wel lief blijven hequote:
Als jij Kaat thuis laat blijf ik liefquote:
ow, dit geld ook voor mij. ik kan ook overal wel slapenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:35 schreef Zokunen het volgende:
Oh en ik slaap rustig op de vloer, dat boeit me echt geen biet, is maar 1 nachtje immers
die laat ik thuisquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij Kaat thuis laat blijf ik lief
Tevens besluit ik voor myraela dat jij NIET aan de Jägermeister mag!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dit geld ook voor mij. ik kan ook overal wel slapen
Worstebroodjes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:34 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik breng sowieso bier mee, en een kussen en slaapzak
Vers producten zie ik niet zo zitten (reistijd en zulks), dus ik zat te denken aan chips/nootjes oid, maar als iemand nog een geniaal idee heeft...
Dan blijf ik liefquote:
ik neem al kanon meequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tevens besluit ik voor myraela dat jij NIET aan de Jägermeister mag!
dan neem ik liever kanon meequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter neem je Gulpener Gladiator mee.
Neequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:40 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik kan wel een fles jagermeister in de diepvries gooien zaterdag
I... must.... obey......quote:
Ik gaf maar een suggestie hè?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
Worstenbroodjes kan ik wel regelen melting, voor bij het tosti ontbijt
Ik kan wel meuk meenemen voor zelfgemaakte knoflooksaus en een gepimpte wijcko (oid) satesaus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gaf maar een suggestie hè?
Ik ben er namelijk niet bij het ontbijt.![]()
Maar ik wil eigenlijk voorstellen dat Myr zelf niets regelt.
Ze stelt immers het huis en de bbq al ter beschikking.
Dan zou jij bv de sausjes kunnen doen.
Waarom? Lekker stienk oit moend!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:48 schreef Zokunen het volgende:
Moet me met de knoflooksaus dan alleen wel inhouden denk ik
Ik sla wel eens door, dan doet het echt "pijn" aan je bek zoveel knoflook gooi ik er dan inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |