om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieTour du Jour elke dag te zien vanaf 20:30 tot 22:40 uur op RTL 7. Een brede groep wielerliefhebbers dagelijks op een laagdrempelige en aanstekelijke manier de Tour de France mee te laten beleven. Hiermee gaat RTL 7 dus de concurrentie aan met
Mart Smeets op Nederland 1, die al jaren op de late avond een wielertalkshow maakt en veel betere kijkcijfers haalt.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Wilfred Genee - Presentatorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Johan Derksen - Geeft ongewilde voetbal updates tijdens de uitzendingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Jakhals Erik - Verslaggever op locatieVaste gastenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Danny Nelissen - Voormalig PDM renner, huidig wielercommentatorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Gert Jakobs - Voormalig PDM renner die 5 maal deel nam aan de TDFom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Steven Rooks - 11 voudig TDF deelnemer, werd in 1988 2e achter Pedro Delgadoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Jeroen Blijlevens - 6 voudig deelnemer aan de TDF - in 2001 uitgesloten nadat hij op de vuist ging met Julichom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Michael Boogerd - 12 voudig Tour deelnemer - won in 2002 de Koninginnerit!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Leonardus Quirinus Machutus van Vliet - geboren te Honselersdijk en huidig Bondscoach NL'se profrennersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Dries Roelvink - De dagelijkse slotactom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie