Ik kan onderweg wel vast proevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik heb er zin inJullie moeten allemaal een stuk taart eten
Done.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
Oh, doe je antwoord op de DM even PM'en, ik ben mobiel
Mono niet. Die komt met Huppel en mij mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:31 schreef smegmanus het volgende:
Mono und JJH, even voor de duidelijkheid : ik haal jullie nu wel of niet uit Zwolle op?
Ok ja dan zou ik speciaal voor JJH naar Zwolle moeten of JJH komt naar Almelo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mono niet. Die komt met Huppel en mij mee.
Ik ga Ratel PM'enquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ok ja dan zou ik speciaal voor JJH naar Zwolle moeten of JJH komt naar Almelo.
We wachten af.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga Ratel PM'enZe kan meerijden, toch?
En terecht, Huppel en Monoquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
Lucky bastard die Smegma.
Sowieso dat hij kan komen, en dan ook nog eens met Samzz en Ratel in een auto mogen zitten.
Hoewel ik ook niet mag klagen met 2 Huppels en Mono
Schat er wordt speciaal voor jou gigantisch omgereden!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
Lucky bastard die Smegma.
Sowieso dat hij kan komen, en dan ook nog eens met Samzz en Ratel in een auto mogen zitten.
Hoewel ik ook niet mag klagen met 2 Huppels en Mono
ik leef nog wel hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
Straks eens kijken of ik nogmaals met ruler in contact kan komen om alles definitief kort te sluiten
En dan even bekijken wat ik allemaal mee moet nemen en zorgen dat ik vrijdag alles al gepakt heb, vrijdag onverwacht nog een pokeravond bij gekomen en moet zaterdag ook om 6:15 op mn werk zijn, na mijn werk enkel tijd om te douchen, ik word echt een suffe reisgenoot, haha
Ik heb 3 manspersonen in de auto!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
Oei oei, 2 vrouwmenschen in mijnen voiture voor meer dan twee uur.
[ afbeelding ]
LOL, die was echt f*cking snelquote:
Nou echt he!quote:
moah, zit nog 50 seconde tussenquote:
Dan nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |