zegt degene die iemand anders quote omdat hij ´´maar´´ 12,45 verdient en dan meteen laten zien wat ma´am in een uur krijgt, zelfs nog avonden afzeikenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:11 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon redelijk, wat het ook is.
Jij komt gelijk aankakken dat ik een vrouw ben aangezien je niets beters te melden hebt..
/potketel
Omdat het ook weinig is voor het werk dat je doet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef Shalimar het volgende:
[..]
zegt degene die iemand anders quote omdat hij ´´maar´´ 12,45 verdient en dan meteen laten zien wat ma´am in een uur krijgt, zelfs nog avonden afzeiken![]()
saus baj?
maar die zijn dan ook 14quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat het ook weinig is voor het werk dat je doet.
Das gewoon zo. Er zijn ook mensen die in de winkel werken voor 2,75 per uur als weekendhulp. Maar das toch ook abnormaal weinig.
Dat moeten dan illegale zwartnegers zijn ofzo? Ik heb nog nooit iemand gehoord die voor 2,75 werktequote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat het ook weinig is voor het werk dat je doet.
Das gewoon zo. Er zijn ook mensen die in de winkel werken voor 2,75 per uur als weekendhulp. Maar das toch ook abnormaal weinig.
Die negers zullen dan zwart werken, inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat moeten dan illegale zwartnegers zijn ofzo? Ik heb nog nooit iemand gehoord die voor 2,75 werkte
..ik snap hem niet :S :Squote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die negers zullen dan zwart werken, inderdaad
(snappen jullie hem? *Zwart* werkende negers? Is hij niet leuk?)
Erm 16 en als je 18 bent verdien je ook maar 3 euro ofzo.. dus fair is het niet. En zeker niet als iemand van 18 meer kan verdienen dan iemand van 21..quote:
Linpunt heeft voor de zomervakantie promotiewerk erbij als bijbaan. 0-urencontract, kan je gewoon naast je andere werk doen.quote:
daarom ook niet werken voor minimumloonquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Erm 16 en als je 18 bent verdien je ook maar 3 euro ofzo.. dus fair is het niet. En zeker niet als iemand van 18 meer kan verdienen dan iemand van 21..
Oh lol, minimumloon voor mij is 19 jaar ¤ 4,79..
Maar ik kon me herinneren dat toen ik in een kledingwinkel werkte ik echt ontzettend weinig verdiende..
Dat is ook iets wat ik eigenlijk niet snap... Die mensen zijn iets ouder geworden, maar doen nog precies hetzelfde werk, met precies dezelfde kwaliteit en productiviteit, maar toch krijgt de een meer betaald dan de ander. Dat ruikt naar discriminatie op basis van leeftijd. En sowieso, van wat ik van mensen hoor die in de horeca werken moeten zij veel harder werken dan ik, voor veel minder geld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Erm 16 en als je 18 bent verdien je ook maar 3 euro ofzo.. dus fair is het niet. En zeker niet als iemand van 18 meer kan verdienen dan iemand van 21..
Oh lol, minimumloon voor mij is 19 jaar ¤ 4,79..
Maar ik kon me herinneren dat toen ik in een kledingwinkel werkte ik echt ontzettend weinig verdiende..
...Maar je staat er wel met kort rokje, vooruitgestoken boezem, en zaadvragende lach?quote:Linpunt heeft voor de zomervakantie promotiewerk erbij als bijbaan. 0-urencontract, kan je gewoon naast je andere werk doen.
En nee, ik verkoop geen shit en ik hoef ook geen mensen dingen aan te smeren, ik deel alleen maar uit of sta ergens bij als promo-meisje. En nee, ik ben ook geen gridgirl of pitspoes.![]()
Nee, tuurlijk niet. Daarom heb ik daar ook maar een maand of 2 gewerkt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:28 schreef Shalimar het volgende:
[..]
daarom ook niet werken voor minimumloon
Toen ik 15 was was ik ook serveerster.. maar wel veel fooi per avond.. dus dat is dan wel weer nice. En elke zaterdag een doos taart mee..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik eigenlijk niet snap... Die mensen zijn iets ouder geworden, maar doen nog precies hetzelfde werk, met precies dezelfde kwaliteit en productiviteit, maar toch krijgt de een meer betaald dan de ander. Dat ruikt naar discriminatie op basis van leeftijd. En sowieso, van wat ik van mensen hoor die in de horeca werken moeten zij veel harder werken dan ik, voor veel minder geld.
Ach, misschien verdien ik het ook wel om meer te verdienen met minder moeite
[..]
...Maar je staat er wel met kort rokje, vooruitgestoken boezem, en zaadvragende lach?
Ik irriteer me ook aan de mensen die dat doen, ja. Kom ze vaak tegen als ik na college nog even de stad in ga (ABC of zo, daar staan ze 9 van de 10 keer). Heb slechts één keer de moeite genomen om serieus op zo iemand in te gaan, maar dat had ws. meer met het wervende meisje te maken dan om haar nobele Greenpeace streven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Waar ik trouwens een hekel aan heb zijn van die toffe studenten die gaan donateurwerven voor Greenpeace of iets dergelijks omdat het zo goed verdiend. Ja, lekker mensen donateur laten worden die eigenlijk alleen maar jouw uurloon aan het betalen zijn, want "omg je krjigt gewoon 10 euro per uur man!".
Als je echt om die goede doelen geeft, doe het dan vrijwillig.
Lijkt me onzin, men betaalt je geen 15 euro per uur om niet-geil frisdrank te samplen, anders zouden losers als ik dat ook kunnen gaan doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Daarom heb ik daar ook maar een maand of 2 gewerkt..
Maar dat was elk weekend.. en dat doe ik nu ook niet meer.
[..]
Toen ik 15 was was ik ook serveerster.. maar wel veel fooi per avond.. dus dat is dan wel weer nice. En elke zaterdag een doos taart mee..![]()
![]()
Nee, de groep waar ik meestal mee werk zijn gewoon uitnodigend doch professioneel. Er waren ook andere groepen op events die wel heel erg slutty overal overheen hangen.. maar dat valt reuze mee. Vooral omdat je ook heel vaak gewoon frisdrank moet sampelen.. Niets geils aan.
Het zijn allemaal wel hele leuke meiden, maar we gaan niet in korte rokjes en shirtjes lopen zodat je ass en tits kan zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, men betaalt je geen 15 euro per uur om niet-geil frisdrank te samplen, anders zouden losers als ik dat ook kunnen gaan doen
Ze willen natuurlijk die Vietnamese tight ass en tits van jou die shit laten promoten, daar hoeven we denk ik niet moeilijk over te doen
Dan is dat een niet al te beste promoter. Het is een cliche, maar niet zonder reden: sex sells.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het zijn allemaal wel hele leuke meiden, maar we gaan niet in korte rokjes en shirtjes lopen zodat je ass en tits kan zien.
Sterker nog, heel vaak moeten we ons haar in een staart hebben.. Heel tuttig dus.
En, er zitten ook jongens bij! Dus het is niet zo dat er alleen maar wulpse dames in een rijtje staan.
/care.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan is dat een niet al te beste promoter. Het is een cliche, maar niet zonder reden: sex sells.
Oke, dus ik heb gelijk. Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
/care.
Als ik mijn geld maar krijg.
Maar t is wel waar dat er ook geen lelijke mensen bij zitten..
Wilde ook duidelijk maken dat er hele gewone, gemiddelde mensen bij zaten (like me.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Oke, dus ik heb gelijk. Zeg dat dan meteen
Nee jou kiezen ze gewoon voor dat Aziatische accent in de staff. Een hoerenhuis zonder een Japans meisje is toch ook geen goed hoerenhuisquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wilde ook duidelijk maken dat er hele gewone, gemiddelde mensen bij zaten (like me.) en niet alleen maar bimbo's met dubbel-D.
en nu al 3 dagen niet kunnen zitten Buttlord?quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:02 schreef Bitlord het volgende:
21 jaar, ¤21 netto. Dat zijn de bijbanen. Afgelopen zaterdag 11,5 uur gedraaid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |