quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Tweek het volgende:
Het is alleen zo jammer dat Carice niet goed kan acteren als ze Engels moet praten, in Black Death was ze ook slecht.
Ik ben er ook niet erg enthousiast over, normaliter schijt ik op Nederlandse acteurs in actrices in buitenlandse rollen. Meestal lijden ze sowieso aan gebrekkig Engelsquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Tweek het volgende:
Het is alleen zo jammer dat Carice niet goed kan acteren als ze Engels moet praten, in Black Death was ze ook slecht.
Oh God, bespaar me de horror!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef Jivis het volgende:
Leuk van Carice. Beetje jammer wel dat er nu tevens een faal item in DWDD aan zit te komen waarin Matthijs allemaal domme dingen over Game of Thrones gaat zeggen.
"Dus, vertel eens, het is een soort Lord of the Rings?".
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Thory het volgende:
Ik vind het prima casting. Nooit verwacht, maar ik denk dat ze goed gekozen is. Over haar acteerwerk in het engels kan ik niets zeggen. Maar naar Nederlandse begrippen is ze wel goed, niet dat dat moeilijk is.
Pluspunt: Melisandre is een buitenlander voor Westeros. Dus ze mag met dik accent acteren. Sterker nog, denk dat ze daarom uitgekozen is. In de boeken heeft Melisandre een accent.
Hahaha.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?
Het begint een beetje kut, maar na een aflevering of 5 begin je aan alle onzin te wennen en wordt het leuker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Hmm, Carice in een HBO-serie wil ik wel zien, maar dan moet ik me dus eerst door de rest van seizoen 1 heen worstelen.
Dilemma.
Nou zeg, Symertquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Hmm, Carice in een HBO-serie wil ik wel zien, maar dan moet ik me dus eerst door de rest van seizoen 1 heen worstelen.
Dilemma.
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Dilemma.
Falling Skies, wat een bagger is dat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijn
Juist wel, Falling Skies is een luchtige 'quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijn
Luisterboekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?
worstelen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Dilemma.
Als je geen wow-nerd bent moet je je even door de eerste afleveringen heen worstelen ja.quote:
Moet je eens legend of the seeker kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je geen wow-nerd bent moet je je even door de eerste afleveringen heen worstelen ja.
Ja, en die afleveringen erna ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:31 schreef murp het volgende:
[..]
Moet je eens legend of the seeker kijkenDaar moet je juist de eerste paar afleveringen door worstelen
Omg, waarom heb ik haar nog nooit gezien?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Fingon het volgende:
Enige redemption daar is de ongelooflijke hotness van Kahlan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik generaliseer.
Dat was ook de enige reden om die serie te kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja, en die afleveringen erna ook
Enige redemption daar is de ongelooflijke hotness van Kahlan
Tyrion en Arya tot nu toe. Met een lichte voorsprong voor Tyrion.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:11 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is jullie favoriete personage?
wat heeft wow met game of thrones te maken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je geen wow-nerd bent moet je je even door de eerste afleveringen heen worstelen ja.
als je het tros muziekfeest gewend bent is het wel even zwaar jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Zouden wow-nerds niet sneller fan zijn van GoT dan "normale" mensen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
wat heeft wow met game of thrones te maken?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:23 schreef Young_David het volgende:
misschien zijn de wow-nerds wel de normale mensen
Normale mensen bestaan niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Zouden wow-nerds niet sneller fan zijn van GoT dan "normale" mensen?
The Walking Dead is niet van HBO, maar van AMCquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef Rivalo het volgende:
Morgen ook maar eens een aflevering proberen.
Had van die vorige HBO serie 'walking dead' maar 3 afleveringen gezien omdat ik het saai vond worden.
Maar goed het hele seizoen is geloof ik al uit en iedereen vindt het geweldig. (van Game of Thrones)
En komt er ook nog eens bij dat ik van fantasy games hou met een goed verhaal erin en LotR een geweldige trilogie was.
Ik ben benieuwd
Oke hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
The Walking Dead is niet van HBO, maar van AMC
nee, wow gaat over elfjes en dwarfs en verschil tussen goed en slecht (denk ik, als ik nu fout zit, en dat zit ik aangezien ik nix over wie weet, corrigeren me dan aub ff xD )quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
720p bedoel je denk ik :pquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik zie net dan the pacific ook van HBO was, was wel een goede serie. Ik zal morgen ff een 1080p aflevering van usenet afhalen aangezien ik geen idee heb hoe je de series anders moet kijken in nederland.
Wordt tegenwoordig niet meer opgenomen in 1080?quote:
het is voor zover ik weet nog nergens te vinden in 1080 pquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wordt tegenwoordig niet meer opgenomen in 1080?
Kan wel volgens mij was The Pacific en Walking Death ook in 720p
Vaak zijn mensen die van WoW houden ook mensen die überhaupt van fantasy houden dan sowieso GoT gaan kijken, ongeacht of er overeenkomsten in verhaal in zitten. Ik kom hier op fok in de topics van Legend of the Seeker, Camelot, Merlin etc ook vaak dezelfde mensen tegen. Zij mij ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
nee, wow gaat over elfjes en dwarfs en verschil tussen goed en slecht (denk ik, als ik nu fout zit, en dat zit ik aangezien ik nix over wie weet, corrigeren me dan aub ff xD )
De enige dwarf in GoT is Tyrion, en die is veel cooler dan alle dwarfs uit wow bij elkaar![]()
GoT zal misschien we eerder mensen aantrekken die wow spelen, omdat er toevallig een labeltje 'fantasy' op de serie is geplakt. Toch gaat het hier duidelijk niet om, het gaat om mensen in een bepaalde situatie, en hoe ze zich eruit proberen te halen.
toch vond ik het een rot opmerking, om ons wow nerds te noemen :pquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vaak zijn mensen die van WoW houden ook mensen die überhaupt van fantasy houden dan sowieso GoT gaan kijken, ongeacht of er overeenkomsten in verhaal in zitten. Ik kom hier op fok in de topics van Legend of the Seeker, Camelot, Merlin etc ook vaak dezelfde mensen tegen. Zij mij ook.
Ik speel overigens geen WoW (of wat voor MMO of RPG dan ook).
Het probleem is dat GoT gepositioneerd wordt als Fantasy, terwijl de kern van het verhaal (tot nu toe in ieder geval) niks met fantasy te maken heeft. Het verhaal draait om de intriges en daaruit voortkomende oorlogen om de troon van een land. Een en ander is ook licht gebaseerd op War of the Roses, toch ook absoluut geen fantasy-verhaaltje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |