Welnee. Hij is commentator bij Eurosport en zit er per uitzending zó vaak naast. Hij zegt het wel een beetje met een "arrogant" toontje, waardoor et lijkt alsof het allemaal klopt, maar het is gewoon een koekenbakker. Enkel over die doping verhalen heeft ie nog nuttige info. De koers niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat hij er veel dichter op zit en het hele doping- en roddelcircuit kent.
Dat kent Gert Jacobs ook wel van vroeger ('Van Poppel en ik deden dan...') maar Danny zit er nog midden in
De Topshow-uitzending waar Leo van Vliet en hij het aan de stok kregen was anders een grote goed-nieuwsshow geworden alleen onderbroken door de zoveelste commerciële bitterbal of boekpresentatie
Een nieuwe start van de reeks voor een nieuw seizoen, goed man. Wat let je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:39 schreef TLC het volgende:
Kan er niet eens een nieuw topic hierover komen ?
Doe je best. Derrraaannnn!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:39 schreef TLC het volgende:
Kan er niet eens een nieuw topic hierover komen ?
Jij als insider weet veel dingen, is het al bekend of Driesje elke dag langskomt om dat prachtige lied te zingen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Een nieuwe start van de reeks voor een nieuw seizoen, goed man. Wat let je?
Het enige dat ik heb gehoord is dat hij er wel weer voor is gevraagd, maar ik weet niet of hij het ook weer gaat doen. Ik verwacht overigens van wel, want het is toch Dries. Als hij maar een beetje aandacht kan krijgen, is Dries van de partij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij als insider weet veel dingen, is het al bekend of Driesje elke dag langskomt om dat prachtige lied te zingen?![]()
Lijkt me duidelijk inderdaad, Dries is erbij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het enige dat ik heb gehoord is dat hij er wel weer voor is gevraagd, maar ik weet niet of hij het ook weer gaat doen. Ik verwacht overigens van wel, want het is toch Dries. Als hij maar een beetje aandacht kan krijgen, is Dries van de partij.
Ze hebben gewoon een malloot nodig die de hele avond door slap lult, de succesformule a la Voetbal International. Als het alleen serieuze gesprekken zijn kijkt er niemand, voor serieus gelul is de avondetappe al.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:18 schreef tdrone het volgende:
Wel zielig eigenlijk dat ze alleen gert jakobs kunnen vinden, een renner die nooit echt iets gespresteerd heeft.
Idd, dat was vorig jaar ideaal. Eerst TDJ en daarna de grote Mart show.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Begon het maar om half negen, dat heb ik veel liever!
Daar verder dus!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Tour Du Jour: Nu op RTL4. We gaan beginnen! <- daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |