Verstandig, ik hou het enkel bij bier. Mixjes en sterke meuk is niets voor mij!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik zie net Goldstrike staan. Dat ga ik dus gigantisch uit de weg he
dan kunnen we je zien blozenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
Er komen wel veel mensjes
Ik hoop zooooo dat ik ook kan komen
Voor mij wel. Maar ik word echt ziek van Goldstrike en ik ben niet van plan de nacht boven de wc door te brengenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandig, ik hou het enkel bij bier. Mixjes en sterke meuk is niets voor mij!
Ik ga wel aan de mixjes en dan aan het bier, maar als je me ook maar mix na bier ziet drinken, hou me tegen, dan komt het gewoon niet meer goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandig, ik hou het enkel bij bier. Mixjes en sterke meuk is niets voor mij!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, iemand, onthoud dit:
- geen pittig eten na alcohol
- geen mix na bier
- bied me alsjeblieft GEEN peuken aan
- ik word enorm klef en aanzitterig met drank op
Hoeveel mensen hebben die?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga wel aan de mixjes en dan aan het bier, maar als je me ook maar mix na bier ziet drinken, hou me tegen, dan komt het gewoon niet meer goed
Dit soort dingen moet je juist niet zeggen hier, daar gaan mensen misbruik van makenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, iemand, onthoud dit:
- geen mix na bier
- vraag geen privé dingen, ik ben nogal loslippig met drank op
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben die?
[..]
[..]
Dit soort dingen moet je juist niet zeggen hier, daar gaan mensen misbruik van maken
ik heb een veldbedjequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit soort dingen moet je juist niet zeggen hier, daar gaan mensen misbruik van maken
Ach, het is eerder een disclaimer en ik denk dat iedereen te lam is om dit te onthouden, ik heb gewoon een excuus zwart op witquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, slim jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, iemand, onthoud dit:
- geen mix na bier
- vraag geen privé dingen, ik ben nogal loslippig met drank op
"Zijn de geruchten nou waar? Heeft Naatje echt een afgeschoten kinderarm met een appel in de hand tussen zijn benen bungelen?"quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet al meteen wat er gaat gebeuren op de meetEr wordt privé heel veel aan je gevraagd waarschijnlijk
Mja, ik van die matrasjes die zichzelf opblazen. Maar alsnog, ik slaap OF in het bed van de ouders van Myra, OF op de fatboy.quote:
mn pincode weet ik toch niet uit mijn hoofd en wat ik met jou uitspook is ook niet boeiend. Hoeveel erger kan het worden?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet al meteen wat er gaat gebeuren op de meetEr wordt privé heel veel aan je gevraagd waarschijnlijk
Het zal je maar gezegd worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mn pincode weet ik toch niet uit mijn hoofd en wat ik met jou uitspook is ook niet boeiend. Hoeveel erger kan het worden?
dat bevestig ik bij deze alvastquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"Zijn de geruchten nou waar? Heeft Naatje echt een afgeschoten kinderarm met een appel in de hand tussen zijn benen bungelen?"
Zeg nou zelf, interesseert het jou wat als twee pubers het onder de douche doen of alleen maar handjes vasthouden?quote:
lolwasquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"Zijn de geruchten nou waar? Heeft Naatje echt een afgeschoten kinderarm met een appel in de hand tussen zijn benen bungelen?"
Neuh, ik zal dat ook niet vragen hoor. Het kwam alleen zo fout over, alsof jullie samenzijn nooit boeiend is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, interesseert het jou wat als twee pubers het onder de douche doen of alleen maar handjes vasthouden?
Voor een buitenstaander is het dat toch ook niet echt? Ik bedoel, sekstips hoef je niet uit te wisselenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik zal dat ook niet vragen hoor. Het kwam alleen zo fout over, alsof jullie samenzijn nooit boeiend is.
quote:
Voor een buitenstaander niet, voor mij des te meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik zal dat ook niet vragen hoor. Het kwam alleen zo fout over, alsof jullie samenzijn nooit boeiend is.
Nou.. Ik las eerder vanmorgen dat een groot gedeelte niet wist dat je ballen een paar graden kouder waren dan de rest van je lichaam. Dan ga je toch twijfelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een buitenstaander is het dat toch ook niet echt? Ik bedoel, sekstips hoef je niet uit te wisselen
Een groot gedeelte? 2 pubers...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou.. Ik las eerder vanmorgen dat een groot gedeelte niet wist dat je ballen een paar graden kouder waren dan de rest van je lichaam. Dan ga je toch twijfelen.
Ja, dat was wel ernstig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou.. Ik las eerder vanmorgen dat een groot gedeelte niet wist dat je ballen een paar graden kouder waren dan de rest van je lichaam. Dan ga je toch twijfelen.
Middelbare school biologie, Naatquote:
Ik ben biologie helemaal vergeten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Middelbare school biologie, NaatBasiskennis menselijk lichaam.
Dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Middelbare school biologie, NaatBasiskennis menselijk lichaam.
Anders moeten we het een keer bij ons in de buurt doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm er komen echt bijna alleen maar toffe mensen
Ik baal echt dat ik die dag er voor op vakantie ben!
Ja vastquote:
Afzeggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm er komen echt bijna alleen maar toffe mensen
Ik baal echt dat ik die dag er voor op vakantie ben!
GEEN SCHOOL IN DE VAKANTIE, maar serieus: ik ben echt alles vergeten hoor, het was een biologiedocente...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vastSlecht excuus. Ik neem zaterdag m'n Campbell Biology boek mee, kan je studeren
Ook de biologiedocente weten dat de ballen van een man een paar graden koeler zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GEEN SCHOOL IN DE VAKANTIE, maar serieus: ik ben echt alles vergeten hoor, het was een biologiedocente...
Natuurlijk, maar dat weet ik niet, daar gaat het om, en de oorzaak is de biologiedocente. En gebrek aan motivatie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de biologiedocente weten dat de ballen van een man een paar graden koeler zijn
Ja lijkt me tofquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Anders moeten we het een keer bij ons in de buurt doen.
Boh gek, hooguit 10 minuten lopen als ik die wijk een beetje zag van de weekquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja lijkt me tof
In de buurt van Amsterdam of zo...
Nja Rotterdam is voor mij ook geen probleem hoor, maar lastig te bereiken vanuit Marokko
Nu nog een slachtoffer met een achtertuinquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja lijkt me tof
In de buurt van Amsterdam of zo...
Nja Rotterdam is voor mij ook geen probleem hoor, maar lastig te bereiken vanuit Marokko
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu nog een slachtoffer met een achtertuin
Veel verschil maakt het niet toch, 010 en Marokko?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu nog een slachtoffer met een achtertuin
Veel verschil maakt het niet toch, 010 en Marokko?
Niet waarquote:
Je hebt geen lastige buren en ouders?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet waar
Mijn tuin heeft drie terrassen. Waarvan twee overdekt
Dit. Rotterdam is veels te ver weg, voor mensen die geen auto hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Mag het ook een keer in het midden/oosten des lands zijn?
Het oosten is voor mij ook te ver weg, mocht ik geen auto hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Dit. Rotterdam is veels te ver weg, voor mensen die geen auto hebben
Tevens dit inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij is de meet al eens in het oosten geweest.
Mijn buren zijn totaal niet lastig, ze interesseren zich niet in onsquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt geen lastige buren en ouders?
Je hebt genoeg slaapruimte?
Je hebt een zwemgelegenheid in de buurt?
Voor jou is het bereikbaar. En bereikbaar is ook maar een relatieve term. Alles is bereikbaar, zelfs Schubbekutteveen.quote:
Ja, maar ik ben blij dat het eindelijk eens in het westen isquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou is het bereikbaar. En bereikbaar is ook maar een relatieve term. Alles is bereikbaar, zelfs Schubbekutteveen.
In Emmen zaten we dicht bij een recreatiegebied --> Zwemmen en zonnen alvorens de BBQ aanging.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn buren zijn totaal niet lastig, ze interesseren zich niet in ons. Huis heeft vijf slaapkamers, allen voorzien van een bed, op zolder nog twee losse matrassen. Anders de woonkamer/keuken. Daar kan ik 25 man wel in kwijt
Zwemgelegenheid is afhankelijk van wat je zoekt
voor deze meet welquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Leuk leuk..
De locatie is dus nog niet zeker ?
Oh, zo. Die hebben wij in Enschede ook welquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In Emmen zaten we dicht bij een recreatiegebied --> Zwemmen en zonnen alvorens de BBQ aanging.
Bij mij zit er een zwembad in de buurt --> Zwemmen en uitbrakken the day after.
Dat soort dingen
Jawel, Roffa.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Leuk leuk..
De locatie is dus nog niet zeker ?
Aye. Wordt hem dus niet voor mij.quote:
Waar kom je vandaan dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Aye. Wordt hem dus niet voor mij.
Zou wel een grappig verjaardagfeestje zijn
Lelystadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook nog in Lelystad een meet proberen te organiseren voor ik ga verhuizen. Hier is immers ruimte zat
Als hij dichterbij is wel? Ik vind dat je nog een keer bier moet drinken met Huppelmuts en mij. Nodigen we Patje1987 ook uit.quote:
Lelijkstadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook nog in Lelystad een meet proberen te organiseren voor ik ga verhuizen. Hier is immers ruimte zat
Nah, gewoon geen zin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als hij dichterbij is wel? Ik vind dat je nog een keer bier moet drinken met Huppelmuts en mij. Nodigen we Patje1987 ook uit.
quote:
Ik woon enorm afgelegen in een villawijk. Vlak achter ons huis (10 minuten lopen) strandjequote:
Dat kan ook buiten Lelystadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Ik woon enorm afgelegen in een villawijk. Vlak achter ons huis (10 minuten lopen) strandjeGrote tuin met overkapping voor een BBQ
Ik weet het, maar met de stad zelf heb je niets te maken. Hell, je kan zelfs bij mijn huis komen zonder ook maar de bebouwde kom in te rijdenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook buiten Lelystad
Nee, gekheid. Klinkt goed. De stad is alleen zo lelijk
Ik moet met 't OV, dus ik moet sowieso de stad inquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet het, maar met de stad zelf heb je niets te maken. Hell, je kan zelfs bij mijn huis komen zonder ook maar de bebouwde kom in te rijden
Het is de overweging waard.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Ik woon enorm afgelegen in een villawijk. Vlak achter ons huis (10 minuten lopen) strandjeGrote tuin met overkapping voor een BBQ
Ja hoi op die manier geloven ze nooit dat wij geen stel zijn hequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als hij dichterbij is wel? Ik vind dat je nog een keer bier moet drinken met Huppelmuts en mij. Nodigen we Patje1987 ook uit.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet het, maar met de stad zelf heb je niets te maken. Hell, je kan zelfs bij mijn huis komen zonder ook maar de bebouwde kom in te rijden
Ja, dahaag. Zaterdag gaat mooi door.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie stemt er voor een andere datum, zodat de baas der bazen SSB, ook present kan zijn ??
Ik stem voor een 2e meet, later deze zomer. Bij voorkeur dan ook aan 'onze' kant van het landquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie stemt er voor een andere datum, zodat de baas der bazen SSB, ook present kan zijn ??
Mono wil een meet geven, Royco1 heeft al ja gezegd op de vraag om een BBQ bij hem in de KROEG te gevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stem voor een 2e meet, later deze zomer. Bij voorkeur dan ook aan 'onze' kant van het land
Precies, de bazenkant van het landquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stem voor een 2e meet, later deze zomer. Bij voorkeur dan ook aan 'onze' kant van het land
FOK! on tour.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono wil een meet geven, Royco1 heeft al ja gezegd op de vraag om een BBQ bij hem in de KROEG te geven![]()
Komt goed!
FOK! komt naar je toe deze zomer
SopSopBaby serieus nemenquote:
Met andere woorden, je past er naadloos tussenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik weet zeker dat het verstandig is dat ik niet aanwezig ben, aangezien ik me sowieso zwaar zal misdragen
Het is voor jullie bestwil / veiligheid misschien wel beter dat ik niet aanwezig ben.
Bij serieusquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe legde je de klemtoon in die zin?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik zie net Goldstrike staan. Dat ga ik dus gigantisch uit de weg he
16 jaar of ouder lijkt mij bijzonder handig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef Spijker83 het volgende:
Zijn er nog criteria waaraan je moet voldoen om te mogen komen?
Behalve dan Drank/Vlees oid meenemen?
16 jaar ben ik toch al wel een tijdje geweest..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
16 jaar of ouder lijkt mij bijzonder handig.
Vervoer hebben/kunnen regelen. En als je wilt overnachten, bij Myra is amper tot geen plek meer. Dus een van de mensen die dichtbij wonen lief aankijken.
Buiten, dan moet het natuurlijk wel overdekt zijn hčquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
16 jaar ben ik toch al wel een tijdje geweest..
Vervoer geen probleem.. Veldbed, heb ik dus bed buiten kan ook = geen probleem..
Maar dus geen postgeschiedenis nodig of zo? Ben wel eens benieuwd namelijk..
Ik kan onderweg wel vast proevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik heb er zin inJullie moeten allemaal een stuk taart eten
Done.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
Oh, doe je antwoord op de DM even PM'en, ik ben mobiel
Mono niet. Die komt met Huppel en mij mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:31 schreef smegmanus het volgende:
Mono und JJH, even voor de duidelijkheid : ik haal jullie nu wel of niet uit Zwolle op?
Ok ja dan zou ik speciaal voor JJH naar Zwolle moeten of JJH komt naar Almelo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mono niet. Die komt met Huppel en mij mee.
Ik ga Ratel PM'enquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ok ja dan zou ik speciaal voor JJH naar Zwolle moeten of JJH komt naar Almelo.
We wachten af.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga Ratel PM'enZe kan meerijden, toch?
En terecht, Huppel en Monoquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
Lucky bastard die Smegma.
Sowieso dat hij kan komen, en dan ook nog eens met Samzz en Ratel in een auto mogen zitten.
Hoewel ik ook niet mag klagen met 2 Huppels en Mono
Schat er wordt speciaal voor jou gigantisch omgereden!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
Lucky bastard die Smegma.
Sowieso dat hij kan komen, en dan ook nog eens met Samzz en Ratel in een auto mogen zitten.
Hoewel ik ook niet mag klagen met 2 Huppels en Mono
ik leef nog wel hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
Straks eens kijken of ik nogmaals met ruler in contact kan komen om alles definitief kort te sluiten
En dan even bekijken wat ik allemaal mee moet nemen en zorgen dat ik vrijdag alles al gepakt heb, vrijdag onverwacht nog een pokeravond bij gekomen en moet zaterdag ook om 6:15 op mn werk zijn, na mijn werk enkel tijd om te douchen, ik word echt een suffe reisgenoot, haha
Ik heb 3 manspersonen in de auto!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
Oei oei, 2 vrouwmenschen in mijnen voiture voor meer dan twee uur.
[ afbeelding ]
LOL, die was echt f*cking snelquote:
Nou echt he!quote:
moah, zit nog 50 seconde tussenquote:
Dan nogquote:
wel lief blijven hequote:
Als jij Kaat thuis laat blijf ik liefquote:
ow, dit geld ook voor mij. ik kan ook overal wel slapenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:35 schreef Zokunen het volgende:
Oh en ik slaap rustig op de vloer, dat boeit me echt geen biet, is maar 1 nachtje immers
die laat ik thuisquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij Kaat thuis laat blijf ik lief
Tevens besluit ik voor myraela dat jij NIET aan de Jägermeister mag!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dit geld ook voor mij. ik kan ook overal wel slapen
Worstebroodjes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:34 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik breng sowieso bier mee, en een kussen en slaapzak
Vers producten zie ik niet zo zitten (reistijd en zulks), dus ik zat te denken aan chips/nootjes oid, maar als iemand nog een geniaal idee heeft...
Dan blijf ik liefquote:
ik neem al kanon meequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tevens besluit ik voor myraela dat jij NIET aan de Jägermeister mag!
dan neem ik liever kanon meequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter neem je Gulpener Gladiator mee.
Neequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:40 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik kan wel een fles jagermeister in de diepvries gooien zaterdag
I... must.... obey......quote:
Ik gaf maar een suggestie hč?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
Worstenbroodjes kan ik wel regelen melting, voor bij het tosti ontbijt
Ik kan wel meuk meenemen voor zelfgemaakte knoflooksaus en een gepimpte wijcko (oid) satesaus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gaf maar een suggestie hč?
Ik ben er namelijk niet bij het ontbijt.![]()
Maar ik wil eigenlijk voorstellen dat Myr zelf niets regelt.
Ze stelt immers het huis en de bbq al ter beschikking.
Dan zou jij bv de sausjes kunnen doen.
Waarom? Lekker stienk oit moend!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:48 schreef Zokunen het volgende:
Moet me met de knoflooksaus dan alleen wel inhouden denk ik
Ik sla wel eens door, dan doet het echt "pijn" aan je bek zoveel knoflook gooi ik er dan inquote:
Snap ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:50 schreef Zokunen het volgende:
Mja kijk, het maakt mij niet uit, maar wil het niet dubbel/onnodig meebrengen
Een doos bananen regel ik zo, 18 kilo ongeveer, maar dat lijkt me zo onzinnig veelquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Dan zou ik zeggen... kies voor het fruit. Nog niemand heeft zich daar voor gemeld.
das wel een onmeunig ontbijtquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een doos bananen regel ik zo, 18 kilo ongeveer, maar dat lijkt me zo onzinnig veel
Kies dan voor bv wat blikken fruit cocktail en wat blikken ananas. (Of beter.... verse ananasquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een doos bananen regel ik zo, 18 kilo ongeveer, maar dat lijkt me zo onzinnig veel
Blik fruit is enkel voor goedkope sangria en bowls.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kies dan voor bv wat blikken fruit cocktail en wat blikken ananas. (Of beter.... verse ananas)
Maak dan zelf wat verse fruit cocktail.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Blik fruit is enkel voor goedkope sangria en bowls.
En 1 of 2 ananassen neem ik zo mee hoor
Te ver van huis dit, daarom zit ik ook te vissen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Maak dan zelf wat verse fruit cocktail.
In een koelbox met wat elementen erin kan dat toch best?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Te ver van huis dit, daarom zit ik ook te vissen.
Had anders een pasta salade gemaakt, maar met die reistijd enz begin ik er niet aan.
Wie heeft het over ei, en wie heeft het over ongekoeld?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef Zokunen het volgende:
Versproducten waaronder ei ga ik niet 2 uur ongekoeld "laten" vervoeren.
In de pasta salade waar ik gek van ben zit ei, dus dat doe ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heeft het over ei, en wie heeft het over ongekoeld?
Daarom had ik het over verse fruitcocktail, en een koelbox.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In de pasta salade waar ik gek van ben zit ei, dus dat doe ik niet.
En op de meet ga ik die salade echt niet redden. Want pasta koken, meuk erbij, af laten koelen etc.
Pijpenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kies dan voor bv wat blikken fruit cocktail en wat blikken ananas. (Of beter.... verse ananas)
Ik ga jou denk ik heel deftig een kushandje geven als ik door heb wie je bent voor je weet wie ik benquote:
Ik heb een foto van jou hequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ga jou denk ik heel deftig een kushandje geven als ik door heb wie je bent voor je weet wie ik ben
Maar serieus je blijft wel een soort van heldin
Gewoon een baas zijnde vrouwelijk figuurquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou he![]()
Hoezo heldin?
Sommige reacties moet je gewoon even quoten, dit is daar 1 van!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gewoon een baas zijnde vrouwelijk figuur
Sommige daarvan moet je ook gewoon in je fobo of je sig zetten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige reacties moet je gewoon even quoten, dit is daar 1 van!
Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sommige daarvan moet je ook gewoon in je fobo of je sig zetten.
Ik wil nu een schouder om op te huilenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil nu een schouder om op te huilen
Owjaquote:
Tante overleden gisteren.quote:
Ow dat wist ik niet. Sterktequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tante overleden gisteren.
Daarom neem ik huppelkind ook mee zaterdag. Dat vinden jullie vast niet erg
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tante overleden gisteren.
Daarom neem ik huppelkind ook mee zaterdag. Dat vinden jullie vast niet erg
Geeft niet, je hoeft echt niet alwetend te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Sterkte
Nee, niemand die dat erg vind denk
Dank je allebei!quote:
Gecondoleerd en sterkte voor jou en familiequote:
Tuurlijk niet! Die kleine doerak erbij maakt de meet nog leuker.quote:Daarom neem ik huppelkind ook mee zaterdag. Dat vinden jullie vast niet erg
Geeft niks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte voor jou en familie![]()
[..]
Tuurlijk niet! Die kleine doerak erbij maakt de meet nog leuker.mijn god wat een ondeugd.
(wat een kutterige posts zo..van het ene uiterste naar het andere, sorry)
Valt Huppelkind nog verder te verpesten of heeft Ez alles al gedaan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks!
En mijn zoon was heel lief tot hij Ez ontmoette
Hij is ajacied!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt Huppelkind nog verder te verpesten of heeft Ez alles al gedaan?
Oh ja, dat is waar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ajacied!
Jij kan hem niet verder verpesten!
Nee, hij wil dan naar de Arenaquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar.
Mag ik hem meenemen voor een rondleiding door de kuip?
De prijzenkastquote:
quote:
Geen woord gelogen tochquote:
Nee, mijn stiefvader walgt van knoflook, dus die hebben we nooit gehaald.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
@myra, als ik sausjes ga maken, heb je een knoflookpers? geen zin om te snijden
als we het zaterdag maar weten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mijn stiefvader walgt van knoflook, dus die hebben we nooit gehaald.
Bummer, want ik houd van knoflook.
Oh en ik kom net thuis, dus ik ga morgen wel op jullie PM's reageren. Niceness.
Oh jeequote:Op donderdag 7 juli 2011 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zorgen dat ik kom, IK MOET gewoon komen
Ik wil Faye in het echt zien, ik vind haar zo schattig klinken
Whehehehehe
Da's niet erg, want knoflook hoor je toch te snijden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mijn stiefvader walgt van knoflook, dus die hebben we nooit gehaald.
Bummer, want ik houd van knoflook.
Oh en ik kom net thuis, dus ik ga morgen wel op jullie PM's reageren. Niceness.
Voor vrijdag laten we het sowieso wetenquote:Op donderdag 7 juli 2011 03:03 schreef Myraela het volgende:
Het enige probleem voor mij dat ik ook tegen mono zei is dat het erg last-minute is voor zo'n behoorlijke verandering. Maar als niemand dat erg vind ben ik wel de laatste die klaagt.
Ik kan zelf alleen niet komen tenzij er een auto vanuit Rotterdam gaat, want 40 euro voor het OV gaat me te ver.
Ik zou het wel graag voor vrijdag weten.
Ze zegt altijd zo lief hoi door de telefoon.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zorgen dat ik kom, IK MOET gewoon komen
Ik wil Faye in het echt zien, ik vind haar zo schattig klinken
Whehehehehe
Ik zeg neequote:Op donderdag 7 juli 2011 02:45 schreef Monopoly het volgende:
OPTIE
Ik sprak Myraela net over den msn (zonder cam).... En het is mij vanmorgen ter sprake gekomen dat mijn ouders zaterdag een week weg gaan met de camper.
Met andere woorden, ik heb het huis voor mij alleen.
Ik woon in Lelystad. Ik zag dat iedereen uit het hele land kwam met uitzondering van een paar users uit Rotterdam zelf.
Ik woon met mijn ouders in een vrijstaand huis met een grote tuin eromheen. Slaap plekken zat dus, en een tuin om fijn in te chillen.
Myra zei dat de meet ook hier gehouden kon worden, mits iedereen dat een goed idee vond.
Om het even te benadrukken, ik ben niet uit op confusie tussen iedereen of om dit te "kapen" , maar gezien het feit dat 80% uit half Nederland komt leek het mij wel een "optie"...
Laat weten wat je hier van vind
Heb jij wel gelezen dat Myraela NIET komt als het in lelijkstad is?quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:42 schreef smegmanus het volgende:
Ik zeg, het maakt mij niet zoveel uit.
Zolang ik maar een bed heb
Ja dikke lul (mijn woordkeuzequote:Op donderdag 7 juli 2011 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij wel gelezen dat Myraela NIET komt als het in lelijkstad is?
Liefquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dikke lul (mijn woordkeuze), dan haal ik haar persoonlijk wel op hoor.
Tussen 3 en 4 als ik het goed hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:02 schreef Spijker83 het volgende:
Zit er nog steeds over na te denken..
Zou ik ook gaan??
Wat is eigenlijk de aanvangstijd? (sluitingstijd zal er wel niet zijn)
Hhhmm.. Das op zich wel lekker lang. Moet helaas waarschijnlijk wel weer richting huis (of ergens pitten). Dan is het best een lange rit op en neer..quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 als ik het goed heb
Bij Myraela is het vol misschien kan je bij Jofu terecht, moet je hem even aansprekenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:43 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hhhmm.. Das op zich wel lekker lang. Moet helaas waarschijnlijk wel weer richting huis (of ergens pitten). Dan is het best een lange rit op en neer..
Haha je gaat toch niet zomaar vreemden in je huis laten slapen? Ben gewoon ook een beetje een schijterd hoor. Gevoel van onbekend/alleen zijn. Wat als het toch niet iets voor mij is..quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij Myraela is het vol misschien kan je bij Jofu terecht, moet je hem even aanspreken
We beloven plechtig dat je alleen mee hoeft te doen aan de orgie/gangbang/sm-sessie als je het zelf wilt!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha je gaat toch niet zomaar vreemden in je huis laten slapen? Ben gewoon ook een beetje een schijterd hoor. Gevoel van onbekend/alleen zijn. Wat als het toch niet iets voor mij is..
Damn die onzekerheid..
Haha nice! Dat lucht wel weer opquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We beloven plechtig dat je alleen mee hoeft te doen aan de orgie/gangbang/sm-sessie als je het zelf wilt!
SM?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We beloven plechtig dat je alleen mee hoeft te doen aan de orgie/gangbang/sm-sessie als je het zelf wilt!
Er komen er vast nog wel meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha nice! Dat lucht wel weer opDenk dat ik toch wacht op de volgende meeting (wellicht in Lelystad..)
Gewoon omdat het kan moet jij in een mankini komenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SM?
Is er een dresscode? Allemaal in het leer of latex ofzo?
Ik wil nog wel gewoon rustig kunnen eten en zuipen zonder dat jij de hele tijd aan me zitquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komen er vast nog wel meer![]()
U is welkom!
[..]
Gewoon omdat het kan moet jij in een mankini komen
U... Waarom?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komen er vast nog wel meer![]()
U is welkom!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel gewoon rustig kunnen eten en zuipen zonder dat jij de hele tijd aan me zit
Daar doe ik het voor he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Thnx babe ik kon een goede knorr wel ff gebruiken
Ik wilquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De 77 lager die ik mee zou nemen moet wachten tot de volgende meet, mijn 'leverancier' zie ik volgende week pas weer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Effe wat flesjes bier halen vandaag.
Ik heb twee flesjes + twee Punk IPA voor Huppel mee. Maar daar moeten jullie vanaf blijven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De 77 lager die ik mee zou nemen moet wachten tot de volgende meet, mijn 'leverancier' zie ik volgende week pas weer.
Bikini weer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Als het weer zaterdag is zoals het vandaag is, dan
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb twee flesjes + twee Punk IPA voor Huppel mee. Maar daar moeten jullie vanaf blijven.
Wasda?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb twee flesjes + twee Punk IPA voor Huppel mee. Maar daar moeten jullie vanaf blijven.
Dat was mij al bekend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest lachen, alsof ik het idee heb dat ik iets te vertellen hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was mij al bekend.
Hoewel ik wel een slokje van dat Punk spul wil proeven. Mits toestemming van Huppel uiteraard.
Jurkjesweerquote:
False sense of securityquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen, alsof ik het idee heb dat ik iets te vertellen heb
Jij vraagt huppel om toestemming?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was mij al bekend.
Hoewel ik wel een slokje van dat Punk spul wil proeven. Mits toestemming van Huppel uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen, alsof ik het idee heb dat ik iets te vertellen heb
Ik moet WT nog even te vriend houdenquote:
Ik was ook helemaal van mn a propos meteen jaquote:
Ah is dat het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik moet WT nog even te vriend houden
Mezelf kennende geef ik hem gewoon 1 fles en zeg hier proef!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah is dat het.
Maar zaterdag ruk je dus gewoon die flessen uit haar handen en gooit ze naar binnen
Je weet dat ie het anders gewoon zelf pakt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mezelf kennende geef ik hem gewoon 1 fles en zeg hier proef!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
1. "Hups, kijk een neger met een roze polo!" *wijst naar buiten*
2. Hups draait zich om, om te kijken waar ik naar wijs.
3. ????
4. Profit Bier!
Ik weet dat als ik het een lekker biertje vind en hij ook dat hij dan zorgt dat er meer van dat bier is als ik weer naar Purm komquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat ie het anders gewoon zelf pakt.
Dan heb je voor jezelf nog het idee dat het uit vrije wil is.
Oh het is dus eigenbelang, jij uitgekookt vrouwmensquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik weet dat als ik het een lekker biertje vind en hij ook dat hij dan zorgt dat er meer van dat bier is als ik weer naar Purm kom
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh het is dus eigenbelang, jij uitgekookt vrouwmens
Nemoquote:
/carequote:
Alles wat ik hier zeg gaat verkeerd opgevat worden, laat ik maar mijn mond houden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/care
Veel lelijker kan ik niet worden
Geen angst, ik drink alleen bier.quote:
Alles al in huis voor de taarten, Samzz?quote:
Motherfucker. Ik schrok vanmorgen, ik dacht dat Myr weer zwart wasquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Motherfucker. Ik schrok vanmorgen, ik dacht dat Myr weer zwart was
Ik raakte ook al fucking in de war gisternacht.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik kom als het in Rotterdam is!
Nu is het zeker
ik deel deze meningquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:28 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zeg deze bij Myr, en later een keer bij Mono.
Als zijn ouders maar op vakantie zijn.quote:
Ik ga zo naar de slijter, ik zal zo ook effe een Punk IPA voor je meenemen dan. En gelijk een Hardcore IPA als je durft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik moet WT nog even te vriend houden
Ik durf alles aan. Alleen drink ik een speciaalbiertje liever op een 'normale' avond, in plaats van op een meet waarop veel mensen voor de kwantiteit gaan in plaats van kwaliteit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de slijter, ik zal zo ook effe een Punk IPA voor je meenemen dan. En gelijk een Hardcore IPA als je durft.
Kaput machen.quote:
Ik zal je kleine baken in de woeste zee der fokkers zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik durf alles aan. Alleen drink ik een speciaalbiertje liever op een 'normale' avond, in plaats van op een meet waarop veel mensen voor de kwantiteit gaan in plaats van kwaliteit.
[..]
Kaput machen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal je kleine baken in de woeste zee der fokkers zijn.
Teringzooi daar, buurman van mij werkt ook aan die constructie.quote:
Ik heb een foto gezien die zag er idd niet fraai uit...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Teringzooi daar, buurman van mij werkt ook aan die constructie.
Er is blijkbaar een kraanwagen ergens tegenaan gereden waardoor de constructie geklapt is.quote:
Deze mening deel ik ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als zijn ouders maar op vakantie zijn.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Als er zaterdag zoiets met de kuip gebeurd wil ik er wel ff heen hoor
Ja wat? Dat ding staat sowieso al op instortenquote:
Heul niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Dat ding staat sowieso al op instorten
Oh ja klopt.quote:
Nou dat is eigenlijk wel waarquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja klopt.
Het spel van feyenoord staat op instorten het stadion (nog) niet
Poetsen zul jequote:Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ouders weg is toch minder leuk dan gedacht. Vuilnisbak legen, kattenbak schoonmaken, afwas verzamelen van meerdere dagen totdat het zoveel is dat ik echt niet meer wil beginnen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ouders weg is toch minder leuk dan gedacht. Vuilnisbak legen, kattenbak schoonmaken, afwas verzamelen van meerdere dagen totdat het zoveel is dat ik echt niet meer wil beginnen.
quote:
Ik ben niet meer zo zeker van het kampioensschap als er niet snel een spits gehaald word, en die japanner niet blijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |