Uquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet? Geen benzinekosten e.d.?
Welk biertje had U gehad willen hebben?
Noes, dat zei ik gister nog tegen Smegma.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef Ezechielk het volgende:
Samzz, heb jij niet zo'n schoonmaaksterspakje?
Je weet wel, zoiets:
[ afbeelding ]
Geen grapje, heel eng stijl ladder trapje want je moet zegmaar 1 verdieping omlaag. Maar je kan ook buiten om via de wat oorspronkelijk de fietsenstalling was binnen komen.quote:
Ah mooi, want ik moet je natuurlijk wel bier afleveren!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik ben soort van aan het twijfelen. Ik kom sowieso want ik moet Mono en Ez brengen. Kans is alleen dat ik ff naar papendrecht moet.
Ik heb een dirndlquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef Ezechielk het volgende:
Samzz, heb jij niet zo'n schoonmaaksterspakje?
Je weet wel, zoiets:
[ afbeelding ]
Dat ga ik voor je proberenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
U
Koud bier is goed, die neem ik zelf mee.. als jij hem maar op een sensuele manier komt brengen vind ik alles goed
Oh, die mag ook!quote:
Mag m'n zwart satijnen jurkje met hoge hakken ook?quote:
Ik denk eerder dat we er met z'n 2en afrollen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:10 schreef smegmanus het volgende:
Dat pakjeDeja-vu enzo.
Ow en ja Myr ik draag je wel het trapje af![]()
Kan niet quoten nu, rare strapatsen.
Ik kan heel goed overweg met steile trappenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen grapje, heel eng stijl ladder trapje want je moet zegmaar 1 verdieping omlaag. Maar je kan ook buiten om via de wat oorspronkelijk de fietsenstalling was binnen komen.
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag m'n zwart satijnen jurkje met hoge hakken ook?
En hoe is het bed van je ouders te bereiken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we er met z'n 2en afrollen.Maar ook niet erg, dan vallen we samen op bed.
Vallendquote:En hoe is het bed van je ouders te bereiken?
Nee, liever dirndl.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag m'n zwart satijnen jurkje met hoge hakken ook?
nadat je van de trap bent gevallen zul je met mij en Smegma moeten vechten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
En hoe is het bed van je ouders te bereiken?
He willquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
nadat je van de trap bent gevallen zul je met mij en Smegma moeten vechten.
Het is vast veilig om m'n geld op Eze in te zetten, hequote:
Ja iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vast veilig om m'n geld op Eze in te zetten, he!
Slapen wij met zijn vieren in het zelfde bed?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
nadat je van de trap bent gevallen zul je met mij en Smegma moeten vechten.
Uhm jij, samzz, faye, ik, huppelkind << sowieso dus al met zn 5enquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slapen wij met zijn vieren in het zelfde bed?
Krak zei het bedquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm jij, samzz, faye, ik, huppelkind << sowieso dus al met zn 5en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |