Zolang de 'tweet van de dag' wordt geschrapt vind ik alles best, dan mogen ze gerust bloembakken overal in het scherm zetten met WESTLAND in grote letters.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:54 schreef Blik het volgende:
Als ik de tweets van gert jakobs een beetje volg, ben ik bang dat een enorm overdreven gesponsord programma gaat worden. Westland wordt volop gepromoot in ieder geval
Lekker inzoomen op dat HTC-telefoontje (katsjing, katsjing), mooi man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang de 'tweet van de dag' wordt geschrapt vind ik alles best
Mwah, vorig jaar had je ook dat juist veel kijkers van VI die totaal niets met wielrennen hadden er op afstemden. Al zal het niveau wel dalen als de de kijker vindt dat de Nederlanders allang al een etappe hadden moeten winnen. Een beetje zoals op FOK! met het TdF forum. Een zooi randdebielen die nooit naar wielrennen kijken die opeens allemaal een mening hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorig jaar zapte alleen de wielren liefhebber om 20u30 af op dit programma, die zapte speciaal naar 7. Nu zal er ook veel gepeupel en huisvrouwen van 4 blijven hangen, aan wie dit sfeertje eigenlijk niet besteed is en verder vragen in gaan sturen als 'Waarom doet Michael Boogerd niet mee?'....
Ik denk ook dat Mart een grotere concurrent is dan Jack. Studio Voetbal is al tijden ingezakt als een pudding, dan gaan er met het EK niet ineens weer meer mensen kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:15 schreef Type-R het volgende:
Vorig jaar was het leuk omdat er geen VI: Oranje was. ik denk dat de gemiddelde nederlander na de finale wel klaar is met RTL 4's late night reclame show.
Tenzij er bij Mart ook elke keer een idioot met een laptop aanschuift om magische cirkels te tekenenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Mart een grotere concurrent is dan Jack. Studio Voetbal is al tijden ingezakt als een pudding, dan gaan er met het EK niet ineens weer meer mensen kijken.
Ja en het dan "Tour-lab" noemenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef kibo het volgende:
[..]
Tenzij er bij Mart ook elke keer een idioot met een laptop aanschuift om magische cirkels te tekenen
Maar wel de enige aan tafel die er wat van af wistquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:48 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
LOL
Ik keek vorig jaar TdJ ONDANKS Nelissen. Wat een etter is dat zeg.
Dacht te weten..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar wel de enige aan tafel die er wat van af wist
Nou ja, ik denk dat hij er veel dichter op zit en het hele doping- en roddelcircuit kent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |