Opletten hequote:
Inderdaad. Genee.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:51 schreef marcodej het volgende:
En Boom, en Tjallingii... Qua aanvallen deden ze niet veel onder voor Vacansoleil...
Idd beetje raar om Rabo keihard te bashen en Vacansoleil de hemel in te prijzenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:51 schreef marcodej het volgende:
En Boom, en Tjallingii... Qua aanvallen deden ze niet veel onder voor Vacansoleil...
Leg het budget eens naast elkaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Idd beetje raar om Rabo keihard te bashen en Vacansoleil de hemel in te prijzen
Niet zo vreemd dat dan opeens allerlei wielernoobs Rabo een faal ploeg vinden. Die luisteren allemaal naar Genee.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Idd beetje raar om Rabo keihard te bashen en Vacansoleil de hemel in te prijzen
Ik kijk niet, maar toen ik logisch begon na te denken begreep ik m welquote:
ah! Een sponsor van haar verdubbelt de inzetquote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar toen ik logisch begon na te denken begreep ik m wel.
Oh dat zeker.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgezien van de reclame, toch leuk om te zien hoe dat gaat.
Rojas was ook 1x te laatquote:Op zondag 24 juli 2011 20:56 schreef wdn het volgende:
"Met 5 etappeoverwinningen heb je recht op de groene trui"
Die 2x niet op tijd binnen komen had hem de trui anders moeten kosten
Gilbert ook....had Evans ook nog groen gewonnen en was de sprint vandaag een prooi geweest voor uhhh, ja voor wie eigenlijk?quote:
gesink?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gilbert ook....had Evans ook nog groen gewonnen en was de sprint vandaag een prooi geweest voor uhhh, ja voor wie eigenlijk?
Greipel ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gilbert ook....had Evans ook nog groen gewonnen en was de sprint vandaag een prooi geweest voor uhhh, ja voor wie eigenlijk?
In totaal waren er dan ruim 100 renners uit koers geweest. Vandaar de regel dat als meer dan 20% te laat binnenkomt, dat men clementie kan geven en strafpunten uitdeelt. Niet perfect, maar met 50 man de Champs Elysees oprijden is ook niet alles.quote:
Het jammere is dat er bij die 100 man ook een heleboel zitten die makkelijk binnen tijd hadden kunnen komen. Maar daar doe je weinig tegen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In totaal waren er dan ruim 100 renners uit koers geweest. Vandaar de regel dat als meer dan 20% te laat binnenkomt, dat men clementie kan geven en strafpunten uitdeelt. Niet perfect, maar met 50 man de Champs Elysees oprijden is ook niet alles.
Dit dus, in het oude systeem ging het meer om consistentie, nu met 45 punten voor de eerste plaats moet je wel een aantal etappes winnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Redefine het volgende:
Cav vergeet dat Gilbert mogelijk juist meer kans had gemaakt met het oude systeem. Een super sprinter, maar altijd weer even iets zeggen over tegenwerking van anderen.
Dito voor Maijer.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:10 schreef Gramulanion het volgende:
Ben van Beurten voor de allerlaatste keer. Dat is dan een pluspunt.
Ik ben een Zeeuw he.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Johnny: jaa euh ik ben een beetje dronken
Hij Twittert voor de lol dat hij in Parijs is?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Volgens twitter, dan moet het wel waar zijn.
Er werd niet gezegd dat hij dat zelf twitterdequote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij Twittert voor de lol dat hij in Parijs is?
die kan goede dope regelenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef Redefine het volgende:
Lance lijkt me eigenlijk wel een goede ploegleider of manager.
Is wel zo.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat hij dat zelf twitterde
Paris, Texas.:Pquote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij Twittert voor de lol dat hij in Parijs is?
Daar hebben ze Bruyneel al voor.quote:
Monsterquote:Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon Monster energy drank met Carbonite gainer jonguhh
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef marcodej het volgende:
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat Danny ooit een hongerklop heeft gehad.
Die kreeg 3 zakjes inplaats van 1 denk ikquote:Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef marcodej het volgende:
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat Danny ooit een hongerklop heeft gehad.
Die 1 euro dingen zijn wel te eten hoor. Weinig saus, niet zo klef als een Big mac of quarter pounder. Je eet ze niet omdat ze lekker zijn, maar gewoon omdat je honger hebtquote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef Symer het volgende:
[..]
En tijdens het onvermijdelijke uitkotsen smaakt het nog exact hetzelfde.
wel de RVVquote:Op zondag 24 juli 2011 21:36 schreef Redefine het volgende:
Kan Hofmann wel heel tevreden zijn met de nieuwe ploeg, maar buiten Contador is het al wat minder. En zonder die paar subtoppers eronder is het zelfs een vrij armoedige ploeg.
oja, dat spreekt Erik vloeiend, zekerquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat was Luxemburgs, mengelmoes taaltje
Is dat niet met elke ploeg? Als je de toppers en subtoppers weghaalt is geen enkele ploeg goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:36 schreef Redefine het volgende:
Kan Hofmann wel heel tevreden zijn met de nieuwe ploeg, maar buiten Contador is het al wat minder. En zonder die paar subtoppers eronder is het zelfs een vrij armoedige ploeg.
Natuurlijk. En de Giro. Maar de RVV was wel een lucky shot van Nuyens. Nog steeds een prachtige zege van hem, want ik wil hem ook weer niet te kort doen.quote:
Bij veel ploegen wel ja, vooral nu bij de Italiaanse ploegen (jammer genoeg). Maar het contrast met 2010 is wel heel erg groot.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is dat niet met elke ploeg? Als je de toppers en subtoppers weghaalt is geen enkele ploeg goed.
Dat is pas weer volgende week..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Na de topshow van gisteren valt alles tegen
De dag dat mijn leven weer begint.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is pas weer volgende week..
[ afbeelding ]
bedankt voor de epilepsie aanvalquote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is maar 2x per week, dat is toch anders dan 7quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liever 2 topshows dan 7 flopshowsquote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is maar 2x per week, dat is toch anders dan 7
Ah man, vaak genoeg een topshow gehad met Tour du Jourquote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is hij pas 19? Inderdaad wel jong op te gaan trouwen op je 20e.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef Redefine het volgende:
Op zijn negentiende al zijn bruiloft gepland?
23 maar hij zei dat het 4 jaar geleden al gepland wasquote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Is hij pas 19? Inderdaad wel jong op te gaan trouwen op je 20e.
Nee, hij zei dat dit al 4 jaar gepland was ofzo, of hij bedoelde de startdatum van de tourquote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is 24.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik hoor het net. 23 vind ik ook wel jong om te trouwens. Maar goed, moet hij zelf weten.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
23 maar hij zei dat het 4 jaar geleden al gepland was
Nee hij zei dat ze het al.drie/vier jaar geleden al.gepland hadden. Volgens mij is hij 23.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik net niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hij zei dat ze het al.drie/vier jaar geleden al.gepland hadden. Volgens mij is hij 23.
Bijna al die sporters trouwen zo jong. En vaak ook al heel jong kinderen. Blijft typisch.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik hoor het net. 23 vind ik ook wel jong om te trouwens. Maar goed, moet hij zelf weten.
brengt rust in hun prive levenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna al die sporters trouwen zo jong. En vaak ook al heel jong kinderen. Blijft typisch.
Vind ik niet zo gek, ze studeren niet en zijn al vroeg met hun beroep bezig + veel geld verdienenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna al die sporters trouwen zo jong. En vaak ook al heel jong kinderen. Blijft typisch.
Inclusief de Mistral die in je gezicht blaast.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:55 schreef Redefine het volgende:
Volgend jaar de Ventoux (als die er in zit).
Dat denk ik dus ook. Scheelt de graaiersmanagers een hoop ellende.quote:
Ja na 2/3e worden ze van de fiets geblazen ter vergelijking met het maanlandschap.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Inclusief de Mistral die in je gezicht blaast.
Ze wordt deez' dagen bekender dan door haar gouden Olympische medaillequote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef THEFXR het volgende:
nicolien kan altijd in de playboy, met zo'n voorgevel
ook voor het goede doel natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef THEFXR het volgende:
nicolien kan altijd in de playboy, met zo'n voorgevel
Ik verwacht altijd een spectaculairder eind vh verhaal als dat het daadwerkelijk is.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit verzin je niet. Ik denk dat het wel waar is.
topshow!!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |