Goed van je edit, anders ben je je kinderbijslag kwijt en dat is lame.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef Shispeed het volgende:
kijk of je ergens iets administratief kunt doen, ik doe door de weeks administratief en in het weekend in een afwaskeuken. ik ben 18 en verdien door de weeks zo'n 7 euro per uur en in het weekend ong 11 per uur. ik werk ong. 48 uur in de week en verdien dan ook ong. 1500 euro in een maand![]()
en dat terwijl ik nog op de middelbare school zit, daar kunnen een hoop uitkeringtrekkerts nog wat van opsteken
edit: die 48 uur maak ik alleen in de vakantie natuurlijk![]()
ik ben sowieso al 18 dus die ben ik toch al kwijtquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed van je edit, anders ben je je kinderbijslag kwijt en dat is lame.
Geen mooie kamer voor een fatsoenlijke prijs kunnen regelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
500 euro per maand uitgeven aan een kutkamer terwijl ik op 20 minuten van mijn universiteit woon.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso dit gewoon, gekke mensen die in de keuken werken joh.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Om_nomnom het volgende:
Werk bij TNT, alleen op zaterdag 140% loon, 12,45 per uur als 21 jarige, u mad?
Ik verdien 15 en ik ben 19..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Om_nomnom het volgende:
Jij zit achter de ramen, daar zou ik ook niet al te trots op zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik verdien 15 en ik ben 19..
En jij doet zeker ook avond enzo?
Wehehe, dat zou t zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:41 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij zit achter de ramen, daar zou ik ook niet al te trots op zijn
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik verdien 15 en ik ben 19..
En jij doet zeker ook avond enzo?
vind ik vrij redelijk voor een bijbaantje hoor, ik ken ook mensen die als vakkenvuller 4 euro verdienen..quote:
Wat moet je daar doen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Om_nomnom het volgende:
tja heb je ook niet echt nodig als vriendjelief alles kooptquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
vind ik vrij redelijk voor een bijbaantje hoor, ik ken ook mensen die als vakkenvuller 4 euro verdienen..
maar dingen hersenloos uitdelen en bij mooie auto's staan is veel leuker dan vakkenvullen of dingen bliepen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:53 schreef Shalimar het volgende:
[..]
tja heb je ook niet echt nodig als vriendjelief alles koopt
waarschijnlijk bij een klein/groot sorteer machine zitten of handsorteren..quote:
nee echt, goh meid toch, het is me wat!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar dingen hersenloos uitdelen en bij mooie auto's staan is veel leuker dan vakkenvullen of dingen bliepen.
Maar dat administratieve heb je zeker via via gekregen? Ik heb daar ook al naar gezocht, maar kon het nergens in de buurt vinden. Misschien dat ik maar achter zo'n chauffeurbaan moet aangaan. Beetje in lekkere auto's van A naar B rijden en er nog voor betaald krijgen ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef Shispeed het volgende:
kijk of je ergens iets administratief kunt doen, ik doe door de weeks administratief en in het weekend in een afwaskeuken. ik ben 18 en verdien door de weeks zo'n 7 euro per uur en in het weekend ong 11 per uur. ik werk ong. 48 uur in de week en verdien dan ook ong. 1500 euro in een maand![]()
en dat terwijl ik nog op de middelbare school zit, daar kunnen een hoop uitkeringtrekkerts nog wat van opsteken
edit: die 48 uur maak ik alleen in de vakantie natuurlijk![]()
doe eens niet zo jaloers, jelly.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:02 schreef Shalimar het volgende:
[..]
nee echt, goh meid toch, het is me wat!
Of chauffeur voor belangrijke mensen. Mag je ze in hun auto van A naar B brengen. Verdient ook nog eens zeer goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dat administratieve heb je zeker via via gekregen? Ik heb daar ook al naar gezocht, maar kon het nergens in de buurt vinden. Misschien dat ik maar achter zo'n chauffeurbaan moet aangaan. Beetje in lekkere auto's van A naar B rijden en er nog voor betaald krijgen ook![]()
Aan de andere kant, met mijn huidige magazijnwerk is ook niets mis. 6 euro per uur, en er staat geen baas continue te controleren, dus je kunt rustig af en toe een kwartier staan lullen in de baas zijn tijd, zolang je aan het eind vd dag maar productief genoeg bent geweest
denk je dat je nu het meest per uur verdient ofzo?quote:
Nee, maar ik vind het gewoon redelijk, wat het ook is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Shalimar het volgende:
[..]
denk je dat je nu het meest per uur verdient ofzo?![]()
en dan meteen ''u jelly'' als verdediging plaatsen, laat toch weer zien dat verwaande, labiele wijven niets beters kunnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |