Je hebt een punt. Ik heb 2 maanden tussen de bouwvakkers gewerkt als vakantiebaantje, voordat ik naar de uni ging. Was interessant om de 'andere kant' te zien, en op een bepaalde manier heb ik er ook nog wat van geleerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef missyB het volgende:
wat een gezeik met dit wil ik niet en dat verdient te weinig, werken zul je hoppa, goed voor je arbeids ethiek en voor niks gaat de zon op en nog meer van dat soort shit
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Kakpizza het volgende:
Heb 2 weken knoflook gepelt voor 1,25 per kistje....
Godverdomme niet zeuren TS, ontevreden kind.
mooi kan je ook wat bollen voor me pellen?quote:Heb 2 weken knoflook gepelt voor 1,25 per kistje....
Godverdomme niet zeuren TS, ontevreden kind.
95 maar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
95 euro studiefinanciering en 70 euro zorgtoeslag zijn niet toereikend voor mijn uitgavenpatroon in de vakantie.
Iemandquote:
Je krijgt alleen meer als je uitwonend bent of je ouders samen bruto niet meer verdienen dan zo'n 40.000 euro (waar per maand dus iets van 1700 euro van overblijftquote:
Kun je me daar eens wat meer info over geven (serieus)?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:01 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Gewoon emigreren naar Ierland. Onwijs veel banen beschikbaar voor Nederlandstaligen (en te weinig Nederlanders beschikbaar) en de netto lonen zijn ook hoger dan in Nederland omdat je veel minder belasting hoeft te betalen.
Sinds wanneer verdien je 12 euro per uur bij een callcenter?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Callcenter is goed te vertoeven. 16 uur per week ongeveer 700~800 per maand.
Niet alle rijke ouders verwennen hun kinderen...quote:
Als je maar een callcenterbaan hebt met een beetje veel verantwoordelijkheden en multi-inzetbaar bent. Overigens zijn zondagen 200%quote:Op zondag 10 juli 2011 15:14 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer verdien je 12 euro per uur bij een callcenter?
En die andere gozer, 13 euro per uur voor bediening in een bejaardecentrum restaurant? Ik kan jullie gewoon niet geloven.
ja ja, ik ben jullie zat met al die smoezen. Ik geloof er geen reet van dat een bijbaantje 12+ per uur verdient. Het kan wel eens voorkomen ja, maar als ik fok mag geloven krijgt 50% van de mensen hier zo een salaris. Laat maarquote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je maar een callcenterbaan hebt met een beetje veel verantwoordelijkheden en multi-inzetbaar bent. Overigens zijn zondagen 200%
Het is toch echt zo, ik ben dan ook 24 en bijna afgestudeerd, maar ik vang inderdaad 13 euro p/uur in dat bejaardenhuis.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
ja ja, ik ben jullie zat met al die smoezen. Ik geloof er geen reet van dat een bijbaantje 12+ per uur verdient. Het kan wel eens voorkomen ja, maar als ik fok mag geloven krijgt 50% van de mensen hier zo een salaris. Laat maar
Wat jij wilt... overigens het genoemde bedrag was NETTOquote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
ja ja, ik ben jullie zat met al die smoezen. Ik geloof er geen reet van dat een bijbaantje 12+ per uur verdient. Het kan wel eens voorkomen ja, maar als ik fok mag geloven krijgt 50% van de mensen hier zo een salaris. Laat maar
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat jij wilt... overigens het genoemde bedrag was NETTO
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |