Johan Geneequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef Veerboot het volgende:
Hoogtepuntje vind ik overigens wel die items van Erik Dijkstra. In VI is hij met z'n FC Twente-gefap irritant, maar als Jakhals vond ik hem altijd al goed en zijn items vanuit Frankrijk nu zijn ook grappig.
Twee reclameblokken geweest, dus 15 min ongeveer. Zal er wel een deel van de uitzending niet opstaan..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef pberends het volgende:
Waarom duurde die uitzending van gisteren eigenlijk maar 58 minuten? Is het programma zo onboeiend dat er maar liefst 32 minuten reclame tussen door moet
Ik vind die Dijkstra in dit programma ook een daadwerkelijke toegevoegde waarde hebben. In tegenstelling tot zijn optredens in Voetbal Internationalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef Veerboot het volgende:
Hoogtepuntje vind ik overigens wel die items van Erik Dijkstra. In VI is hij met z'n FC Twente-gefap irritant, maar als Jakhals vond ik hem altijd al goed en zijn items vanuit Frankrijk nu zijn ook grappig.
Is het niet zijn smartphone?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:18 schreef wimderon het volgende:
Ik kijk er al naar uit hoe Danny, al kijkend op z'n blaadje, allerlei redenen aan gaat voeren waarom Gesink niet mee was met het eerste groepje.
Johan = baasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Deze moeten ook gewoon in de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem bij VI altijd wel goed...hij durft Johan tenminste tegengas te geven...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind die Dijkstra in dit programma ook een daadwerkelijke toegevoegde waarde hebben. In tegenstelling tot zijn optredens in Voetbal International
Dries Roelvink. En nog wat andere mensen ook geloof ik, maar wat boeit het. Als Dries er maar is!quote:
Longo was/is beterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef Kingstown het volgende:
Beste wielrenster ooit....en weer wordt de grote Keetie van Oosten-Hage vergeten.20 keer Nederlands kampioene...beat that Leontien!
Zonder tegenstand waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef Kingstown het volgende:
Beste wielrenster ooit....en weer wordt de grote Keetie van Oosten-Hage vergeten.20 keer Nederlands kampioene...beat that Leontien!
Terwijl ie nog best een lekker wijf hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij lijkt een beetje op christian horner..
die nos lezeres hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Terwijl ie nog best een lekker wijf hebt.
Nu al een betere uitzending imo.quote:
Doe mij maar 2 van die horkenquote:
Wat ik me nou al jaren afvraag...hoe houden die vrouwen plaspauzequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
vrouwenwielrennen.. als het net als vrouwenvoetbal is..![]()
niet om aan te gluren
zittend, what elsequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat ik me nou al jaren afvraag...hoe houden die vrouwen plaspauze
die wielrenpakken zijn toch 1 geheel? Behalve bij mannen heb je bij het kruis zo'n ritsje zeg maar.. vrouwen zullen dat wel niet hebben? of wel?quote:
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die wielrenpakken zijn toch 1 geheel?
Moet je ff de OS van Peking kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar duiken ze massaal achter de bosjes of stoppen ze bij een pompstation?
Kan jij een andere UI instellen? Ik kan je niet serieus nemen op deze manier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
sebestiaan sabrie gaat dit nooit reddenhij is nu al kapot
Zweten is een juist een goed teken...gaat volgens mij de langste afstand afleggen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
sebestiaan sabrie gaat dit nooit reddenhij is nu al kapot
Nieman was gisteren ook een erg leuke gast bij Radio Tour de France.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef wimderon het volgende:
Zoals verwacht aardige inhoudelijke toevoeging met Nieman en Van Moorsel.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Kan jij een andere UI instellen? Ik kan je niet serieus nemen op deze manier.
Denk het niet, zo is Gert gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef anoukane het volgende:
Het was ff wennen. maar ik kan het programma steeds beter waarderen.
Gert is volgens mij van te voren wel ff verteld dat ie goed naar René moet kijken hoe hij zijn "rol" vervuld.
Maarja, niets mis mee toch? Is toch prima joh, laat gaan. Leuk man... Tuurlijk!
Yah, leuke aflevering met iets meer inhoud.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef wimderon het volgende:
Zoals verwacht aardige inhoudelijke toevoeging met Nieman en Van Moorsel.
Ik vind die brilmans juist de beste gast aan tafel..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef inZanity het volgende:
Die Gert maakt het programma, zonder hem zou het niet veel zijn. Erger me overigens dood elke keer aan die wijsneus met die bril..
Jep dé kenner, Gert is ook wel een kenner maar ook een beetje voor de 'humor'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik vind die brilmans juist de beste gast aan tafel..
Wenen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Gvd indd als Boogerd ook doping had gebruikt had hij nu 10x de tour gewonnen![]()
Hij heeft gebruiktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Gvd indd als Boogerd ook doping had gebruikt had hij nu 10x de tour gewonnen![]()
quote:
Heh was het sarcasme niet duidelijk genoeg?quote:
slaap verderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Hij zal er best verstand van hebben. Maar volgens mij weet ie dat zelf maar al te goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep dé kenner, Gert is ook wel een kenner maar ook een beetje voor de 'humor'.
Als Boogerd geen doping had gebruikt had hij nooit iets gewonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Gaat rondjes rond de kerk rijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
thomas dekker mag nu weer fietsen toch? zijn ban was tot 1 juli 2011
Morgen zijn eerste wedstrijd in St. Niklaas (kermis_koers)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
thomas dekker mag nu weer fietsen toch? zijn ban was tot 1 juli 2011
3000quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Goeiendag hij heeft er wel een paar....
Dit was idd jaren geleden al bij de avondetappe. Idem over dat Simpson shirt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef Aalbers het volgende:
hij was een paar jaar terug in een documentaire bij de avondetappe
Thomas Dekker: "Mijn dopinggebruik moet je dichter bij huis zoeken".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
Wat naďef die RTL Dude denkt dat Nederlandse renners niet gebruiken
wie is er op mark lotz en T dekker betrapt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
Wat naďef die RTL Dude denkt dat Nederlandse renners niet gebruiken
Jans Koertsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie is er op mark lotz en T dekker betrapt?
idd, alsof ze allemaal social media experts zijn en dan dit soort stomme fouten makenquote:
En lekker interessant doen met die telefoon ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd, alsof ze allemaal social media experts zijn en dan dit soort stomme fouten maken
Zou het iets met de sponsor te maken hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En lekker interessant doen met die telefoon ook.
Nee tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou het iets met de sponsor te maken hebben?
Heeft toch gebruikt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wou mark lotz al eigenlijk niet noemenKom jij met Jan Koerts aan
Jans heeft wel een rit in de Vuelta gewonnen...zoveel hedendaagse Nederlandse profs kunnen dat niet zeggen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk van onze top renners srry
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie is er op mark lotz en T dekker betrapt?
Hapjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer dat serveren van drankjes tijdens de uitzending
Moet voor zomers terras-sfeertje zorgen denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is het een gesponsord item, ik roep maar wat hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ga je gang, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Evertjan het volgende:
Wie stuurt er een kijkersvraag met de vraag wat de renners doen als ze moeten poepen tijdens de race?
Zou dat 't zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Misschien is het een gesponsord item, ik roep maar wat hoor
idd en Genee die presenteert het veel strakker en beter zonder Johan naast hemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef larry91 het volgende:
Uitzending zoveel beter dan gisteren. Laat Johan maar thuis en dan zien we hem wel weer als de Eredivisie weer begint.
Ook dat komt goed, Johan moet er na z´n vakantie nog een beetje inkomen, ik kan dat voetbalnieuws wel waarderen, Johan is gewoon Baasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en Genee die presenteert het veel strakker en beter zonder Johan naast hem
Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Tommeke het volgende:
Tour voor Tokkies, anders kan ik dit niet samenvatten
Hetzelfde pseudoballetjes publiek als bij VI
Avondettape is wijn en kaasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Tommeke het volgende:
Tour voor Tokkies, anders kan ik dit niet samenvatten
Hetzelfde pseudoballetjes publiek als bij VI
Nu even vive le Velo, voor de feitenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Avondettape is wijn en kaas
Tour de Jour is bier en chips en stiekum veel lekkerder als wijn en kaas
Uitzending gemist: De Allerslechtste Chauffeur van Nederlandquote:
twitter:DekkerThomas twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:02:32Nou bedankt..!! gert jacobs heeft er nog vertrouwen in.. Altijd fijn dat er mensen in een goede comeback geloven.. Td reageer retweet
Triestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef SanAnt het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:02:32Nou bedankt..!! gert jacobs heeft er nog vertrouwen in.. Altijd fijn dat er mensen in een goede comeback geloven.. Td reageer retweet
Je verheugen op Driesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef larry91 het volgende:
Als Dries er op 12 juli er ook maar is want dan ben ik daar ook
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Belachelijk: 4 dagen lang kunnen we het gewoon bekijken en nu worden buitenlanders opeens geweerd op rtlgemist.
NOS heeft het ook opeens gestopt![]()
twitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:48:50Ter info: heb op Westra, Gutierrez en Hoogerland gestemd. Fransen domineren in jury. #tdf #tourdujour reageer retweet
SUPER bedankt! Kan je me zeggen hoe je die vind? Trucje? Dan kan ik het tenminste blijven kijken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
Zo misschien?
Hou sigaarsnor.blogspot.com in de gaten na de uitzending. Er is vast een truukje voor, die sommige users hier ook kunnen geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
SUPER bedankt! Kan je me zeggen hoe je die vind? Trucje? Dan kan ik het tenminste blijven kijken!
lekker melig einde. en dat met nog een paar weken te gaan. Dat gaat nog wat wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat einde met Dries is zo fout dat het goed is![]()
Er begonnen er al wat de polonaise te lopen. Als er nu nog een Nederlandse ritzege komt dan zit dat wel goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
lekker melig einde. en dat met nog een paar weken te gaan. Dat gaat nog wat worden
Genee is sowieso de beste Nederlandse presentator ooit, of Derksen er nu bij zit of niet. Ik heb nog nooit iemand gezien die een gesprek zo goed kan leiden als Genee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en Genee die presenteert het veel strakker en beter zonder Johan naast hem
Met uiteraard nog zo`n klein sneertje direct voor de omschakelingquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef Veerboot het volgende:
Wat Genee altijd vooral heel goed doet: gelijk doorschakelen naar een ander onderwerp als iets niet meer interessant is (of eigenlijk zelfs al voordat het dat gaat worden).
Ja kennelijk 508 nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft Vacansoleil nieuwe auto's??? reden eerst volvo
Zolang de Tour maar doorgaat, dáár gaat het om en dus niet over een praatprogramma bij de commerciële tijdens de Tour waarvan er al twee jaren bestaan!quote:
Dit topic gaat over het praatprogramma en niet over de Tour volgens mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Zolang de Tour maar doorgaat, dáár gaat het om en dus niet over een praatprogramma bij de commerciële tijdens de Tour waarvan er al twee jaren bestaan!
Even op z'n site kijken, misschien staat het daarop?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:58 schreef Heufd het volgende:
Iedereen heeft het natuurlijk, zeer terecht, over Dries' tour-de-france-lied. Maar dat wat Danny Vera tijdens de intro speelt is ook een lekker nummertje. Iemand een idee hoe dat heet?
Hij zei alleen iets te vaak dat hij er geen verstand van heeft. Terwijl dat wel meeviel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef marcodej het volgende:
Heerlijke uitzending. Mooie verhalen van Jacobs, Nelissen was prima (misschien een beetje te opgewonden in die oortjesdiscussie) en de gasten praatten prima mee. Goed zo zonder Johan.
Nieman ook een stuk sympathieker dan hij uitstraalt.
dat zeggen de gasten bij vi ook vaak: ja ik ben maar een boerenlul die er geen verstand van heeft, jullie zijn de experts. Maar ondertussen zitten ze wel al 20 jaar ergens op de tribune, zo moeilijk is het ook weer niet dat je het na 20 jaar nog niet snapt denk ik danquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zei alleen iets te vaak dat hij er geen verstand van heeft. Terwijl dat wel meeviel.
hij begint idd steeds beter te worden, eerste uitzending was ie zichzelf het overschreeuwen en niet grappige anekdotes het vertellenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha, die Gert wordt met de dag beter![]()
Heeft 'ie een beetje verstand van voetbal? Zo ja, dan mag hij wel een keer aanschuiven bij VI
Het moet een beetje groeien. VI Oranje scoorde de eerste dagen ook dramatisch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:41 schreef ajacied4lf het volgende:
TOUR DU JOUR: 309.000
Wordt al ietsjes beter.
Zelfs als mede Drent neem ik hem niet serieus. Als ik hem zie moet ik steeds denken aan die brievenbuspisser van de PVV.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik moet zeggen dat ze met Danny Nelissen een schot in de roos hebben. Die heeft er dus echt wel verstand van en kan het ook goed onder woorden brengen.
Nochtans is Gert Jacobs er vooral voor de humor. Dat doet hij bijzonder goed maar ik vrees dat hij in de randstad verder weinig serieus wordt genomen.
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 06-07-2011 om 12:56:57René van der Gijp heeft nog geen enkele aflevering #TourDuJour gezien: "Interesseert me geen fluit." (via @johanvanboven, journalist Sp!ts) reageer retweet
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef marcodej het volgende:
ONZE BOYS MOETEN GEWOON EEN KEER VLAMMEN IN EEN ETAPPE. DAN BREKEN WE DE TENT AF HIER! WE ZIJN TOCH NEDERLAND OF NIET.
Ja, 'de tent afbreken' moet zo'n beetje zijn karakteristieke uitspraak worden. Ik vermoed dat dit zo ongeveer contractueel vastgelegd zal zijn door RTL.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat heeft ie volgens mij elke aflevering al geroepen
Wat een held is 't ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef Veerboot het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 06-07-2011 om 12:56:57René van der Gijp heeft nog geen enkele aflevering #TourDuJour gezien: "Interesseert me geen fluit." (via @johanvanboven, journalist Sp!ts) reageer retweet
Dries maakt er vast wel weer een feestje vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:08 schreef marcodej het volgende:
Weinig reden tot polonaise vandaag voor Gert Jakobs en co.
Ze hadden gisteren veel concurrentie...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Eenskijken het volgende:
gister 309.000 kijkers.. valt toch tegen. was een goede uitzending namelijk
Als het goed blijft gaan wordt het vanzelf meer. Zie VI Oranjequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Eenskijken het volgende:
Mja, Redelijk aantal hoor. Bij VI Oranje scoorden ze ook zo rond die hoogte,quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Eenskijken het volgende:
Dat valt helemaal niet tegen....quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Eenskijken het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |