95 euro studiefinanciering en 70 euro zorgtoeslag zijn niet toereikend voor mijn uitgavenpatroon in de vakantie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon hele zomer chillen, problem solved.
Oh. Nou dan maar kutwerk zoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
95 euro studiefinanciering en 70 euro zorgtoeslag zijn niet toereikend voor mijn uitgavenpatroon in de vakantie.
Ga ik ook doen, moet alleen wachten tot ik OV hebquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Chauffeursdiensten! Loopt een topic met hikers op fok en je kan ook gewoon bij bijvoorbeeld chauffeursnet.nl soliciteren! is nog genoeg werk in de branche en is nog leuk ook!
Tof man..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef nathan3020 het volgende:
ik verdien 250 euro per 2 weken met bijbaantje. zo doen we dat.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef nathan3020 het volgende:
jeweet hoe die boys het doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Dasjonny het volgende:
Werk in de zorg ( als schoonmaker ), chicks regelen op werk, weinig doen en ook nog redelijk verdienen
Fulltime? Dat is iets meer dan 3 euro per uurquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef nathan3020 het volgende:
Hoe ben je aan zo'n baantje gekomen als ik vragen mag? Via zo'n pauper zoek bijbaan site?quote:
Via via, mond op mond reclame binnengekomen bij een klein bedrijfje. Ander baantje wat ik in het ziekenhuis heb via netwerken via de studie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe ben je aan zo'n baantje gekomen als ik vragen mag? Via zo'n pauper zoek bijbaan site?
Ik deed eerst vakantiewerk daar ( vacature via de site van het verzorgingstehuis ) en ze wouden me voor in het weekend hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe ben je aan zo'n baantje gekomen als ik vragen mag? Via zo'n pauper zoek bijbaan site?
Een spoorknor als jij vraagt toch gewoon zijn moeder om wat extra zakgeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
95 euro studiefinanciering en 70 euro zorgtoeslag zijn niet toereikend voor mijn uitgavenpatroon in de vakantie.
Dit ja. Met je 95 E aan stufi. Heeft een van je voetbalteammaatjes oid niks voor je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een spoorknor als jij vraagt toch gewoon zijn moeder om wat extra zakgeld.
Ik ben ook gewoon werkloos en blut hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Altijd als ik FOK lees lijk ik de enige te zijn die alleen kut bijbaantjes kan vinden. Allemaal bazen hier.
Misschien ben je de enige uit Drenthe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Altijd als ik FOK lees lijk ik de enige te zijn die alleen kut bijbaantjes kan vinden. Allemaal bazen hier.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben je de enige uit Drenthe.
Heb jij wel een bijbaan?quote:
Nee. Hier zijn alleen bedrijven die willen dat ik 40 uur in de week werk voor 7 weken lang, no way.quote:
500 euro per maand uitgeven aan een kutkamer terwijl ik op 20 minuten van mijn universiteit woonquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een spoorknor als jij vraagt toch gewoon zijn moeder om wat extra zakgeld.
Lekker 'studentenleven' heb je dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
500 euro per maand uitgeven aan een kutkamer terwijl ik op 20 minuten van mijn universiteit woon.
Jammer. Anders had je je netwerk aan kunnen spreken en leuke baantjes kunnen regelen.quote:
Al gedaan, maar geen resultaat helaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Jammer. Anders had je je netwerk aan kunnen spreken en leuke baantjes kunnen regelen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee. Hier zijn alleen bedrijven die willen dat ik 40 uur in de week werk voor 7 weken lang, no way.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |