Er komen er vast nog wel meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha nice! Dat lucht wel weer opDenk dat ik toch wacht op de volgende meeting (wellicht in Lelystad..)
Gewoon omdat het kan moet jij in een mankini komenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SM?
Is er een dresscode? Allemaal in het leer of latex ofzo?
Ik wil nog wel gewoon rustig kunnen eten en zuipen zonder dat jij de hele tijd aan me zitquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komen er vast nog wel meer![]()
U is welkom!
[..]
Gewoon omdat het kan moet jij in een mankini komen
U... Waarom?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komen er vast nog wel meer![]()
U is welkom!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel gewoon rustig kunnen eten en zuipen zonder dat jij de hele tijd aan me zit
Daar doe ik het voor he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Thnx babe ik kon een goede knorr wel ff gebruiken
Ik wilquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We beloven plechtig dat je alleen mee hoeft te doen aan de orgie/gangbang/sm-sessie als je het zelf wilt!
De 77 lager die ik mee zou nemen moet wachten tot de volgende meet, mijn 'leverancier' zie ik volgende week pas weer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Effe wat flesjes bier halen vandaag.
Ik heb twee flesjes + twee Punk IPA voor Huppel mee. Maar daar moeten jullie vanaf blijven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De 77 lager die ik mee zou nemen moet wachten tot de volgende meet, mijn 'leverancier' zie ik volgende week pas weer.
Bikini weer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Als het weer zaterdag is zoals het vandaag is, dan
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb twee flesjes + twee Punk IPA voor Huppel mee. Maar daar moeten jullie vanaf blijven.
Wasda?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb twee flesjes + twee Punk IPA voor Huppel mee. Maar daar moeten jullie vanaf blijven.
Dat was mij al bekend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest lachen, alsof ik het idee heb dat ik iets te vertellen hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was mij al bekend.
Hoewel ik wel een slokje van dat Punk spul wil proeven. Mits toestemming van Huppel uiteraard.
Jurkjesweerquote:
False sense of securityquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen, alsof ik het idee heb dat ik iets te vertellen heb
Jij vraagt huppel om toestemming?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was mij al bekend.
Hoewel ik wel een slokje van dat Punk spul wil proeven. Mits toestemming van Huppel uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen, alsof ik het idee heb dat ik iets te vertellen heb
Ik moet WT nog even te vriend houdenquote:
Ik was ook helemaal van mn a propos meteen jaquote:
Ah is dat het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik moet WT nog even te vriend houden
Mezelf kennende geef ik hem gewoon 1 fles en zeg hier proef!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah is dat het.
Maar zaterdag ruk je dus gewoon die flessen uit haar handen en gooit ze naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |