95 euro studiefinanciering en 70 euro zorgtoeslag zijn niet toereikend voor mijn uitgavenpatroon in de vakantie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon hele zomer chillen, problem solved.
Oh. Nou dan maar kutwerk zoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
95 euro studiefinanciering en 70 euro zorgtoeslag zijn niet toereikend voor mijn uitgavenpatroon in de vakantie.
Ga ik ook doen, moet alleen wachten tot ik OV hebquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Chauffeursdiensten! Loopt een topic met hikers op fok en je kan ook gewoon bij bijvoorbeeld chauffeursnet.nl soliciteren! is nog genoeg werk in de branche en is nog leuk ook!
Tof man..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef nathan3020 het volgende:
ik verdien 250 euro per 2 weken met bijbaantje. zo doen we dat.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef nathan3020 het volgende:
jeweet hoe die boys het doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Dasjonny het volgende:
Werk in de zorg ( als schoonmaker ), chicks regelen op werk, weinig doen en ook nog redelijk verdienen
Fulltime? Dat is iets meer dan 3 euro per uurquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef nathan3020 het volgende:
Hoe ben je aan zo'n baantje gekomen als ik vragen mag? Via zo'n pauper zoek bijbaan site?quote:
Via via, mond op mond reclame binnengekomen bij een klein bedrijfje. Ander baantje wat ik in het ziekenhuis heb via netwerken via de studie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe ben je aan zo'n baantje gekomen als ik vragen mag? Via zo'n pauper zoek bijbaan site?
Ik deed eerst vakantiewerk daar ( vacature via de site van het verzorgingstehuis ) en ze wouden me voor in het weekend hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe ben je aan zo'n baantje gekomen als ik vragen mag? Via zo'n pauper zoek bijbaan site?
Een spoorknor als jij vraagt toch gewoon zijn moeder om wat extra zakgeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
95 euro studiefinanciering en 70 euro zorgtoeslag zijn niet toereikend voor mijn uitgavenpatroon in de vakantie.
Dit ja. Met je 95 E aan stufi. Heeft een van je voetbalteammaatjes oid niks voor je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een spoorknor als jij vraagt toch gewoon zijn moeder om wat extra zakgeld.
Ik ben ook gewoon werkloos en blut hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Altijd als ik FOK lees lijk ik de enige te zijn die alleen kut bijbaantjes kan vinden. Allemaal bazen hier.
Misschien ben je de enige uit Drenthe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Altijd als ik FOK lees lijk ik de enige te zijn die alleen kut bijbaantjes kan vinden. Allemaal bazen hier.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben je de enige uit Drenthe.
Heb jij wel een bijbaan?quote:
Nee. Hier zijn alleen bedrijven die willen dat ik 40 uur in de week werk voor 7 weken lang, no way.quote:
500 euro per maand uitgeven aan een kutkamer terwijl ik op 20 minuten van mijn universiteit woonquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een spoorknor als jij vraagt toch gewoon zijn moeder om wat extra zakgeld.
Lekker 'studentenleven' heb je dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
500 euro per maand uitgeven aan een kutkamer terwijl ik op 20 minuten van mijn universiteit woon.
Jammer. Anders had je je netwerk aan kunnen spreken en leuke baantjes kunnen regelen.quote:
Al gedaan, maar geen resultaat helaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Jammer. Anders had je je netwerk aan kunnen spreken en leuke baantjes kunnen regelen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee. Hier zijn alleen bedrijven die willen dat ik 40 uur in de week werk voor 7 weken lang, no way.
Goed van je edit, anders ben je je kinderbijslag kwijt en dat is lame.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef Shispeed het volgende:
kijk of je ergens iets administratief kunt doen, ik doe door de weeks administratief en in het weekend in een afwaskeuken. ik ben 18 en verdien door de weeks zo'n 7 euro per uur en in het weekend ong 11 per uur. ik werk ong. 48 uur in de week en verdien dan ook ong. 1500 euro in een maand![]()
en dat terwijl ik nog op de middelbare school zit, daar kunnen een hoop uitkeringtrekkerts nog wat van opsteken
edit: die 48 uur maak ik alleen in de vakantie natuurlijk![]()
ik ben sowieso al 18 dus die ben ik toch al kwijtquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed van je edit, anders ben je je kinderbijslag kwijt en dat is lame.
Geen mooie kamer voor een fatsoenlijke prijs kunnen regelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
500 euro per maand uitgeven aan een kutkamer terwijl ik op 20 minuten van mijn universiteit woon.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso dit gewoon, gekke mensen die in de keuken werken joh.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Om_nomnom het volgende:
Werk bij TNT, alleen op zaterdag 140% loon, 12,45 per uur als 21 jarige, u mad?
Ik verdien 15 en ik ben 19..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Om_nomnom het volgende:
Jij zit achter de ramen, daar zou ik ook niet al te trots op zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik verdien 15 en ik ben 19..
En jij doet zeker ook avond enzo?
Wehehe, dat zou t zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:41 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij zit achter de ramen, daar zou ik ook niet al te trots op zijn
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik verdien 15 en ik ben 19..
En jij doet zeker ook avond enzo?
vind ik vrij redelijk voor een bijbaantje hoor, ik ken ook mensen die als vakkenvuller 4 euro verdienen..quote:
Wat moet je daar doen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Om_nomnom het volgende:
tja heb je ook niet echt nodig als vriendjelief alles kooptquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
vind ik vrij redelijk voor een bijbaantje hoor, ik ken ook mensen die als vakkenvuller 4 euro verdienen..
maar dingen hersenloos uitdelen en bij mooie auto's staan is veel leuker dan vakkenvullen of dingen bliepen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:53 schreef Shalimar het volgende:
[..]
tja heb je ook niet echt nodig als vriendjelief alles koopt
waarschijnlijk bij een klein/groot sorteer machine zitten of handsorteren..quote:
nee echt, goh meid toch, het is me wat!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar dingen hersenloos uitdelen en bij mooie auto's staan is veel leuker dan vakkenvullen of dingen bliepen.
Maar dat administratieve heb je zeker via via gekregen? Ik heb daar ook al naar gezocht, maar kon het nergens in de buurt vinden. Misschien dat ik maar achter zo'n chauffeurbaan moet aangaan. Beetje in lekkere auto's van A naar B rijden en er nog voor betaald krijgen ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef Shispeed het volgende:
kijk of je ergens iets administratief kunt doen, ik doe door de weeks administratief en in het weekend in een afwaskeuken. ik ben 18 en verdien door de weeks zo'n 7 euro per uur en in het weekend ong 11 per uur. ik werk ong. 48 uur in de week en verdien dan ook ong. 1500 euro in een maand![]()
en dat terwijl ik nog op de middelbare school zit, daar kunnen een hoop uitkeringtrekkerts nog wat van opsteken
edit: die 48 uur maak ik alleen in de vakantie natuurlijk![]()
doe eens niet zo jaloers, jelly.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:02 schreef Shalimar het volgende:
[..]
nee echt, goh meid toch, het is me wat!
Of chauffeur voor belangrijke mensen. Mag je ze in hun auto van A naar B brengen. Verdient ook nog eens zeer goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dat administratieve heb je zeker via via gekregen? Ik heb daar ook al naar gezocht, maar kon het nergens in de buurt vinden. Misschien dat ik maar achter zo'n chauffeurbaan moet aangaan. Beetje in lekkere auto's van A naar B rijden en er nog voor betaald krijgen ook![]()
Aan de andere kant, met mijn huidige magazijnwerk is ook niets mis. 6 euro per uur, en er staat geen baas continue te controleren, dus je kunt rustig af en toe een kwartier staan lullen in de baas zijn tijd, zolang je aan het eind vd dag maar productief genoeg bent geweest
denk je dat je nu het meest per uur verdient ofzo?quote:
Nee, maar ik vind het gewoon redelijk, wat het ook is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Shalimar het volgende:
[..]
denk je dat je nu het meest per uur verdient ofzo?![]()
en dan meteen ''u jelly'' als verdediging plaatsen, laat toch weer zien dat verwaande, labiele wijven niets beters kunnen
zegt degene die iemand anders quote omdat hij ´´maar´´ 12,45 verdient en dan meteen laten zien wat ma´am in een uur krijgt, zelfs nog avonden afzeikenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:11 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon redelijk, wat het ook is.
Jij komt gelijk aankakken dat ik een vrouw ben aangezien je niets beters te melden hebt..
/potketel
Omdat het ook weinig is voor het werk dat je doet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef Shalimar het volgende:
[..]
zegt degene die iemand anders quote omdat hij ´´maar´´ 12,45 verdient en dan meteen laten zien wat ma´am in een uur krijgt, zelfs nog avonden afzeiken![]()
saus baj?
maar die zijn dan ook 14quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat het ook weinig is voor het werk dat je doet.
Das gewoon zo. Er zijn ook mensen die in de winkel werken voor 2,75 per uur als weekendhulp. Maar das toch ook abnormaal weinig.
Dat moeten dan illegale zwartnegers zijn ofzo? Ik heb nog nooit iemand gehoord die voor 2,75 werktequote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat het ook weinig is voor het werk dat je doet.
Das gewoon zo. Er zijn ook mensen die in de winkel werken voor 2,75 per uur als weekendhulp. Maar das toch ook abnormaal weinig.
Die negers zullen dan zwart werken, inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat moeten dan illegale zwartnegers zijn ofzo? Ik heb nog nooit iemand gehoord die voor 2,75 werkte
..ik snap hem niet :S :Squote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die negers zullen dan zwart werken, inderdaad
(snappen jullie hem? *Zwart* werkende negers? Is hij niet leuk?)
Erm 16 en als je 18 bent verdien je ook maar 3 euro ofzo.. dus fair is het niet. En zeker niet als iemand van 18 meer kan verdienen dan iemand van 21..quote:
Linpunt heeft voor de zomervakantie promotiewerk erbij als bijbaan. 0-urencontract, kan je gewoon naast je andere werk doen.quote:
daarom ook niet werken voor minimumloonquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Erm 16 en als je 18 bent verdien je ook maar 3 euro ofzo.. dus fair is het niet. En zeker niet als iemand van 18 meer kan verdienen dan iemand van 21..
Oh lol, minimumloon voor mij is 19 jaar ¤ 4,79..
Maar ik kon me herinneren dat toen ik in een kledingwinkel werkte ik echt ontzettend weinig verdiende..
Dat is ook iets wat ik eigenlijk niet snap... Die mensen zijn iets ouder geworden, maar doen nog precies hetzelfde werk, met precies dezelfde kwaliteit en productiviteit, maar toch krijgt de een meer betaald dan de ander. Dat ruikt naar discriminatie op basis van leeftijd. En sowieso, van wat ik van mensen hoor die in de horeca werken moeten zij veel harder werken dan ik, voor veel minder geld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Erm 16 en als je 18 bent verdien je ook maar 3 euro ofzo.. dus fair is het niet. En zeker niet als iemand van 18 meer kan verdienen dan iemand van 21..
Oh lol, minimumloon voor mij is 19 jaar ¤ 4,79..
Maar ik kon me herinneren dat toen ik in een kledingwinkel werkte ik echt ontzettend weinig verdiende..
...Maar je staat er wel met kort rokje, vooruitgestoken boezem, en zaadvragende lach?quote:Linpunt heeft voor de zomervakantie promotiewerk erbij als bijbaan. 0-urencontract, kan je gewoon naast je andere werk doen.
En nee, ik verkoop geen shit en ik hoef ook geen mensen dingen aan te smeren, ik deel alleen maar uit of sta ergens bij als promo-meisje. En nee, ik ben ook geen gridgirl of pitspoes.![]()
Nee, tuurlijk niet. Daarom heb ik daar ook maar een maand of 2 gewerkt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:28 schreef Shalimar het volgende:
[..]
daarom ook niet werken voor minimumloon
Toen ik 15 was was ik ook serveerster.. maar wel veel fooi per avond.. dus dat is dan wel weer nice. En elke zaterdag een doos taart mee..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik eigenlijk niet snap... Die mensen zijn iets ouder geworden, maar doen nog precies hetzelfde werk, met precies dezelfde kwaliteit en productiviteit, maar toch krijgt de een meer betaald dan de ander. Dat ruikt naar discriminatie op basis van leeftijd. En sowieso, van wat ik van mensen hoor die in de horeca werken moeten zij veel harder werken dan ik, voor veel minder geld.
Ach, misschien verdien ik het ook wel om meer te verdienen met minder moeite
[..]
...Maar je staat er wel met kort rokje, vooruitgestoken boezem, en zaadvragende lach?
Ik irriteer me ook aan de mensen die dat doen, ja. Kom ze vaak tegen als ik na college nog even de stad in ga (ABC of zo, daar staan ze 9 van de 10 keer). Heb slechts één keer de moeite genomen om serieus op zo iemand in te gaan, maar dat had ws. meer met het wervende meisje te maken dan om haar nobele Greenpeace streven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Waar ik trouwens een hekel aan heb zijn van die toffe studenten die gaan donateurwerven voor Greenpeace of iets dergelijks omdat het zo goed verdiend. Ja, lekker mensen donateur laten worden die eigenlijk alleen maar jouw uurloon aan het betalen zijn, want "omg je krjigt gewoon 10 euro per uur man!".
Als je echt om die goede doelen geeft, doe het dan vrijwillig.
Lijkt me onzin, men betaalt je geen 15 euro per uur om niet-geil frisdrank te samplen, anders zouden losers als ik dat ook kunnen gaan doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Daarom heb ik daar ook maar een maand of 2 gewerkt..
Maar dat was elk weekend.. en dat doe ik nu ook niet meer.
[..]
Toen ik 15 was was ik ook serveerster.. maar wel veel fooi per avond.. dus dat is dan wel weer nice. En elke zaterdag een doos taart mee..![]()
![]()
Nee, de groep waar ik meestal mee werk zijn gewoon uitnodigend doch professioneel. Er waren ook andere groepen op events die wel heel erg slutty overal overheen hangen.. maar dat valt reuze mee. Vooral omdat je ook heel vaak gewoon frisdrank moet sampelen.. Niets geils aan.
Het zijn allemaal wel hele leuke meiden, maar we gaan niet in korte rokjes en shirtjes lopen zodat je ass en tits kan zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, men betaalt je geen 15 euro per uur om niet-geil frisdrank te samplen, anders zouden losers als ik dat ook kunnen gaan doen
Ze willen natuurlijk die Vietnamese tight ass en tits van jou die shit laten promoten, daar hoeven we denk ik niet moeilijk over te doen
Dan is dat een niet al te beste promoter. Het is een cliche, maar niet zonder reden: sex sells.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het zijn allemaal wel hele leuke meiden, maar we gaan niet in korte rokjes en shirtjes lopen zodat je ass en tits kan zien.
Sterker nog, heel vaak moeten we ons haar in een staart hebben.. Heel tuttig dus.
En, er zitten ook jongens bij! Dus het is niet zo dat er alleen maar wulpse dames in een rijtje staan.
/care.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan is dat een niet al te beste promoter. Het is een cliche, maar niet zonder reden: sex sells.
Oke, dus ik heb gelijk. Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
/care.
Als ik mijn geld maar krijg.
Maar t is wel waar dat er ook geen lelijke mensen bij zitten..
Wilde ook duidelijk maken dat er hele gewone, gemiddelde mensen bij zaten (like me.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Oke, dus ik heb gelijk. Zeg dat dan meteen
Nee jou kiezen ze gewoon voor dat Aziatische accent in de staff. Een hoerenhuis zonder een Japans meisje is toch ook geen goed hoerenhuisquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wilde ook duidelijk maken dat er hele gewone, gemiddelde mensen bij zaten (like me.) en niet alleen maar bimbo's met dubbel-D.
en nu al 3 dagen niet kunnen zitten Buttlord?quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:02 schreef Bitlord het volgende:
21 jaar, ¤21 netto. Dat zijn de bijbanen. Afgelopen zaterdag 11,5 uur gedraaid.
Haha fulltime? nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Fulltime? Dat is iets meer dan 3 euro per uur.
Ja en zelf voor lul staan met een stel oren op je hoofd terwijl je kangaroe's staat te verkopen....quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:48 schreef missyB het volgende:
ga solliciteren bij een attractiepark in de buurt, hele dag beetje chill bij attractie zitten en zelf gratis entree.
Flinke studie heb je dan gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Red_85 het volgende:
Ben ik dan de enige uitzondering?
Ik heb 6 jaar gewerkt naast mijn opleiding en later studie bij een chef die me altijd goed behandelde en waar het werk echt leuk was. Daar was helemaal niets mis mee. Kon vaak terecht, leuk werk, betaalde redelijk, was altijd gezellig en heb er een bak ervaring mee opgedaan waar ik nu de vruchten van pluk (ook nu ik gezeik heb met duo).
Maakte gemiddeld 25 tot 32 uur in de week en 40 of meer in de vakanties.
Jup, dat krijg je als je 1 dag standaard uitgeroosterd bent en de vrijdag avond, zaterdag en vaak ook nog eens zondag mee pikt. Als je gemiddeld 8 uur werkt zit je dan al op 24 uur. Nog een paar uurtjes voor een zieke invallen na lessen en je zit al richting de 30. Ga je werken op die uitgeroosterde dag, zit je er helemaal snel.quote:
Wat moest je doen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Red_85 het volgende:
Ben ik dan de enige uitzondering?
Ik heb 6 jaar gewerkt naast mijn opleiding en later studie bij een chef die me altijd goed behandelde en waar het werk echt leuk was. Daar was helemaal niets mis mee. Kon vaak terecht, leuk werk, betaalde redelijk, was altijd gezellig en heb er een bak ervaring mee opgedaan waar ik nu de vruchten van pluk (ook nu ik gezeik heb met duo).
Maakte gemiddeld 25 tot 32 uur in de week en 40 of meer in de vakanties.
En je kan de hele dag koffie drinken als je wilquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef themole het volgende:
Verdien hier best veel geld door in de in de ICT te werken, ICT voor klein bedrijf onderhouden a 10 uur per week. Levert 9 euro netto per uur op als 19 jarige. Deze zomer gaat mijn salaris met 2 euro per uur omhoog.
Luchtvrachtafhandeling op Schiphol.quote:
Je moet er gewoon zijn, soms kan je idd de hele dag koffiedrinken en studeren, soms werk je heel erg lang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
En je kan de hele dag koffie drinken als je wil
Dan mag je ook goed betaald krijgen als je meerdere taken hebt en enig verantwoording draagt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Luchtvrachtafhandeling op Schiphol.
Veelal kantoorwerk (opmaken vluchtdocumenten) maar ook in de loods en op het platform als het nodig was.
Ken ook iemand die bij een callcentre werkt ( "Hebt u de modem gereset? Mmmmkaaay.." ) en die verdient ook heel veel terwijl ze heel vaak koffie haalt en mij belt en inderdaad ook gewoon geld krijgt om aanwezig te zijn..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef themole het volgende:
[..]
Je moet er gewoon zijn, soms kan je idd de hele dag koffiedrinken en studeren, soms werk je heel erg lang.
Misschien kan hij samen met jou pokerenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh. Nou dan maar kutwerk zoeken inderdaad.Succes.
En als je merkt dat er in bepaalde sectoren geen werk is te vinden dan kun je nog altijd in de tuinbouw terechtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zodra je een beetje eisen begint te stellen valt 95% af.
Werken voor een tuinder --> 3 jaar gedaan, te kut voor woorden.
Werken bij de Mac/KFC/Burger King -->.
Chauffeurswerk --> Krijg nergens reacties, of het antwoord dat de functie al vervuld is. Haal die vacature dan weg, kut.
Werken bij de post --> Het overwegen waard, maar niet ideaal
Relevant bijbaantje in de juridische sector --> Weinig aanbod en een hele grote vraag.
En als je dan iets vindt wat wel geschikt lijkt, is het vaak zwaar onderbetaald, onmogelijk weinig uren of hele vreemde tijden.
Klacht: Weinig leuke baantjes voor de zomer.
O nee hoor. Is overheidswerk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 05:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en nu al 3 dagen niet kunnen zitten Buttlord?
dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Dasjonny het volgende:
Werk in de zorg ( als schoonmaker ), chicks regelen op werk, weinig doen en ook nog redelijk verdienen
Dat is denk ik niet voor jongens.quote:
Goede tip!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Northside het volgende:
Als je echt een fijn baantje wil moet je eens bij wat hotels navragen of ze geen (nacht)receptionisten zoeken. Het betaalt goed, je maakt de gekste dingen mee en het is echt geen zwaar werk.
Ik heb het 8 jaar met veel plezier gedaan.
Been there, done that. Kutwerk met klote wachttijden, vaak chagrijnige mensen in de auto en als je 's avonds werkt vaak pas erg laat thuis...quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Of chauffeur voor belangrijke mensen. Mag je ze in hun auto van A naar B brengen. Verdient ook nog eens zeer goed.
ik heb t zelf niet gedaan maar mijn toen huisgenoot wel. Moest hij van van Enschede naar Zwolle, mocht hij langs t huis van mn ouders om hoi te zeggen.. De hele buurt stond stiekem te loeren; Waarom heeft zo'n broekie een maserati?!?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:28 schreef Booomer het volgende:
[..]
Been there, done that. Kutwerk met klote wachttijden, vaak chagrijnige mensen in de auto en als je 's avonds werkt vaak pas erg laat thuis...
48 uur per week, leuke vakantie hoor. Jij kan beter nog iets leren van mensen met een uitkering, want die werken 0 uur per week en krijgen niet veel minderquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef Shispeed het volgende:
ik werk ong. 48 uur in de week en verdien dan ook ong. 1500 euro in een maand![]()
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik heb t zelf niet gedaan maar mijn toen huisgenoot wel. Moest hij van van Enschede naar Zwolle, mocht hij langs t huis van mn ouders om hoi te zeggen.. De hele buurt stond stiekem te loeren; Waarom heeft zo'n broekie een maserati?!?!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
Schoonmaken in een slagerij is ook een goede.
Als je goede klanten hebben die jou een goede rijder vinden dan rij je vaker in dezelfde auto's! Zelf meerdere maanden in S8 rondgeredenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..
Welk bedrijf? Zaten ze in Hoofddorp?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef linpunt het volgende:
Nee, de groep waar ik meestal mee werk zijn gewoon uitnodigend doch professioneel. Er waren ook andere groepen op events die wel heel erg slutty overal overheen hangen.. maar dat valt reuze mee. Vooral omdat je ook heel vaak gewoon frisdrank moet sampelen.. Niets geils aan.
Op mijn werk in Assen hebben we nog een chauffeur nodig voor een paar wekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee. Hier zijn alleen bedrijven die willen dat ik 40 uur in de week werk voor 7 weken lang, no way.
Jammer dat ik niet in de buurt woonquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Op mijn werk in Assen hebben we nog een chauffeur nodig voor een paar weken
Hij heeft er eigenlijk alleen maar nice auto's tussen zitten, er zit een studentenchauffeursbedrijf in Twente, ze rijden eigenlijk uitsluitend voor directeuren en elitemenschen in hun eigen auto.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..
Nein, Emsterdem. Maar ik sta bij meerdere ingeschreven hoor. Gewoon voor erbij. Omdat het ken.quote:
Bijbaan is dan ook voor de menschen die nog niet werken, jij moet gewoon eckt werken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef das_phantom het volgende:
Terechte klacht, heb gestudeerd dus ben te goed voor de genoemde bijbanen
Ik denk dat elk studentenchauffeursbedrijf dat zegt om studenten te werven. Maar in de praktijk komen dat soort dikke sportwagens maar zelden voor en rij je meestal in doodgewone BMW's, Audi's, Mercedessen en Volvo's...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij heeft er eigenlijk alleen maar nice auto's tussen zitten, er zit een studentenchauffeursbedrijf in Twente, ze rijden eigenlijk uitsluitend voor directeuren en elitemenschen in hun eigen auto.
En zelf heb je zeker een rijke pappiequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef missyB het volgende:
wat een gezeik met dit wil ik niet en dat verdient te weinig, werken zul je hoppa, goed voor je arbeids ethiek en voor niks gaat de zon op en nog meer van dat soort shit
Dan ligt het ook nog aan de persoon natuurlijk, doe je het heel goed, zal je beloond worden..quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik denk dat elk studentenchauffeursbedrijf dat zegt om studenten te werven. Maar in de praktijk komen dat soort dikke sportwagens maar zelden voor en rij je meestal in doodgewone BMW's, Audi's, Mercedessen en Volvo's...
Je hebt een punt. Ik heb 2 maanden tussen de bouwvakkers gewerkt als vakantiebaantje, voordat ik naar de uni ging. Was interessant om de 'andere kant' te zien, en op een bepaalde manier heb ik er ook nog wat van geleerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef missyB het volgende:
wat een gezeik met dit wil ik niet en dat verdient te weinig, werken zul je hoppa, goed voor je arbeids ethiek en voor niks gaat de zon op en nog meer van dat soort shit
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Kakpizza het volgende:
Heb 2 weken knoflook gepelt voor 1,25 per kistje....
Godverdomme niet zeuren TS, ontevreden kind.
mooi kan je ook wat bollen voor me pellen?quote:Heb 2 weken knoflook gepelt voor 1,25 per kistje....
Godverdomme niet zeuren TS, ontevreden kind.
95 maar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Iemandquote:
Je krijgt alleen meer als je uitwonend bent of je ouders samen bruto niet meer verdienen dan zo'n 40.000 euro (waar per maand dus iets van 1700 euro van overblijftquote:
Kun je me daar eens wat meer info over geven (serieus)?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:01 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Gewoon emigreren naar Ierland. Onwijs veel banen beschikbaar voor Nederlandstaligen (en te weinig Nederlanders beschikbaar) en de netto lonen zijn ook hoger dan in Nederland omdat je veel minder belasting hoeft te betalen.
Sinds wanneer verdien je 12 euro per uur bij een callcenter?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Callcenter is goed te vertoeven. 16 uur per week ongeveer 700~800 per maand.
Niet alle rijke ouders verwennen hun kinderen...quote:
Als je maar een callcenterbaan hebt met een beetje veel verantwoordelijkheden en multi-inzetbaar bent. Overigens zijn zondagen 200%quote:Op zondag 10 juli 2011 15:14 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer verdien je 12 euro per uur bij een callcenter?
En die andere gozer, 13 euro per uur voor bediening in een bejaardecentrum restaurant? Ik kan jullie gewoon niet geloven.
ja ja, ik ben jullie zat met al die smoezen. Ik geloof er geen reet van dat een bijbaantje 12+ per uur verdient. Het kan wel eens voorkomen ja, maar als ik fok mag geloven krijgt 50% van de mensen hier zo een salaris. Laat maarquote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je maar een callcenterbaan hebt met een beetje veel verantwoordelijkheden en multi-inzetbaar bent. Overigens zijn zondagen 200%
Het is toch echt zo, ik ben dan ook 24 en bijna afgestudeerd, maar ik vang inderdaad 13 euro p/uur in dat bejaardenhuis.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
ja ja, ik ben jullie zat met al die smoezen. Ik geloof er geen reet van dat een bijbaantje 12+ per uur verdient. Het kan wel eens voorkomen ja, maar als ik fok mag geloven krijgt 50% van de mensen hier zo een salaris. Laat maar
Wat jij wilt... overigens het genoemde bedrag was NETTOquote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
ja ja, ik ben jullie zat met al die smoezen. Ik geloof er geen reet van dat een bijbaantje 12+ per uur verdient. Het kan wel eens voorkomen ja, maar als ik fok mag geloven krijgt 50% van de mensen hier zo een salaris. Laat maar
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat jij wilt... overigens het genoemde bedrag was NETTO
Dat het Brutoloon wel hoger is.. en dat je niet zo gepikeerd moet doen..quote:
Juist. Vind je het gek dat ik gepikeerd word als ik tot 4 uur snachts heb gewerkt voor 8.5 per uur en dat er mensen hier doodleuk zeggen dat ze met een of ander baantje 12+ verdienen?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat het Brutoloon wel hoger is.. en dat je niet zo gepikeerd moet doen..
Doe je toch iets verkeerd, doe het zelfde, ook 22 jaar en krijg 10,50 excl fooi.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:08 schreef Zeepvloertje het volgende:
Ga in de horeca werken als ober/barman. Het kan erg leuk zijn en voor een bijbaantje in de zomer verdient het redelijk.
Ik werk in de kroeg en ik heb gisteren inclusief fooi 8,50 per uur verdiend (22 jaar).
Toch een ander baantje zoeken..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Juist. Vind je het gek dat ik gepikeerd word als ik tot 4 uur snachts heb gewerkt voor 8.5 per uur en dat er mensen hier doodleuk zeggen dat ze met een of ander baantje 12+ verdienen?
Maar sorry, dit is niet gericht op jou persoonlijk,
Dat kan ik zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kun je me daar eens wat meer info over geven (serieus)?
Curious, wat voor werk doe je dan? Ik doe ook werk dat voor Polen, geestelijk minder bedeelden of scholieren/studenten is, maar er zitten nog wel een paar lachen gasten tussen (en een paar fraaie damesquote:Op zondag 10 juli 2011 19:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik haat mijn werk nu ook wel, 40 uur per week veel te simpel werk omdat het werk normaal door mensen met een handicap wordt gedaan. Sowieso zijn alle mensen daar ook echt lelijk, man man man...
Magazijnwerk voor het minimumloon (uitzendbureau...), van dozen die op pallets staan sorteren (op schoenmaat) tot 1 stickertje in de rechterschoen te plakken x100 schoenen en om de zoveel tijd wat schoenendozen in een container stapelen. Dat pallets sorteren hoef ik gelukkig niet meer waardoor het redelijk licht werk is, maar het is steeds zo saai. Wel 1 uur pauze totaal waarvan 30 minuten betaald, reiskostenvergoeding en elke dag om 12 uur gratis soepquote:Op zondag 10 juli 2011 19:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Curious, wat voor werk doe je dan? Ik doe ook werk dat voor Polen, geestelijk minder bedeelden of scholieren/studenten is, maar er zitten nog wel een paar lachen gasten tussen (en een paar fraaie dames).
Wel respect dat je dat werk doet, maar er moet toch wel wat beters zijn te vinden dan dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:18 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Magazijnwerk voor het minimumloon (uitzendbureau...), van dozen die op pallets staan sorteren (op schoenmaat) tot 1 stickertje in de rechterschoen te plakken x100 schoenen en om de zoveel tijd wat schoenendozen in een container stapelen. Dat pallets sorteren hoef ik gelukkig niet meer waardoor het redelijk licht werk is, maar het is steeds zo saai. Wel 1 uur pauze totaal waarvan 30 minuten betaald, reiskostenvergoeding en elke dag om 12 uur gratis soep
Er is wel 1 geile chick die ook via het uitzendbureau er is, maar voor de rest is het echt niks, allemaal dikke wijven waarbij het wel lijkt alsof hun enige handicap is dat ze moddervet en lui zijn
Het irriteert me ook echt zo erg dat die mensen dan 8,70 euro per uur verdienen (waarvan het meeste subsidie van de overheid...) omdat ze ouder dan 23 zijn terwijl ze bijna niks uitvoeren, en ik als 18-jarige die de meeste dingen 2x zo snel doet 3,75 verdient![]()
Ik had eerst wel mijn eigen eenmanszaak maar toen werd het product illegaal
Inderdaad, 3,75 euro per uur is niet erg veel. Tenzij die ene chick het de moeite waard maakt, natuurijkquote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel respect dat je dat werk doet, maar er moet toch wel wat beters zijn te vinden dan dat?
Die zijn sowieso de moeite niet waard, behalve hun uiterlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Mjah, het is het minimumloon voor een 18-jarige (3,77 dan sinds 1 juli) en via het uitzendbureau krijg je dat meestal wel, het loon erboven gaat naar het uitzendbureau. Er is vast wel iets beters te krijgen maar dan moet je net iemand hebben die iemand bij dat bedrijf kent, of dat je uiteindelijk wel 5 euro per uur hebt maar dan voor 15 uur per week ofzo.
En die chick is wel lekker maar ze heeft meer interesse in zo'n andere stoere rokende gozer met tattoo's
Kun je dan niet regelen dat je direct door het bedrijf wordt aangenomen ipv via een uitzendbureau? Als je dan vraagt of ze je loon dan willen minderen, maar dat het wel allemaal naar jou gaat ipv ook naar het uitzendbureau, gaan jullie er allebei dan op vooruitquote:Op zondag 10 juli 2011 20:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Mjah, het is het minimumloon voor een 18-jarige (3,77 dan sinds 1 juli) en via het uitzendbureau krijg je dat meestal wel, het loon erboven gaat naar het uitzendbureau. Er is vast wel iets beters te krijgen maar dan moet je net iemand hebben die iemand bij dat bedrijf kent, of dat je uiteindelijk wel 5 euro per uur hebt maar dan voor 15 uur per week ofzo.
En die chick is wel lekker maar ze heeft meer interesse in zo'n andere stoere rokende gozer met tattoo's
Dat heeft geen zin, het gaat allemaal via het uitzendbureau omdat ze je dan makkelijk voor een paar weken aan kunnen nemen en daarna weer kunnen ontslaan door je gewoon uit de planning te halen, ze gaan waarschijnlijk niet plotseling voor 1 medewerker die nu nog 3 weken werkt de standaardmanier helemaal omgooien helaas.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kun je dan niet regelen dat je direct door het bedrijf wordt aangenomen ipv via een uitzendbureau? Als je dan vraagt of ze je loon dan willen minderen, maar dat het wel allemaal naar jou gaat ipv ook naar het uitzendbureau, gaan jullie er allebei dan op vooruit
Enschede ben ik helaas niet bekend.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, het gaat allemaal via het uitzendbureau omdat ze je dan makkelijk voor een paar weken aan kunnen nemen en daarna weer kunnen ontslaan door je gewoon uit de planning te halen, ze gaan waarschijnlijk niet plotseling voor 1 medewerker die nu nog 3 weken werkt de standaardmanier helemaal omgooien helaas.
Regio Enschede trouwens, dus als iemand nog een goed betaald baantje heeft, graag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |