De ballen van een man zijn altijd een paar graden kouder dan het lichaamquote:
Huil maar uit op mijn warme zak.quote:
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ballen van een man zijn altijd een paar graden kouder dan het lichaam
Weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi dame. Doen we nu ook weer de ophaaltruc in Almelo of...?quote:
Ligt eraan wat dat ritje me gaat kostenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoi dame. Doen we nu ook weer de ophaaltruc in Almelo of...?
Echt waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Google maar. Heeft iets met zaadopslag te maken.quote:
Ik ga straks even mijn ballen temperaturenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Google maar. Heeft iets met zaadopslag te maken.
dat is een kutfeitje, waarom wist ik het dan niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Google maar. Heeft iets met zaadopslag te maken.
Middelbare school biologiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is een kutfeitje, waarom wist ik het dan niet?
Geen kutfeitje een balfeitje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is een kutfeitje, waarom wist ik het dan niet?
Ik heb maar tot het derde jaar biologie gekregen, maar zelfs ik wist dit.quote:
Ik wist niet dat jij ook naar de meet gingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb maar tot het derde jaar biologie gekregen, maar zelfs ik wist dit.
Ik vond ballen nooit zo boeiendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Biologiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Enige hoofdstuk wat ik ook goed kendequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biologie
Dikke tienen voor het seksualiteit deel
Toen al?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had een 7 ofzo.. Ik was gewoon meer van de praktijk.
En ttoch wist je niet dat ballen kouder zijnquote:
Ik las dikke tieten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biologie
Dikke tienen voor het seksualiteit deel
Ik ook nog niet, ik moet echt gaan puzzelen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook naar de meet ging
Nee dat was nieuw voor me, ga ze straks temperaturenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ttoch wist je niet dat ballen kouder zijn
Die heb ikquote:
Slaap lekker samzzquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ikHebben echter niks met m'n biologie cijfer te maken.
Slapen
Ik heb wat gemist geloof ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Dat gezinsdrama waar heel Nederland het nu over heeft is dus gebeurd op 10 minuten van mijn huis.
Die brand?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Dat gezinsdrama waar heel Nederland het nu over heeft is dus gebeurd op 10 minuten van mijn huis.
Was een vage persvoorlichting. Gezin labiel. Ja maar, wat was de oorzaak. Indien nog onbekend, geef de familie dan wat extra tijd en privacy om het verlies te verwerken. Vond de informatie in zoverre ik kon beoordelen nogal overbodig.quote:
Kom jij ook?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Was een vage persvoorlichting. Gezin labiel. Ja maar, wat was de oorzaak. Indien nog onbekend, geef de familie dan wat extra tijd en privacy om het verlies te verwerken. Vond de informatie in zoverre ik kon beoordelen nogal overbodig.
Fuck dit is onz.
Ik heb wat gemist!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Staat gewoon op de voorpagina van de Metro. Dus zeker landelijk nieuwsquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Niet echt. Brand waarbij gezin is omgekomen. Erg triest. Landelijk nieuws? Mwah.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
Om in het grote bed te komen moet je overigens een heel eng stijl laddertrapje af. Dat gaat echt niet lukken als ik dronken ben.
Ritje kost niets als je mij een biertje haaltquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat dat ritje me gaat kostenOV kost me 13 euro namelijk
Niet? Geen benzinekosten e.d.?quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]Wutwutwut?
[..]
Ritje kost niets als je mij een biertje haalt
Uquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet? Geen benzinekosten e.d.?
Welk biertje had U gehad willen hebben?
Noes, dat zei ik gister nog tegen Smegma.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef Ezechielk het volgende:
Samzz, heb jij niet zo'n schoonmaaksterspakje?
Je weet wel, zoiets:
[ afbeelding ]
Geen grapje, heel eng stijl ladder trapje want je moet zegmaar 1 verdieping omlaag. Maar je kan ook buiten om via de wat oorspronkelijk de fietsenstalling was binnen komen.quote:
Ah mooi, want ik moet je natuurlijk wel bier afleveren!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik ben soort van aan het twijfelen. Ik kom sowieso want ik moet Mono en Ez brengen. Kans is alleen dat ik ff naar papendrecht moet.
Ik heb een dirndlquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef Ezechielk het volgende:
Samzz, heb jij niet zo'n schoonmaaksterspakje?
Je weet wel, zoiets:
[ afbeelding ]
Dat ga ik voor je proberenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
U
Koud bier is goed, die neem ik zelf mee.. als jij hem maar op een sensuele manier komt brengen vind ik alles goed
Oh, die mag ook!quote:
Mag m'n zwart satijnen jurkje met hoge hakken ook?quote:
Ik denk eerder dat we er met z'n 2en afrollen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:10 schreef smegmanus het volgende:
Dat pakjeDeja-vu enzo.
Ow en ja Myr ik draag je wel het trapje af![]()
Kan niet quoten nu, rare strapatsen.
Ik kan heel goed overweg met steile trappenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen grapje, heel eng stijl ladder trapje want je moet zegmaar 1 verdieping omlaag. Maar je kan ook buiten om via de wat oorspronkelijk de fietsenstalling was binnen komen.
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag m'n zwart satijnen jurkje met hoge hakken ook?
En hoe is het bed van je ouders te bereiken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we er met z'n 2en afrollen.Maar ook niet erg, dan vallen we samen op bed.
Vallendquote:En hoe is het bed van je ouders te bereiken?
Nee, liever dirndl.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag m'n zwart satijnen jurkje met hoge hakken ook?
nadat je van de trap bent gevallen zul je met mij en Smegma moeten vechten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
En hoe is het bed van je ouders te bereiken?
He willquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
nadat je van de trap bent gevallen zul je met mij en Smegma moeten vechten.
Het is vast veilig om m'n geld op Eze in te zetten, hequote:
Ja iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vast veilig om m'n geld op Eze in te zetten, he!
Slapen wij met zijn vieren in het zelfde bed?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
nadat je van de trap bent gevallen zul je met mij en Smegma moeten vechten.
Uhm jij, samzz, faye, ik, huppelkind << sowieso dus al met zn 5enquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slapen wij met zijn vieren in het zelfde bed?
Krak zei het bedquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm jij, samzz, faye, ik, huppelkind << sowieso dus al met zn 5en
Jofu had gezegd dat er ook mensen bij hem konden slapen tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog geen idee waar iedereen ligt, het zijn er echt veel te veel.Dat zien we nog wel.
![]()
Hopelijk nemen mensen slaapspullen mee.
Heuj, ik had het bed van je ouders al gereserveerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog geen idee waar iedereen ligt, het zijn er echt veel te veel.Dat zien we nog wel.
![]()
Naat ligt er ook nog bijquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm jij, samzz, faye, ik, huppelkind << sowieso dus al met zn 5en
Ik zou voor de tenten in de tuin gaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
![]()
Kan niet iemand gewoon zo'n leger of een party tent regelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou voor de tenten in de tuin gaan
Die haringen kan je toch wel kwijt tussen de tegels?
Niet eens een heel slecht idee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet iemand gewoon zo'n leger of een party tent regelen
Die past zeker wel, en dan gewoon een zooi matrassen/luchtbedden eronder. Paar dikke dekens en je kan prima buiten slapen
Je bedoelt een paar dagen van tevoren ipv twee weken, zodat er nog wat te regelen valt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben ook een jongen die intellectueel piekt op de juiste momenten_!
Goed idee, maar gezien de 70% kans op neerslag zaterdag betwijfel ik hardop of het wel een goed idee is..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet iemand gewoon zo'n leger of een party tent regelen
Die past zeker wel, en dan gewoon een zooi matrassen/luchtbedden eronder. Paar dikke dekens en je kan prima buiten slapen
Dat houdt het spannendquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt een paar dagen van tevoren ipv twee weken, zodat er nog wat te regelen valt?
Een legertent is gewoon een tentquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed idee, maar gezien de 70% kans op neerslag zaterdag betwijfel ik hardop of het wel een goed idee is..
Ik wens je succesquote:
True, true. En we moeten toch ook ergens droog kunnen eten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een legertent is gewoon een tentEn partytent kan je ook afsluiten aan de zijkanten. En het is warm genoeg met 20 mensen in een tent
Dat heb ik dan weer niet. En op deze korte termijn eentje huren? Weet niet of dat leuk is qua kosten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, true. En we moeten toch ook ergens droog kunnen eten.
Maar ehm, wie heeft er dan een leger- of partytent tot zijn/haar beschikking, en kan deze meenemen?
Wij hebben er nog 1 in het tuinhuisje staan. Zal vanavond even vragen of die ouwe die niet meeneemt op zijn weekje weg met moedersquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. En op deze korte termijn eentje huren? Weet niet of dat leuk is qua kosten.
Ik heb ervaring met heel enge stijle laddertrapjes. (en ik ben niet dronken of ladderzat)quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
Om in het grote bed te komen moet je overigens een heel eng stijl laddertrapje af. Dat gaat echt niet lukken als ik dronken ben.
Partytent van 3 bij 3 als onder kost je 109 inc BTW om te huren:quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. En op deze korte termijn eentje huren? Weet niet of dat leuk is qua kosten.
Oeh, dat zou wel goed uitkomen danquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hebben er nog 1 in het tuinhuisje staan. Zal vanavond even vragen of die ouwe die niet meeneemt op zijn weekje weg met moeders
De term ladderzat krijgt gelijk een dubbele betekenis danquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met heel enge stijle laddertrapjes. (en ik ben niet dronken of ladderzat)
Oh, dat valt nog mee. Ik dacht meer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Partytent van 3 bij 3 als onder kost je 109 inc BTW om te huren:
[ afbeelding ]
[..]
Oeh, dat zou wel goed uitkomen dan
Waarom denk je dat ik dat woord gekozen heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De term ladderzat krijgt gelijk een dubbele betekenis dan
Omdat het een van de meestgebruikte termen is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat woord gekozen heb.
Ook, maar ook omdat ladder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat het een van de meestgebruikte termen is.
Veldbedjes?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed idee, maar gezien de 70% kans op neerslag zaterdag betwijfel ik hardop of het wel een goed idee is..
Brrrrr, die trap bij jouquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met heel enge stijle laddertrapjes. (en ik ben niet dronken of ladderzat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |