Lijkt me onzin, men betaalt je geen 15 euro per uur om niet-geil frisdrank te samplen, anders zouden losers als ik dat ook kunnen gaan doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Daarom heb ik daar ook maar een maand of 2 gewerkt..
Maar dat was elk weekend.. en dat doe ik nu ook niet meer.
[..]
Toen ik 15 was was ik ook serveerster.. maar wel veel fooi per avond.. dus dat is dan wel weer nice. En elke zaterdag een doos taart mee..![]()
![]()
Nee, de groep waar ik meestal mee werk zijn gewoon uitnodigend doch professioneel. Er waren ook andere groepen op events die wel heel erg slutty overal overheen hangen.. maar dat valt reuze mee. Vooral omdat je ook heel vaak gewoon frisdrank moet sampelen.. Niets geils aan.
Het zijn allemaal wel hele leuke meiden, maar we gaan niet in korte rokjes en shirtjes lopen zodat je ass en tits kan zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, men betaalt je geen 15 euro per uur om niet-geil frisdrank te samplen, anders zouden losers als ik dat ook kunnen gaan doen
Ze willen natuurlijk die Vietnamese tight ass en tits van jou die shit laten promoten, daar hoeven we denk ik niet moeilijk over te doen
Dan is dat een niet al te beste promoter. Het is een cliche, maar niet zonder reden: sex sells.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het zijn allemaal wel hele leuke meiden, maar we gaan niet in korte rokjes en shirtjes lopen zodat je ass en tits kan zien.
Sterker nog, heel vaak moeten we ons haar in een staart hebben.. Heel tuttig dus.
En, er zitten ook jongens bij! Dus het is niet zo dat er alleen maar wulpse dames in een rijtje staan.
/care.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan is dat een niet al te beste promoter. Het is een cliche, maar niet zonder reden: sex sells.
Oke, dus ik heb gelijk. Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
/care.
Als ik mijn geld maar krijg.
Maar t is wel waar dat er ook geen lelijke mensen bij zitten..
Wilde ook duidelijk maken dat er hele gewone, gemiddelde mensen bij zaten (like me.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Oke, dus ik heb gelijk. Zeg dat dan meteen
Nee jou kiezen ze gewoon voor dat Aziatische accent in de staff. Een hoerenhuis zonder een Japans meisje is toch ook geen goed hoerenhuisquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wilde ook duidelijk maken dat er hele gewone, gemiddelde mensen bij zaten (like me.) en niet alleen maar bimbo's met dubbel-D.
en nu al 3 dagen niet kunnen zitten Buttlord?quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:02 schreef Bitlord het volgende:
21 jaar, ¤21 netto. Dat zijn de bijbanen. Afgelopen zaterdag 11,5 uur gedraaid.
Haha fulltime? nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Fulltime? Dat is iets meer dan 3 euro per uur.
Ja en zelf voor lul staan met een stel oren op je hoofd terwijl je kangaroe's staat te verkopen....quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:48 schreef missyB het volgende:
ga solliciteren bij een attractiepark in de buurt, hele dag beetje chill bij attractie zitten en zelf gratis entree.
Flinke studie heb je dan gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Red_85 het volgende:
Ben ik dan de enige uitzondering?
Ik heb 6 jaar gewerkt naast mijn opleiding en later studie bij een chef die me altijd goed behandelde en waar het werk echt leuk was. Daar was helemaal niets mis mee. Kon vaak terecht, leuk werk, betaalde redelijk, was altijd gezellig en heb er een bak ervaring mee opgedaan waar ik nu de vruchten van pluk (ook nu ik gezeik heb met duo).
Maakte gemiddeld 25 tot 32 uur in de week en 40 of meer in de vakanties.
Jup, dat krijg je als je 1 dag standaard uitgeroosterd bent en de vrijdag avond, zaterdag en vaak ook nog eens zondag mee pikt. Als je gemiddeld 8 uur werkt zit je dan al op 24 uur. Nog een paar uurtjes voor een zieke invallen na lessen en je zit al richting de 30. Ga je werken op die uitgeroosterde dag, zit je er helemaal snel.quote:
Wat moest je doen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Red_85 het volgende:
Ben ik dan de enige uitzondering?
Ik heb 6 jaar gewerkt naast mijn opleiding en later studie bij een chef die me altijd goed behandelde en waar het werk echt leuk was. Daar was helemaal niets mis mee. Kon vaak terecht, leuk werk, betaalde redelijk, was altijd gezellig en heb er een bak ervaring mee opgedaan waar ik nu de vruchten van pluk (ook nu ik gezeik heb met duo).
Maakte gemiddeld 25 tot 32 uur in de week en 40 of meer in de vakanties.
En je kan de hele dag koffie drinken als je wilquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef themole het volgende:
Verdien hier best veel geld door in de in de ICT te werken, ICT voor klein bedrijf onderhouden a 10 uur per week. Levert 9 euro netto per uur op als 19 jarige. Deze zomer gaat mijn salaris met 2 euro per uur omhoog.
Luchtvrachtafhandeling op Schiphol.quote:
Je moet er gewoon zijn, soms kan je idd de hele dag koffiedrinken en studeren, soms werk je heel erg lang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
En je kan de hele dag koffie drinken als je wil
Dan mag je ook goed betaald krijgen als je meerdere taken hebt en enig verantwoording draagt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Luchtvrachtafhandeling op Schiphol.
Veelal kantoorwerk (opmaken vluchtdocumenten) maar ook in de loods en op het platform als het nodig was.
Ken ook iemand die bij een callcentre werkt ( "Hebt u de modem gereset? Mmmmkaaay.." ) en die verdient ook heel veel terwijl ze heel vaak koffie haalt en mij belt en inderdaad ook gewoon geld krijgt om aanwezig te zijn..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef themole het volgende:
[..]
Je moet er gewoon zijn, soms kan je idd de hele dag koffiedrinken en studeren, soms werk je heel erg lang.
Misschien kan hij samen met jou pokerenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh. Nou dan maar kutwerk zoeken inderdaad.Succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |