SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acteur Stannis bekend gemaakt:
Stephen Dillane
Bleh, hij lijkt niet op "mijn" Stannis.... *not even close*Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Niet dat het echt uitmaakt. Als ik kijk hoe Nederlandse omroepen over het algemeen omgaan met kwaliteitstelevisie zou het toch doordeweeks om half 12 's nachts uitgezonden worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel raar dat GoT al opgepakt is door zenders door heel europa behalve nederland
Leuk man om de 15 minuten reclamequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel raar dat GoT al opgepakt is door zenders door heel europa behalve nederland
Inderdaad, dit is weer typisch zo'n serie die midden in de nacht op Nederland 3 terecht gaat komen. Want stel je voor dat mensen liever naar een leuke serie kijken dan naar een stel ouwe lullen die over niks boeiends praten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:13 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Niet dat het echt uitmaakt. Als ik kijk hoe Nederlandse omroepen over het algemeen omgaan met kwaliteitstelevisie zou het toch doordeweeks om half 12 's nachts uitgezonden worden.
Dat was met Boarwalk Empire niet het geval ejquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is weer typisch zo'n serie die midden in de nacht op Nederland 3 terecht gaat komen. Want stel je voor dat mensen liever naar een leuke serie kijken dan naar een stel ouwe lullen die over niks boeiends praten.
Vind dat wel een goede scene, zou beangstigend moeten zijn voorquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef franske19 het volgende:
Een foto van een aantal props van seizoen twee.
Voor de boeklezers: zonde he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:52 schreef franske19 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef Hondenweer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Gwywen op 29-07-2011 20:18:03 ]
Idd mooi om te zien hoe dat gaat, wel een beetje "het idee verpestenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef Gwywen het volgende:
Mooi filmpje over de CGI van GoT
(Niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt, bevat spoilers van seizoen 1)
[/spoiler]
Boeken veeeeeel beter. En je hebt dan zo'n 4000 pagina's te gaan met de huidige 5 boeken(hardcover engels).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik trek dat wachten ook niet zo goed. Zijn de boeken een beetje leuk om te lezen? Of is de serie beter?
De boeken zijn zeer goed te lezen en de boeken zijn ook beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik trek dat wachten ook niet zo goed. Zijn de boeken een beetje leuk om te lezen? Of is de serie beter?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef Gwywen het volgende:
(Niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt, bevat spoilers van seizoen 1)
Hier een foto met Carice in het midden (Let op: Foto bevat SPOILER Seizoen 2!)Zoooo, er zit veel meer CGI in dan dat ik eigenlijk dachtSPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Echt super wel hoe het gedaan is, want veel van de effecten zie ik gewoon niet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef Gwywen het volgende:
Hier een foto met Carice in het midden (Let op: Foto bevat SPOILER Seizoen 2!)Die stad op de achtergrond maakt het afSPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Besteld. Bedankt!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
Geweldige (boeken)serie
Wat ik mij afvroeg...hoewel de serie natuurlijk zijn eigen muziekscore heeft, heb ik altijd een associatie met muziek als ik de boeken lees, en dan met name naar de wat oudere symforock van GenesisHebben meer mensen deze afwijking
?
Bijvoorbeeld deze vind ik erg passen bij de sfeer van GoT...zelfs de tekst roept associaties op
Zeikerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Gwywen het volgende:
Psst, praat hier maar over de boeken, de niet-lezers vinden 't niet fijn als we in dit topic over boeken praten.
Geweldig, een apart topique voor de boekwormenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Psst, praat hier maar over de boeken, de niet-lezers vinden 't niet fijn als we in dit topic over boeken praten.
Nou ben ik de zeikerd? Ik verwoord alleen maar wat de niet-lezers hier om de haverklap roepen.quote:
Welnee, bij fantasyboeken hoort niks anders dan epic symphonic power metalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
Geweldige (boeken)serie
Wat ik mij afvroeg...hoewel de serie natuurlijk zijn eigen muziekscore heeft, heb ik altijd een associatie met muziek als ik de boeken lees, en dan met name naar de wat oudere symforock van GenesisHebben meer mensen deze afwijking
?
Bijvoorbeeld deze vind ik erg passen bij de sfeer van GoT...zelfs de tekst roept associaties op
Moet ik maar eens gaan draaien dan bij een herlees.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
Geweldige (boeken)serie
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., denk je vast dat het een sekte is of zo
[ Bericht 4% gewijzigd door Hondenweer op 01-08-2011 12:22:52 ]
pssst ... spoilertags, anders krijgen we als boekenlezers weer de volle ladingquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:05 schreef Hondenweer het volgende:
[..]
Moet ik maar eens gaan draaien dan bij een herlees.
Lijkt me idd een leuke rol voor Carice. <knip>
Neehee, dan blijft het cliché intact dat fantasy alleen gelezen wordt door ongewassen, langharige nerds in zwarte korn-shirtsquote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welnee, bij fantasyboeken hoort niks anders dan epic symphonic power metal.
Precies, en aangezien ik al in de IT werk kan ik mij niet nóg meer vooroordelen veroorlovenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Neehee, dan blijft het cliché intact dat fantasy alleen gelezen wordt door ongewassen, langharige nerds in zwarte korn-shirts.
Maar dit durf ik niet... bang voor spoilersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die staan er keurig in spoilertagjes hoor (van boek 5 althans)quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
Maar dit durf ik niet... bang voor spoilers
ja, nu nog wel, maar voor hoe lang?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die staan er keurig in spoilertagjes hoor (van boek 5 althans)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |