Dat is denk ik niet voor jongens.quote:
Goede tip!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Northside het volgende:
Als je echt een fijn baantje wil moet je eens bij wat hotels navragen of ze geen (nacht)receptionisten zoeken. Het betaalt goed, je maakt de gekste dingen mee en het is echt geen zwaar werk.
Ik heb het 8 jaar met veel plezier gedaan.
Been there, done that. Kutwerk met klote wachttijden, vaak chagrijnige mensen in de auto en als je 's avonds werkt vaak pas erg laat thuis...quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Of chauffeur voor belangrijke mensen. Mag je ze in hun auto van A naar B brengen. Verdient ook nog eens zeer goed.
ik heb t zelf niet gedaan maar mijn toen huisgenoot wel. Moest hij van van Enschede naar Zwolle, mocht hij langs t huis van mn ouders om hoi te zeggen.. De hele buurt stond stiekem te loeren; Waarom heeft zo'n broekie een maserati?!?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:28 schreef Booomer het volgende:
[..]
Been there, done that. Kutwerk met klote wachttijden, vaak chagrijnige mensen in de auto en als je 's avonds werkt vaak pas erg laat thuis...
48 uur per week, leuke vakantie hoor. Jij kan beter nog iets leren van mensen met een uitkering, want die werken 0 uur per week en krijgen niet veel minderquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef Shispeed het volgende:
ik werk ong. 48 uur in de week en verdien dan ook ong. 1500 euro in een maand![]()
en dat terwijl ik nog op de middelbare school zit, daar kunnen een hoop uitkeringtrekkerts nog wat van opsteken
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik heb t zelf niet gedaan maar mijn toen huisgenoot wel. Moest hij van van Enschede naar Zwolle, mocht hij langs t huis van mn ouders om hoi te zeggen.. De hele buurt stond stiekem te loeren; Waarom heeft zo'n broekie een maserati?!?!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
Schoonmaken in een slagerij is ook een goede.
Als je goede klanten hebben die jou een goede rijder vinden dan rij je vaker in dezelfde auto's! Zelf meerdere maanden in S8 rondgeredenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..
Welk bedrijf? Zaten ze in Hoofddorp?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef linpunt het volgende:
Nee, de groep waar ik meestal mee werk zijn gewoon uitnodigend doch professioneel. Er waren ook andere groepen op events die wel heel erg slutty overal overheen hangen.. maar dat valt reuze mee. Vooral omdat je ook heel vaak gewoon frisdrank moet sampelen.. Niets geils aan.
Op mijn werk in Assen hebben we nog een chauffeur nodig voor een paar wekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee. Hier zijn alleen bedrijven die willen dat ik 40 uur in de week werk voor 7 weken lang, no way.
Jammer dat ik niet in de buurt woonquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Op mijn werk in Assen hebben we nog een chauffeur nodig voor een paar weken
Hij heeft er eigenlijk alleen maar nice auto's tussen zitten, er zit een studentenchauffeursbedrijf in Twente, ze rijden eigenlijk uitsluitend voor directeuren en elitemenschen in hun eigen auto.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Alsof je als (student)chauffeur wekelijks in Maserati's en Aston Martin's rijdt..
Nein, Emsterdem. Maar ik sta bij meerdere ingeschreven hoor. Gewoon voor erbij. Omdat het ken.quote:
Bijbaan is dan ook voor de menschen die nog niet werken, jij moet gewoon eckt werken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef das_phantom het volgende:
Terechte klacht, heb gestudeerd dus ben te goed voor de genoemde bijbanen
Ik denk dat elk studentenchauffeursbedrijf dat zegt om studenten te werven. Maar in de praktijk komen dat soort dikke sportwagens maar zelden voor en rij je meestal in doodgewone BMW's, Audi's, Mercedessen en Volvo's...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij heeft er eigenlijk alleen maar nice auto's tussen zitten, er zit een studentenchauffeursbedrijf in Twente, ze rijden eigenlijk uitsluitend voor directeuren en elitemenschen in hun eigen auto.
En zelf heb je zeker een rijke pappiequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef missyB het volgende:
wat een gezeik met dit wil ik niet en dat verdient te weinig, werken zul je hoppa, goed voor je arbeids ethiek en voor niks gaat de zon op en nog meer van dat soort shit
Dan ligt het ook nog aan de persoon natuurlijk, doe je het heel goed, zal je beloond worden..quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik denk dat elk studentenchauffeursbedrijf dat zegt om studenten te werven. Maar in de praktijk komen dat soort dikke sportwagens maar zelden voor en rij je meestal in doodgewone BMW's, Audi's, Mercedessen en Volvo's...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |