Dat verhaal speelt zich ongeveer honderd jaar eerder af, maar de bekende familienamen kom je daar inderdaad tegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb laatst Hagenridder van George R.R. Martin gelezen. Leuk boek, en volgens mij werden er een paar namen genoemd van personages die ook in Een Lied van IJs en Vuur voor komen, maar ik zuig in het onthouden van namen.
Voor het eerst ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:32 schreef pberends het volgende:
Kunnen we die boek-fans niet opsluiten in een apart topique?
Dat gelul over boeken is leuk, maar dat spoilert de serie alleen maar. Wie opent het aparte topic?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met je eens.
Maar wel van alles over de serie lopen vragen, en het fijn vinden als die vragen ook daadwerkelijk beantwoord wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gelul over boeken is leuk, maar dat spoilert de serie alleen maar. Wie opent het aparte topic?
Dat zien we verder in de serie welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar wel van alles over de serie lopen vragen, en het fijn vinden als die vragen ook daadwerkelijk beantwoord worden
Volgens mij bestrijkt het ongeveer één jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar het eerste boek bestrijkt ook een aantal jaren krijg ik de indruk (niet gelezen). Dat laat je op tv ook moeilijker zijn met dezelfde acteurs...
Die oogmake-up doet haar geen goed. :/ Wel een oké interview, niet heel spannend maar heb het weleens slechter gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:34 schreef Jester65 het volgende:
Interview met Carice van Houten: http://www.winteriscoming(...)t-carice-van-houten/
Thanks voor de tip. Heb hem nu toch ook maar besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef Zokunen het volgende:
De engelse boxset (paperback) is nu maar 25 euro bij bol.com.
Heb em nu dus maar besteld om ook te kunnen lezen.
De schrijver van de boeken heeft gezegd dat hij de leeftijden van de serie beter vindt. Hij heeft soms moeite om bepaalde dingen realistisch te schrijven voor de leeftijden die ze in de boeken hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Bril_idioot het volgende:
De leeftijden zijn allemaal zo'n 2 jaar omhoog gegooid in de tv-serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij met Carice's casting. Denk dat ze een goede Melisandre zal zijn![]()
Ze kijkt nauwelijks series, behalve slechte humorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Die oogmake-up doet haar geen goed. :/ Wel een oké interview, niet heel spannend maar heb het weleens slechter gezien.
Ze noemde The Office, Extras en Curb Your Enthusiasm...drie van de beste komische series van de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze kijkt nauwelijks series, behalve slechte humor.
Ik vind haar nu nog cooler .Larry Davidquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze noemde The Office, Extras en Curb Your Enthusiasm...drie van de beste komische series van de laatste 10 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:02 schreef Gwywen het volgende:
Dat is een detail dat me niet echt van belang lijkt voor de loop van het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
Ik haat comedy-series, dus ze zeggen mij weinig. Het is rete-overrated.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze noemde The Office, Extras en Curb Your Enthusiasm...drie van de beste komische series van de laatste 10 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |