Ik kan onderweg wel vast proevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik heb er zin inJullie moeten allemaal een stuk taart eten

Done.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
Oh, doe je antwoord op de DM even PM'en, ik ben mobiel

Mono niet. Die komt met Huppel en mij mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:31 schreef smegmanus het volgende:
Mono und JJH, even voor de duidelijkheid : ik haal jullie nu wel of niet uit Zwolle op?

Ok ja dan zou ik speciaal voor JJH naar Zwolle moeten of JJH komt naar Almelo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mono niet. Die komt met Huppel en mij mee.

Ik ga Ratel PM'enquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ok ja dan zou ik speciaal voor JJH naar Zwolle moeten of JJH komt naar Almelo.
We wachten af.

Dat sowiesoquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga Ratel PM'enZe kan meerijden, toch?

En terecht, Huppel en Monoquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
Lucky bastard die Smegma.
Sowieso dat hij kan komen, en dan ook nog eens met Samzz en Ratel in een auto mogen zitten.
Hoewel ik ook niet mag klagen met 2 Huppels en Mono

Schat er wordt speciaal voor jou gigantisch omgereden!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
Lucky bastard die Smegma.
Sowieso dat hij kan komen, en dan ook nog eens met Samzz en Ratel in een auto mogen zitten.
Hoewel ik ook niet mag klagen met 2 Huppels en Mono

ik leef nog wel hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
Straks eens kijken of ik nogmaals met ruler in contact kan komen om alles definitief kort te sluiten
En dan even bekijken wat ik allemaal mee moet nemen en zorgen dat ik vrijdag alles al gepakt heb, vrijdag onverwacht nog een pokeravond bij gekomen en moet zaterdag ook om 6:15 op mn werk zijn, na mijn werk enkel tijd om te douchen, ik word echt een suffe reisgenoot, haha

Ik heb 3 manspersonen in de auto!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
Oei oei, 2 vrouwmenschen in mijnen voiture voor meer dan twee uur.
[ afbeelding ]

LOL, die was echt f*cking snelquote:

Nou echt he!quote:

moah, zit nog 50 seconde tussenquote:

Dan nogquote:

wel lief blijven hequote:

Als jij Kaat thuis laat blijf ik liefquote:

ow, dit geld ook voor mij. ik kan ook overal wel slapenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:35 schreef Zokunen het volgende:
Oh en ik slaap rustig op de vloer, dat boeit me echt geen biet, is maar 1 nachtje immers

die laat ik thuisquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij Kaat thuis laat blijf ik lief

Tevens besluit ik voor myraela dat jij NIET aan de Jägermeister mag!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dit geld ook voor mij. ik kan ook overal wel slapen

Worstebroodjes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:34 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik breng sowieso bier mee, en een kussen en slaapzak
Vers producten zie ik niet zo zitten (reistijd en zulks), dus ik zat te denken aan chips/nootjes oid, maar als iemand nog een geniaal idee heeft...

Dan blijf ik liefquote:

ik neem al kanon meequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tevens besluit ik voor myraela dat jij NIET aan de Jägermeister mag!

dan neem ik liever kanon meequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter neem je Gulpener Gladiator mee.

Neequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:40 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik kan wel een fles jagermeister in de diepvries gooien zaterdag

I... must.... obey......quote:

Ik gaf maar een suggestie hè?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
Worstenbroodjes kan ik wel regelen melting, voor bij het tosti ontbijt

Ik kan wel meuk meenemen voor zelfgemaakte knoflooksaus en een gepimpte wijcko (oid) satesaus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gaf maar een suggestie hè?
Ik ben er namelijk niet bij het ontbijt.![]()
Maar ik wil eigenlijk voorstellen dat Myr zelf niets regelt.
Ze stelt immers het huis en de bbq al ter beschikking.
Dan zou jij bv de sausjes kunnen doen.

Waarom? Lekker stienk oit moend!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:48 schreef Zokunen het volgende:
Moet me met de knoflooksaus dan alleen wel inhouden denk ik

Ik sla wel eens door, dan doet het echt "pijn" aan je bek zoveel knoflook gooi ik er dan inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |