De ballen van een man zijn altijd een paar graden kouder dan het lichaamquote:

Huil maar uit op mijn warme zak.quote:

Oh ja joh?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ballen van een man zijn altijd een paar graden kouder dan het lichaam

Weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]

Hoi dame. Doen we nu ook weer de ophaaltruc in Almelo of...?quote:

Ligt eraan wat dat ritje me gaat kostenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoi dame. Doen we nu ook weer de ophaaltruc in Almelo of...?

Echt waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]

Jup. Google maar. Heeft iets met zaadopslag te maken.quote:

Ik ga straks even mijn ballen temperaturenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Google maar. Heeft iets met zaadopslag te maken.

dat is een kutfeitje, waarom wist ik het dan niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Google maar. Heeft iets met zaadopslag te maken.

Middelbare school biologiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is een kutfeitje, waarom wist ik het dan niet?

Geen kutfeitje een balfeitje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is een kutfeitje, waarom wist ik het dan niet?

Ik heb maar tot het derde jaar biologie gekregen, maar zelfs ik wist dit.quote:

Ik wist niet dat jij ook naar de meet gingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb maar tot het derde jaar biologie gekregen, maar zelfs ik wist dit.

Ik vond ballen nooit zo boeiendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]

Biologiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]

Enige hoofdstuk wat ik ook goed kendequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biologie
Dikke tienen voor het seksualiteit deel

Toen al?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had een 7 ofzo.. Ik was gewoon meer van de praktijk.

En ttoch wist je niet dat ballen kouder zijnquote:

Ik las dikke tieten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biologie
Dikke tienen voor het seksualiteit deel

Ik ook nog niet, ik moet echt gaan puzzelen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook naar de meet ging

Nee dat was nieuw voor me, ga ze straks temperaturenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ttoch wist je niet dat ballen kouder zijn

Die heb ikquote:

Slaap lekker samzzquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ikHebben echter niks met m'n biologie cijfer te maken.
Slapen

Ik heb wat gemist geloof ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Dat gezinsdrama waar heel Nederland het nu over heeft is dus gebeurd op 10 minuten van mijn huis.

Die brand?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Dat gezinsdrama waar heel Nederland het nu over heeft is dus gebeurd op 10 minuten van mijn huis.

Was een vage persvoorlichting. Gezin labiel. Ja maar, wat was de oorzaak. Indien nog onbekend, geef de familie dan wat extra tijd en privacy om het verlies te verwerken. Vond de informatie in zoverre ik kon beoordelen nogal overbodig.quote:

Kom jij ook?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Was een vage persvoorlichting. Gezin labiel. Ja maar, wat was de oorzaak. Indien nog onbekend, geef de familie dan wat extra tijd en privacy om het verlies te verwerken. Vond de informatie in zoverre ik kon beoordelen nogal overbodig.
Fuck dit is onz.

Ik heb wat gemist!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:51 schreef heloef het volgende:

Staat gewoon op de voorpagina van de Metro. Dus zeker landelijk nieuwsquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Niet echt. Brand waarbij gezin is omgekomen. Erg triest. Landelijk nieuws? Mwah.

quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
Om in het grote bed te komen moet je overigens een heel eng stijl laddertrapje af. Dat gaat echt niet lukken als ik dronken ben.
Ritje kost niets als je mij een biertje haaltquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat dat ritje me gaat kostenOV kost me 13 euro namelijk

Niet? Geen benzinekosten e.d.?quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]Wutwutwut?
[..]
Ritje kost niets als je mij een biertje haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |