7.30, langer hebben we niet nodig toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe laat wilde je het bed induiken dan?

Ik wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
7.30, langer hebben we niet nodig toch?

Nachtje doorhalen moet ook wel kunnen (mits je niet hoeft te rijden zondagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb met serious request ook shifts gedaan dat ik enkel van 6-10 sliep, dus dat kan best. Het ene deel moet gewoon van ?-6 slapen en het andere deel van 6-?

Ik moet helpen inpakken zondag, dus een beetje rust zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen moet ook wel kunnen (mits je niet hoeft te rijden zondag)
Verjaardag is afgezegd, dus het moet nu echt raar lopen als ik er niet ga zijn (of ruler moer autopech krijgen)

Jij deed shifts tijdens Serious Request?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb met serious request ook shifts gedaan dat ik enkel van 6-10 sliep, dus dat kan best. Het ene deel moet gewoon van ?-6 slapen en het andere deel van 6-?

Slaapshifts ja, ik draaide nog niet. Anders had ik dat misschien gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij deed shifts tijdens Serious Request?![]()
Heb je ook een hok gebouwd in de tuin waar je doorheen kon kijken en ben je met je laptop daar plaatjes gaan draaien?
Sorry flauwe grap.![]()

Misschien een idee voor dit jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Slaapshifts ja, ik draaide nog niet. Anders had ik dat misschien gedaan.

Probeer je er maar tussen te wurmen als ik éénmaal lig, dan lig ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien is er na 8 u sochtends plek voor je

Dan ga ik mét naat bovenop je liggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Probeer je er maar tussen te wurmen als ik éénmaal lig, dan lig ik

Jou alleen is genoeg hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan ga ik mét naat bovenop je liggen

Dat jij bovenop hem ligt zal ie niet erg vinden denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]

Ik stink en heb een stoma.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]

Stinkmeetquote:
Je mag m'n 'zak' wel eens aanraken hoorquote:

Oeh...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Stinkmeet
[..]
Je mag m'n 'zak' wel eens aanraken hoor

Soms is 'ie nog lekker warmquote:

Dat zeggen vrouwen dus nooit over mijn zak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.

quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen dus nooit over mijn zak.
Heb jij een warme zak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”

Goed gevuld en heel warm ja.quote:

Jij bent al gek!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |