quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Tweek het volgende:
Het is alleen zo jammer dat Carice niet goed kan acteren als ze Engels moet praten, in Black Death was ze ook slecht.
Ik ben er ook niet erg enthousiast over, normaliter schijt ik op Nederlandse acteurs in actrices in buitenlandse rollen. Meestal lijden ze sowieso aan gebrekkig Engelsquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Tweek het volgende:
Het is alleen zo jammer dat Carice niet goed kan acteren als ze Engels moet praten, in Black Death was ze ook slecht.
Oh God, bespaar me de horror!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef Jivis het volgende:
Leuk van Carice. Beetje jammer wel dat er nu tevens een faal item in DWDD aan zit te komen waarin Matthijs allemaal domme dingen over Game of Thrones gaat zeggen.
"Dus, vertel eens, het is een soort Lord of the Rings?".
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Thory het volgende:
Ik vind het prima casting. Nooit verwacht, maar ik denk dat ze goed gekozen is. Over haar acteerwerk in het engels kan ik niets zeggen. Maar naar Nederlandse begrippen is ze wel goed, niet dat dat moeilijk is.
Pluspunt: Melisandre is een buitenlander voor Westeros. Dus ze mag met dik accent acteren. Sterker nog, denk dat ze daarom uitgekozen is. In de boeken heeft Melisandre een accent.
Hahaha.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?
Het begint een beetje kut, maar na een aflevering of 5 begin je aan alle onzin te wennen en wordt het leuker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Hmm, Carice in een HBO-serie wil ik wel zien, maar dan moet ik me dus eerst door de rest van seizoen 1 heen worstelen.
Dilemma.
Nou zeg, Symertquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Hmm, Carice in een HBO-serie wil ik wel zien, maar dan moet ik me dus eerst door de rest van seizoen 1 heen worstelen.
Dilemma.
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Dilemma.
Falling Skies, wat een bagger is dat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijn
Juist wel, Falling Skies is een luchtige 'quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
komop, als je Falling Skies blijft kijken dan moet dit niet al te zwaar zijn
Luisterboekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen boeken praten dan?
worstelen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:06 schreef Symer het volgende:
Dilemma.
Als je geen wow-nerd bent moet je je even door de eerste afleveringen heen worstelen ja.quote:
Moet je eens legend of the seeker kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je geen wow-nerd bent moet je je even door de eerste afleveringen heen worstelen ja.
Ja, en die afleveringen erna ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:31 schreef murp het volgende:
[..]
Moet je eens legend of the seeker kijkenDaar moet je juist de eerste paar afleveringen door worstelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |