Ik ga zo naar de slijter, ik zal zo ook effe een Punk IPA voor je meenemen dan. En gelijk een Hardcore IPA als je durft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik moet WT nog even te vriend houden
Ik durf alles aan. Alleen drink ik een speciaalbiertje liever op een 'normale' avond, in plaats van op een meet waarop veel mensen voor de kwantiteit gaan in plaats van kwaliteit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de slijter, ik zal zo ook effe een Punk IPA voor je meenemen dan. En gelijk een Hardcore IPA als je durft.
Kaput machen.quote:
Ik zal je kleine baken in de woeste zee der fokkers zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik durf alles aan. Alleen drink ik een speciaalbiertje liever op een 'normale' avond, in plaats van op een meet waarop veel mensen voor de kwantiteit gaan in plaats van kwaliteit.
[..]
Kaput machen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal je kleine baken in de woeste zee der fokkers zijn.
Teringzooi daar, buurman van mij werkt ook aan die constructie.quote:
Ik heb een foto gezien die zag er idd niet fraai uit...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Teringzooi daar, buurman van mij werkt ook aan die constructie.
Er is blijkbaar een kraanwagen ergens tegenaan gereden waardoor de constructie geklapt is.quote:
Deze mening deel ik ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als zijn ouders maar op vakantie zijn.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Als er zaterdag zoiets met de kuip gebeurd wil ik er wel ff heen hoor
Ja wat? Dat ding staat sowieso al op instortenquote:
Heul niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Dat ding staat sowieso al op instorten
Oh ja klopt.quote:
Nou dat is eigenlijk wel waarquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja klopt.
Het spel van feyenoord staat op instorten het stadion (nog) niet
Poetsen zul jequote:Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ouders weg is toch minder leuk dan gedacht. Vuilnisbak legen, kattenbak schoonmaken, afwas verzamelen van meerdere dagen totdat het zoveel is dat ik echt niet meer wil beginnen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ouders weg is toch minder leuk dan gedacht. Vuilnisbak legen, kattenbak schoonmaken, afwas verzamelen van meerdere dagen totdat het zoveel is dat ik echt niet meer wil beginnen.
quote:
Ik ben niet meer zo zeker van het kampioensschap als er niet snel een spits gehaald word, en die japanner niet blijft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |