Niet waarquote:
Je hebt geen lastige buren en ouders?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet waar
Mijn tuin heeft drie terrassen. Waarvan twee overdekt
Dit. Rotterdam is veels te ver weg, voor mensen die geen auto hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Mag het ook een keer in het midden/oosten des lands zijn?
Het oosten is voor mij ook te ver weg, mocht ik geen auto hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Dit. Rotterdam is veels te ver weg, voor mensen die geen auto hebben
Tevens dit inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij is de meet al eens in het oosten geweest.
Mijn buren zijn totaal niet lastig, ze interesseren zich niet in onsquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt geen lastige buren en ouders?
Je hebt genoeg slaapruimte?
Je hebt een zwemgelegenheid in de buurt?
Voor jou is het bereikbaar. En bereikbaar is ook maar een relatieve term. Alles is bereikbaar, zelfs Schubbekutteveen.quote:
Ja, maar ik ben blij dat het eindelijk eens in het westen isquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou is het bereikbaar. En bereikbaar is ook maar een relatieve term. Alles is bereikbaar, zelfs Schubbekutteveen.
In Emmen zaten we dicht bij een recreatiegebied --> Zwemmen en zonnen alvorens de BBQ aanging.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn buren zijn totaal niet lastig, ze interesseren zich niet in ons. Huis heeft vijf slaapkamers, allen voorzien van een bed, op zolder nog twee losse matrassen. Anders de woonkamer/keuken. Daar kan ik 25 man wel in kwijt
Zwemgelegenheid is afhankelijk van wat je zoekt
voor deze meet welquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Leuk leuk..
De locatie is dus nog niet zeker ?
Oh, zo. Die hebben wij in Enschede ook welquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In Emmen zaten we dicht bij een recreatiegebied --> Zwemmen en zonnen alvorens de BBQ aanging.
Bij mij zit er een zwembad in de buurt --> Zwemmen en uitbrakken the day after.
Dat soort dingen
Jawel, Roffa.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Leuk leuk..
De locatie is dus nog niet zeker ?
Aye. Wordt hem dus niet voor mij.quote:
Waar kom je vandaan dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Aye. Wordt hem dus niet voor mij.
Zou wel een grappig verjaardagfeestje zijn
Lelystadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook nog in Lelystad een meet proberen te organiseren voor ik ga verhuizen. Hier is immers ruimte zat
Als hij dichterbij is wel? Ik vind dat je nog een keer bier moet drinken met Huppelmuts en mij. Nodigen we Patje1987 ook uit.quote:
Lelijkstadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook nog in Lelystad een meet proberen te organiseren voor ik ga verhuizen. Hier is immers ruimte zat
Nah, gewoon geen zin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als hij dichterbij is wel? Ik vind dat je nog een keer bier moet drinken met Huppelmuts en mij. Nodigen we Patje1987 ook uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |