers denken daar niet altijd hetzelfde over. "Het is heel persoonlijk. En van sommigen kun je zweetlucht hebben, van sommigen niet." De actrice bekent overigens dat ze zelf een tijd last heeft gehad van zweetvoeten.
Woensdag werd bekend dat Van Houten een rol gaat spelen in de Amerikaanse HBO-serie Game of Thrones. "Ik kende het niet, maar ik heb natuurlijk wel even een paar afleveringen gezien. Ik dacht: dat is wel iets waar ik in pas. In het tweede seizoen ben ik in een paar afleveringen te zien, daarna wordt mijn rol groter."
Dat viel wel inderdaad, hoewel het wel een ontzettend Amerikaans-accent was. En toch kon ik nog horen dat ze Nederlandse was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:08 schreef turance het volgende:
Ik vond Carice haar accent in Black Death heel erg meevallen. En mensen die niet weten dat ze Nederlands is merken het waarschijnlijk ook niet.
Jaime Lannister (Nikolaj Coster-Waldau) doet wel een bazenaccent moet ik zeggen. Dat is van nature een Deen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat viel wel inderdaad, hoewel het wel een ontzettend Amerikaans-accent was. En toch kon ik nog horen dat ze Nederlandse was.
Ja, hij is echt heel erg goed, als je het niet weet hoor je het absoluut niet. Maar taalonderwijs in Scandinavië is ook wel bijzonder goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jaime Lannister (Nikolaj Coster-Waldau) doet wel een bazenaccent moet ik zeggen. Dat is van nature een Deen.
Inderdaad, dat herinner ik me nog van Nu we er toch zijn, toen ze naar Zweden gingen. Was net of ze daar allemaal met een native Brits accent praatten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:34 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, hij is echt heel erg goed, als je het niet weet hoor je het absoluut niet. Maar taalonderwijs in Scandinavië is ook wel bijzonder goed.
Nice, gaat echt tien seconden over GoT ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:41 schreef Haunter het volgende:
Carice was gelukkig al een grote fan van de serie getuige haar "interview" bij RTL Boulevard.
Had op z'n minst alle tien de afleveringen gedownkooptquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:41 schreef Haunter het volgende:
Carice was gelukkig al een grote fan van de serie getuige haar "interview" bij RTL Boulevard.
Wie weet gaat ze dat wel doen, nu ze de rol heeft. Maar ze heeft natuurlijk een druk leven, dus ik kan me voorstellen dat ze niet meteen een volle werkdag investeert in het kijken van de hele serie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Had op z'n minst alle tien de afleveringen gedownkoopt. Carice
.
Waar blijft het berichtje op de FP? "Carice van Houten kent eigen serie niet"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Had op z'n minst alle tien de afleveringen gedownkoopt. Carice
.
Druk leven zo'n sabbatical.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wie weet gaat ze dat wel doen, nu ze de rol heeft. Maar ze heeft natuurlijk een druk leven, dus ik kan me voorstellen dat ze niet meteen een volle werkdag investeert in het kijken van de hele serie.
Je zou het bijna doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar blijft het berichtje op de FP? "Carice van Houten kent eigen serie niet"
quote:Makers David Benioff en D.B. Weiss: ''Het 3de boek is simpelweg te lang om alles in 10 afleveringen te stoppen. Als we een 3de seizoen krijgen zullen we moeten afwijken van de verhaallijn. Of we moeten van ons standpunt af dat we per seizoen één boek verfilmen.
http://nosoap.nl/index.ph(...)ncl-video&Itemid=137
haha, dat is wel humorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef Gwywen het volgende:
Het schijnt dat de schrijvers van de serie in seizoen 1 ook al iemand om zeep hebben geholpen die GRRM in boek 6 nog nodig had.
Je hoeft niet perse de boeken te hebben gelezen, ik ben in het eerste boek begonnen nadat ik ongeveer de helft van het eerste seizoen heb gekeken. Ik vond het wel makkelijker om de namen in het boek te onthouden, omdat ik er al een beeld van ze had van de serie. Het was voor mij zeker geen nadeel dat ik eerst de serie heb gekeken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef BobW het volgende:
Moet je de boeken hebben gelezen of is het leuker als je de boeken hebt gelezen? Hoor veel goede geluiden over de serie en ga het misschien kijken
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef RobbieBoy het volgende:
ik begreep dat deze serie is afgeleid van een boekenreeks. Is deze ook in NL te koop??
ook in epub nl? of alleen engels, en als het alleen in het engels is is het engels moeilijk of wel te doen?quote:
Het Engels is prima te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef janeway het volgende:
[..]
ook in epub nl? of alleen engels, en als het alleen in het engels is is het engels moeilijk of wel te doen?
Wie dan? (in spoilers uiteraardquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef Gwywen het volgende:
Optie 2 inderdaad graag.
Laat ze alsjeblieft niet van het originele verhaal gaan afwijken.
Het schijnt dat de schrijvers van de serie in seizoen 1 ook al iemand om zeep hebben geholpen die GRRM in boek 6 nog nodig had.
Nederlandse boeken zijn ook al te koop.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef janeway het volgende:
[..]
ook in epub nl? of alleen engels, en als het alleen in het engels is is het engels moeilijk of wel te doen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
verzinnen ze vast wel iemand anders voor in de plaats
Zo hebben ze ook een fout gemaakt met Daenerysquote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
verzinnen ze vast wel iemand anders voor in de plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Zo hebben ze ook een fout gemaakt met Daenerys
Spoiler voor niet boek-lezersDat noem ik geen fout, maar een verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat noem ik geen fout, maar een verbetering
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat noem ik geen fout, maar een verbetering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel.
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:02 schreef Gwywen het volgende:
Dat is een detail dat me niet echt van belang lijkt voor de loop van het verhaal.dat lijkt mij ook niet veel invloed te hebben. Tenzij het echt iets is wat alleen hij kan doen, kan elke dothraki zijn plaats in nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Dat proberen ze ook helemaal niet. Willen ze dat wel doen dan kunnen ze beter niet aan een tweede seizoen beginnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:57 schreef Wihakayda het volgende:
Ik vind het ook veel beter, maarjah, tis niet zoals het is beschreven![]()
Volgens mij is ze 17 in de serie, doordat ze Robert's Rebellion een paar jaar naar achteren hebben verschoven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iets wat mij als serie kijker in de boeken meteen opvalt is de leeftijd van de kinderen.
Zoals al eerder gezegd is er Daenerys die dertien(!) jaar is, de HBO-serie slaat dat detail (begrijpelijk) over.
Het was ook geen punt van kritiek hoor, ik snap heel goed dat de de leeftijden over de hele lijn hoger liggen dan in het boek. Ik stond er juist een beetje van te kijken dat ze in het boek zó jong zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:48 schreef planethugo het volgende:
is ook maar goed ook dat die leeftijden blijkbaar niet kloppen. Dan was het een kinderserie geworden. En goede kindacteurs zijn toch al moeilijk te vinden. Die wat er nu in zitten zijn prima en ook meer dan genoeg imo
Maar het eerste boek bestrijkt ook een aantal jaren krijg ik de indruk (niet gelezen). Dat laat je op tv ook moeilijker zijn met dezelfde acteurs...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was ook geen punt van kritiek hoor, ik snap heel goed dat de de leeftijden over de hele lijn hoger liggen dan in het boek. Ik stond er juist een beetje van te kijken dat ze in het boek zó jong zijn.
In het boek kan dany misschien op 13 jarige leeftijd gedomineerd worden door de Khal, maar dat is zelfs voor HBO een stap te ver.
Bovendien zijn kindacteurs niet alleen moeilijk te vinden, onder 18 zijn acteurs ook een stuk minder flexibel in te zetten (werktijden bijv).
Dat verhaal speelt zich ongeveer honderd jaar eerder af, maar de bekende familienamen kom je daar inderdaad tegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb laatst Hagenridder van George R.R. Martin gelezen. Leuk boek, en volgens mij werden er een paar namen genoemd van personages die ook in Een Lied van IJs en Vuur voor komen, maar ik zuig in het onthouden van namen.
Voor het eerst ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:32 schreef pberends het volgende:
Kunnen we die boek-fans niet opsluiten in een apart topique?
Dat gelul over boeken is leuk, maar dat spoilert de serie alleen maar. Wie opent het aparte topic?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met je eens.
Maar wel van alles over de serie lopen vragen, en het fijn vinden als die vragen ook daadwerkelijk beantwoord wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gelul over boeken is leuk, maar dat spoilert de serie alleen maar. Wie opent het aparte topic?
Dat zien we verder in de serie welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar wel van alles over de serie lopen vragen, en het fijn vinden als die vragen ook daadwerkelijk beantwoord worden
Volgens mij bestrijkt het ongeveer één jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar het eerste boek bestrijkt ook een aantal jaren krijg ik de indruk (niet gelezen). Dat laat je op tv ook moeilijker zijn met dezelfde acteurs...
Die oogmake-up doet haar geen goed. :/ Wel een oké interview, niet heel spannend maar heb het weleens slechter gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:34 schreef Jester65 het volgende:
Interview met Carice van Houten: http://www.winteriscoming(...)t-carice-van-houten/
Thanks voor de tip. Heb hem nu toch ook maar besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef Zokunen het volgende:
De engelse boxset (paperback) is nu maar 25 euro bij bol.com.
Heb em nu dus maar besteld om ook te kunnen lezen.
De schrijver van de boeken heeft gezegd dat hij de leeftijden van de serie beter vindt. Hij heeft soms moeite om bepaalde dingen realistisch te schrijven voor de leeftijden die ze in de boeken hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Bril_idioot het volgende:
De leeftijden zijn allemaal zo'n 2 jaar omhoog gegooid in de tv-serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij met Carice's casting. Denk dat ze een goede Melisandre zal zijn![]()
Ze kijkt nauwelijks series, behalve slechte humorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Die oogmake-up doet haar geen goed. :/ Wel een oké interview, niet heel spannend maar heb het weleens slechter gezien.
Ze noemde The Office, Extras en Curb Your Enthusiasm...drie van de beste komische series van de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze kijkt nauwelijks series, behalve slechte humor.
Ik vind haar nu nog cooler .Larry Davidquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze noemde The Office, Extras en Curb Your Enthusiasm...drie van de beste komische series van de laatste 10 jaar.
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:02 schreef Gwywen het volgende:
Dat is een detail dat me niet echt van belang lijkt voor de loop van het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
Ik haat comedy-series, dus ze zeggen mij weinig. Het is rete-overrated.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze noemde The Office, Extras en Curb Your Enthusiasm...drie van de beste komische series van de laatste 10 jaar.
Dat was te verwachtenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik haat comedy-series, dus ze zeggen mij weinig. Het is rete-overrated.
Nou, zeker. Ik had ze me overigens heel anders voorgesteld, maar ik vind ze wel mooi zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef franske19 het volgende:
Een foto van een aantal props van seizoen twee.
Voor de boeklezers: zonde he?
wat zijn het? :$ ik heb vast half liggen slapen tijdens boek 2quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou, zeker. Ik had ze me overigens heel anders voorgesteld, maar ik vind ze wel mooi zo.
Beetje spoilerishquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat zijn het? :$ ik heb vast half liggen slapen tijdens boek 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acteur Stannis bekend gemaakt:
Stephen Dillane
Bleh, hij lijkt niet op "mijn" Stannis.... *not even close*Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Niet dat het echt uitmaakt. Als ik kijk hoe Nederlandse omroepen over het algemeen omgaan met kwaliteitstelevisie zou het toch doordeweeks om half 12 's nachts uitgezonden worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel raar dat GoT al opgepakt is door zenders door heel europa behalve nederland
Leuk man om de 15 minuten reclamequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel raar dat GoT al opgepakt is door zenders door heel europa behalve nederland
Inderdaad, dit is weer typisch zo'n serie die midden in de nacht op Nederland 3 terecht gaat komen. Want stel je voor dat mensen liever naar een leuke serie kijken dan naar een stel ouwe lullen die over niks boeiends praten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:13 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Niet dat het echt uitmaakt. Als ik kijk hoe Nederlandse omroepen over het algemeen omgaan met kwaliteitstelevisie zou het toch doordeweeks om half 12 's nachts uitgezonden worden.
Dat was met Boarwalk Empire niet het geval ejquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is weer typisch zo'n serie die midden in de nacht op Nederland 3 terecht gaat komen. Want stel je voor dat mensen liever naar een leuke serie kijken dan naar een stel ouwe lullen die over niks boeiends praten.
Vind dat wel een goede scene, zou beangstigend moeten zijn voorquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef franske19 het volgende:
Een foto van een aantal props van seizoen twee.
Voor de boeklezers: zonde he?
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:52 schreef franske19 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef Hondenweer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Gwywen op 29-07-2011 20:18:03 ]
Idd mooi om te zien hoe dat gaat, wel een beetje "het idee verpestenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef Gwywen het volgende:
Mooi filmpje over de CGI van GoT
(Niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt, bevat spoilers van seizoen 1)
[/spoiler]
Boeken veeeeeel beter. En je hebt dan zo'n 4000 pagina's te gaan met de huidige 5 boeken(hardcover engels).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik trek dat wachten ook niet zo goed. Zijn de boeken een beetje leuk om te lezen? Of is de serie beter?
De boeken zijn zeer goed te lezen en de boeken zijn ook beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik trek dat wachten ook niet zo goed. Zijn de boeken een beetje leuk om te lezen? Of is de serie beter?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef Gwywen het volgende:
(Niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt, bevat spoilers van seizoen 1)
Hier een foto met Carice in het midden (Let op: Foto bevat SPOILER Seizoen 2!)Zoooo, er zit veel meer CGI in dan dat ik eigenlijk dachtSPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Echt super wel hoe het gedaan is, want veel van de effecten zie ik gewoon niet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef Gwywen het volgende:
Hier een foto met Carice in het midden (Let op: Foto bevat SPOILER Seizoen 2!)Die stad op de achtergrond maakt het afSPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Besteld. Bedankt!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
Geweldige (boeken)serie
Wat ik mij afvroeg...hoewel de serie natuurlijk zijn eigen muziekscore heeft, heb ik altijd een associatie met muziek als ik de boeken lees, en dan met name naar de wat oudere symforock van GenesisHebben meer mensen deze afwijking
?
Bijvoorbeeld deze vind ik erg passen bij de sfeer van GoT...zelfs de tekst roept associaties op
Zeikerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Gwywen het volgende:
Psst, praat hier maar over de boeken, de niet-lezers vinden 't niet fijn als we in dit topic over boeken praten.
Geweldig, een apart topique voor de boekwormenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Psst, praat hier maar over de boeken, de niet-lezers vinden 't niet fijn als we in dit topic over boeken praten.
Nou ben ik de zeikerd? Ik verwoord alleen maar wat de niet-lezers hier om de haverklap roepen.quote:
Welnee, bij fantasyboeken hoort niks anders dan epic symphonic power metalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
Geweldige (boeken)serie
Wat ik mij afvroeg...hoewel de serie natuurlijk zijn eigen muziekscore heeft, heb ik altijd een associatie met muziek als ik de boeken lees, en dan met name naar de wat oudere symforock van GenesisHebben meer mensen deze afwijking
?
Bijvoorbeeld deze vind ik erg passen bij de sfeer van GoT...zelfs de tekst roept associaties op
Moet ik maar eens gaan draaien dan bij een herlees.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
Geweldige (boeken)serie
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., denk je vast dat het een sekte is of zo
[ Bericht 4% gewijzigd door Hondenweer op 01-08-2011 12:22:52 ]
pssst ... spoilertags, anders krijgen we als boekenlezers weer de volle ladingquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:05 schreef Hondenweer het volgende:
[..]
Moet ik maar eens gaan draaien dan bij een herlees.
Lijkt me idd een leuke rol voor Carice. <knip>
Neehee, dan blijft het cliché intact dat fantasy alleen gelezen wordt door ongewassen, langharige nerds in zwarte korn-shirtsquote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welnee, bij fantasyboeken hoort niks anders dan epic symphonic power metal.
Precies, en aangezien ik al in de IT werk kan ik mij niet nóg meer vooroordelen veroorlovenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Neehee, dan blijft het cliché intact dat fantasy alleen gelezen wordt door ongewassen, langharige nerds in zwarte korn-shirts.
Maar dit durf ik niet... bang voor spoilersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die staan er keurig in spoilertagjes hoor (van boek 5 althans)quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
Maar dit durf ik niet... bang voor spoilers
ja, nu nog wel, maar voor hoe lang?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die staan er keurig in spoilertagjes hoor (van boek 5 althans)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |