Snap ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:50 schreef Zokunen het volgende:
Mja kijk, het maakt mij niet uit, maar wil het niet dubbel/onnodig meebrengen
Een doos bananen regel ik zo, 18 kilo ongeveer, maar dat lijkt me zo onzinnig veelquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Dan zou ik zeggen... kies voor het fruit. Nog niemand heeft zich daar voor gemeld.
das wel een onmeunig ontbijtquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een doos bananen regel ik zo, 18 kilo ongeveer, maar dat lijkt me zo onzinnig veel
Kies dan voor bv wat blikken fruit cocktail en wat blikken ananas. (Of beter.... verse ananasquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een doos bananen regel ik zo, 18 kilo ongeveer, maar dat lijkt me zo onzinnig veel
Blik fruit is enkel voor goedkope sangria en bowls.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kies dan voor bv wat blikken fruit cocktail en wat blikken ananas. (Of beter.... verse ananas)
Maak dan zelf wat verse fruit cocktail.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Blik fruit is enkel voor goedkope sangria en bowls.
En 1 of 2 ananassen neem ik zo mee hoor
Te ver van huis dit, daarom zit ik ook te vissen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Maak dan zelf wat verse fruit cocktail.
In een koelbox met wat elementen erin kan dat toch best?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Te ver van huis dit, daarom zit ik ook te vissen.
Had anders een pasta salade gemaakt, maar met die reistijd enz begin ik er niet aan.
Wie heeft het over ei, en wie heeft het over ongekoeld?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef Zokunen het volgende:
Versproducten waaronder ei ga ik niet 2 uur ongekoeld "laten" vervoeren.
In de pasta salade waar ik gek van ben zit ei, dus dat doe ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heeft het over ei, en wie heeft het over ongekoeld?
Daarom had ik het over verse fruitcocktail, en een koelbox.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In de pasta salade waar ik gek van ben zit ei, dus dat doe ik niet.
En op de meet ga ik die salade echt niet redden. Want pasta koken, meuk erbij, af laten koelen etc.
Pijpenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kies dan voor bv wat blikken fruit cocktail en wat blikken ananas. (Of beter.... verse ananas)
Ik ga jou denk ik heel deftig een kushandje geven als ik door heb wie je bent voor je weet wie ik benquote:
Ik heb een foto van jou hequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ga jou denk ik heel deftig een kushandje geven als ik door heb wie je bent voor je weet wie ik ben
Maar serieus je blijft wel een soort van heldin
Gewoon een baas zijnde vrouwelijk figuurquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou he![]()
Hoezo heldin?
Sommige reacties moet je gewoon even quoten, dit is daar 1 van!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gewoon een baas zijnde vrouwelijk figuur
Sommige daarvan moet je ook gewoon in je fobo of je sig zetten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige reacties moet je gewoon even quoten, dit is daar 1 van!
Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sommige daarvan moet je ook gewoon in je fobo of je sig zetten.
Ik wil nu een schouder om op te huilenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |