Haha fulltime? nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Fulltime? Dat is iets meer dan 3 euro per uur.
Ja en zelf voor lul staan met een stel oren op je hoofd terwijl je kangaroe's staat te verkopen....quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:48 schreef missyB het volgende:
ga solliciteren bij een attractiepark in de buurt, hele dag beetje chill bij attractie zitten en zelf gratis entree.
Flinke studie heb je dan gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Red_85 het volgende:
Ben ik dan de enige uitzondering?
Ik heb 6 jaar gewerkt naast mijn opleiding en later studie bij een chef die me altijd goed behandelde en waar het werk echt leuk was. Daar was helemaal niets mis mee. Kon vaak terecht, leuk werk, betaalde redelijk, was altijd gezellig en heb er een bak ervaring mee opgedaan waar ik nu de vruchten van pluk (ook nu ik gezeik heb met duo).
Maakte gemiddeld 25 tot 32 uur in de week en 40 of meer in de vakanties.
Jup, dat krijg je als je 1 dag standaard uitgeroosterd bent en de vrijdag avond, zaterdag en vaak ook nog eens zondag mee pikt. Als je gemiddeld 8 uur werkt zit je dan al op 24 uur. Nog een paar uurtjes voor een zieke invallen na lessen en je zit al richting de 30. Ga je werken op die uitgeroosterde dag, zit je er helemaal snel.quote:
Wat moest je doen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Red_85 het volgende:
Ben ik dan de enige uitzondering?
Ik heb 6 jaar gewerkt naast mijn opleiding en later studie bij een chef die me altijd goed behandelde en waar het werk echt leuk was. Daar was helemaal niets mis mee. Kon vaak terecht, leuk werk, betaalde redelijk, was altijd gezellig en heb er een bak ervaring mee opgedaan waar ik nu de vruchten van pluk (ook nu ik gezeik heb met duo).
Maakte gemiddeld 25 tot 32 uur in de week en 40 of meer in de vakanties.
En je kan de hele dag koffie drinken als je wilquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef themole het volgende:
Verdien hier best veel geld door in de in de ICT te werken, ICT voor klein bedrijf onderhouden a 10 uur per week. Levert 9 euro netto per uur op als 19 jarige. Deze zomer gaat mijn salaris met 2 euro per uur omhoog.
Luchtvrachtafhandeling op Schiphol.quote:
Je moet er gewoon zijn, soms kan je idd de hele dag koffiedrinken en studeren, soms werk je heel erg lang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
En je kan de hele dag koffie drinken als je wil
Dan mag je ook goed betaald krijgen als je meerdere taken hebt en enig verantwoording draagt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Luchtvrachtafhandeling op Schiphol.
Veelal kantoorwerk (opmaken vluchtdocumenten) maar ook in de loods en op het platform als het nodig was.
Ken ook iemand die bij een callcentre werkt ( "Hebt u de modem gereset? Mmmmkaaay.." ) en die verdient ook heel veel terwijl ze heel vaak koffie haalt en mij belt en inderdaad ook gewoon geld krijgt om aanwezig te zijn..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef themole het volgende:
[..]
Je moet er gewoon zijn, soms kan je idd de hele dag koffiedrinken en studeren, soms werk je heel erg lang.
Misschien kan hij samen met jou pokerenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh. Nou dan maar kutwerk zoeken inderdaad.Succes.
En als je merkt dat er in bepaalde sectoren geen werk is te vinden dan kun je nog altijd in de tuinbouw terechtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zodra je een beetje eisen begint te stellen valt 95% af.
Werken voor een tuinder --> 3 jaar gedaan, te kut voor woorden.
Werken bij de Mac/KFC/Burger King -->.
Chauffeurswerk --> Krijg nergens reacties, of het antwoord dat de functie al vervuld is. Haal die vacature dan weg, kut.
Werken bij de post --> Het overwegen waard, maar niet ideaal
Relevant bijbaantje in de juridische sector --> Weinig aanbod en een hele grote vraag.
En als je dan iets vindt wat wel geschikt lijkt, is het vaak zwaar onderbetaald, onmogelijk weinig uren of hele vreemde tijden.
Klacht: Weinig leuke baantjes voor de zomer.
O nee hoor. Is overheidswerk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 05:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en nu al 3 dagen niet kunnen zitten Buttlord?
dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Dasjonny het volgende:
Werk in de zorg ( als schoonmaker ), chicks regelen op werk, weinig doen en ook nog redelijk verdienen
Dat is denk ik niet voor jongens.quote:
Goede tip!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Northside het volgende:
Als je echt een fijn baantje wil moet je eens bij wat hotels navragen of ze geen (nacht)receptionisten zoeken. Het betaalt goed, je maakt de gekste dingen mee en het is echt geen zwaar werk.
Ik heb het 8 jaar met veel plezier gedaan.
Been there, done that. Kutwerk met klote wachttijden, vaak chagrijnige mensen in de auto en als je 's avonds werkt vaak pas erg laat thuis...quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Of chauffeur voor belangrijke mensen. Mag je ze in hun auto van A naar B brengen. Verdient ook nog eens zeer goed.
ik heb t zelf niet gedaan maar mijn toen huisgenoot wel. Moest hij van van Enschede naar Zwolle, mocht hij langs t huis van mn ouders om hoi te zeggen.. De hele buurt stond stiekem te loeren; Waarom heeft zo'n broekie een maserati?!?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:28 schreef Booomer het volgende:
[..]
Been there, done that. Kutwerk met klote wachttijden, vaak chagrijnige mensen in de auto en als je 's avonds werkt vaak pas erg laat thuis...
48 uur per week, leuke vakantie hoor. Jij kan beter nog iets leren van mensen met een uitkering, want die werken 0 uur per week en krijgen niet veel minderquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef Shispeed het volgende:
ik werk ong. 48 uur in de week en verdien dan ook ong. 1500 euro in een maand![]()
en dat terwijl ik nog op de middelbare school zit, daar kunnen een hoop uitkeringtrekkerts nog wat van opsteken
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik heb t zelf niet gedaan maar mijn toen huisgenoot wel. Moest hij van van Enschede naar Zwolle, mocht hij langs t huis van mn ouders om hoi te zeggen.. De hele buurt stond stiekem te loeren; Waarom heeft zo'n broekie een maserati?!?!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
Schoonmaken in een slagerij is ook een goede.
Als je goede klanten hebben die jou een goede rijder vinden dan rij je vaker in dezelfde auto's! Zelf meerdere maanden in S8 rondgeredenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..
Welk bedrijf? Zaten ze in Hoofddorp?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef linpunt het volgende:
Nee, de groep waar ik meestal mee werk zijn gewoon uitnodigend doch professioneel. Er waren ook andere groepen op events die wel heel erg slutty overal overheen hangen.. maar dat valt reuze mee. Vooral omdat je ook heel vaak gewoon frisdrank moet sampelen.. Niets geils aan.
Op mijn werk in Assen hebben we nog een chauffeur nodig voor een paar wekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee. Hier zijn alleen bedrijven die willen dat ik 40 uur in de week werk voor 7 weken lang, no way.
Jammer dat ik niet in de buurt woonquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Op mijn werk in Assen hebben we nog een chauffeur nodig voor een paar weken
Hij heeft er eigenlijk alleen maar nice auto's tussen zitten, er zit een studentenchauffeursbedrijf in Twente, ze rijden eigenlijk uitsluitend voor directeuren en elitemenschen in hun eigen auto.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..
Nein, Emsterdem. Maar ik sta bij meerdere ingeschreven hoor. Gewoon voor erbij. Omdat het ken.quote:
Bijbaan is dan ook voor de menschen die nog niet werken, jij moet gewoon eckt werken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef das_phantom het volgende:
Terechte klacht, heb gestudeerd dus ben te goed voor de genoemde bijbanen
Ik denk dat elk studentenchauffeursbedrijf dat zegt om studenten te werven. Maar in de praktijk komen dat soort dikke sportwagens maar zelden voor en rij je meestal in doodgewone BMW's, Audi's, Mercedessen en Volvo's...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij heeft er eigenlijk alleen maar nice auto's tussen zitten, er zit een studentenchauffeursbedrijf in Twente, ze rijden eigenlijk uitsluitend voor directeuren en elitemenschen in hun eigen auto.
En zelf heb je zeker een rijke pappiequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef missyB het volgende:
wat een gezeik met dit wil ik niet en dat verdient te weinig, werken zul je hoppa, goed voor je arbeids ethiek en voor niks gaat de zon op en nog meer van dat soort shit
Dan ligt het ook nog aan de persoon natuurlijk, doe je het heel goed, zal je beloond worden..quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik denk dat elk studentenchauffeursbedrijf dat zegt om studenten te werven. Maar in de praktijk komen dat soort dikke sportwagens maar zelden voor en rij je meestal in doodgewone BMW's, Audi's, Mercedessen en Volvo's...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |